Indlæser...
Sortering
Fugl.... ja min forloved er et godt menneske og har skaffet en fra hans familie en nymfeparakit men de vil alligevel ikke have d...
Off Topic
Oprettet:
12. maj 2006
Visninger:
310
hmmm iiiih dyrlægen i dag Vodka var til dyrlæge i dag for at få undersøgt forskellige ting, han har et sår på den ene pote der skal smøres med en...
Generel diskussion
Oprettet:
11. maj 2006
Visninger:
330
Er din hunderace farlig? Jeg syntes der er mere og mere om visse racer der stemples som "farlig"???? Jeg læste for nyligt en annonce i B.T. ang...
Generel diskussion
Oprettet:
8. maj 2006
Visninger:
725
bidsk amstaff - hvad gør man ? Jah - vidste ikke hvad jeg skulle kalde emnet. Her hvor jeg bor, er der et stort fritløbsområde. Vi møder masser af ...
Generel diskussion
Oprettet:
5. maj 2006
Visninger:
1.058
Kan hunde tåle gulerødder m.m.? Ja, overskriften siger vel sig selv. Men det er fordi Sille simpelthen er helt vild med gulerødder og blomkål etc. Men ...
Generel diskussion
Oprettet:
4. maj 2006
Visninger:
712
Handi-hunderacer Det drejer sig om at min mors kæreste Lars er begyndt at tale om at anskaffe sig en hund (igen). Grundet hans inabilite...
Generel diskussion
Oprettet:
3. maj 2006
Visninger:
614
Med eller uden "tavle"???? Jeg er flere gange her på HG stødt på den holdning, at det kun er seriøst at avle på rene racer....med tavle....og sygd...
Generel diskussion
Oprettet:
2. maj 2006
Visninger:
1.453
4 uger henne - nu sker der noget ;-) Nu har jeg gået her og nusle om "dronning" Thea i knap 4 uger og været HELT vildt i tvivl om hvorvidt der nu var noget ...
Avl
Oprettet:
28. apr 2006
Visninger:
529
Nyt forum http://www.activeboard.com/forum.spark?forumID=82831&subForumID=247628 Ja, ved ikke rigtig om det virker ordentlig...
Off Topic
Oprettet:
28. apr 2006
Visninger:
249
Så få da den hundelort samlet op!!!!!! Halløjsa! Her er så dagens sure opstød fra mig af. Jeg er så PISSE træt af de åndsvage hundeejere der ikke kan ov...
Off Topic
Oprettet:
27. apr 2006
Visninger:
842
gi et bud :-) Ja vi står og skal ha en dejlig amstaff hvalp mere... Hvad skal han hedde ?? Sidder og roder lidt rundt på nette...
Generel diskussion
Oprettet:
24. apr 2006
Visninger:
761
HUNDEHANDEL FORSAT................ Stop Hundehandlerne nu.!! Jeg vil gerne have lov at sige tusinde tak t...
Generel diskussion
Oprettet:
23. apr 2006
Visninger:
977
DRU show i køge på, nogen der kommer?? hej alle.. ja har spurgt en gang indepå træf, men ingen af dem der svarede kom til showet.. jo en hæhæ. nu prøve...
Generel diskussion
Oprettet:
20. apr 2006
Visninger:
405
Leverpostej *LOL* Ja leverpostej.... Jeg var jo på arbejde idag, og skal over i banken, på vej tilbage møder jeg en gammel mand (ala ...
Off Topic
Oprettet:
20. apr 2006
Visninger:
246
Drengene og Mis. Ja så kom Missemor hjem, Missefar er stadig hos Jane, da han ikke havde vist sig til "indfangning" ! Sådan er de mænd ...
Generel diskussion
Oprettet:
19. apr 2006
Visninger:
926
Ny Chihuahuaklub Min-Chihuahua , klubben for alle. Du inviteres hermed til at blive medlem af vores nye chihuahuaklub. Den hedder Min...
Træf og arrangementer
Oprettet:
18. apr 2006
Visninger:
943
tavel vs udetavel jeg ved ikke om det kun er mig men hvorfor kommer der så magen hund ind uder en race sevl om det er en uden tarvel.... ...
Generel diskussion
Oprettet:
17. apr 2006
Visninger:
840
jeg bliver sååå gal! Har siddet og kigget lidt på forskellige dyresider omkring hunde til salg osv, jeg har undret mig meget over hvad folk ...
Generel diskussion
Oprettet:
16. apr 2006
Visninger:
989
Når der så endelig sker noget.... Godmorgen alle sammen... Ja, nu har jeg jo lige siddet og kigget eftermiddagens og aftenens tråde igennem fra igår,...
Off Topic
Oprettet:
16. apr 2006
Visninger:
893
ung hund.. Hey, jeg kan ikke lade være med at se mig om efter endnu en gravhund i huset....ahhh....skal, skal ikke, skal, skal ...
Generel diskussion
Oprettet:
12. apr 2006
Visninger:
1.248

Annonce