{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.198 visninger | Oprettet:

ung hund.. {{forumTopicSubject}}

Hey,

jeg kan ikke lade være med at se mig om efter endnu en gravhund i huset....ahhh....skal, skal ikke, skal, skal ikke....!! Kæresten har sagt ja, meeen så hænger det i baghovedet: Hvordan vil Rasmus reagere på en ny hund; vil han blive glad og lege med den, eller total omvendt?!

De jeg sådan jeg har set på, har været nogle, hvor de har været 6 mdr og op til 1½ år, folk der skal af med dem (synd for hunden!!!), men er det dumt? Er det bedst at få den fra helt hvalp? Bare når man læser annoncen, om folk der har en vapse på de der 6 mdr - 1 år, og "desværre må skaffe sig af med den". Man får sq ondt af det dyr. Og, det ville måske være dejligt, at få en der allerede var renlig.

Meen det er besværligt med to? Vi har haft to tæver før (da jeg boede hjemme), og det eneste der var (mor & datter), at de sloges.... Men hva så når vi skal ud at køre? (vi har en stor bil, plads er der nok af), når de skal passes? (hos svigerforældre, mama osv...)....vil de være for besværligt...? Eller skal vi prøve at snakke med dem om det? Hehe, hvordan får jeg spurgt Rasmus??? *LOL*

Det er sq svært, ville helt vild gerne have mange dyr smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ung hund..
  • #1   12. apr 2006 hehe ja Joann *LOL* jeg står med et ben hvert sted...ahh.... kunne lars dog ikke bare komme hjem med en....eller kunne der ikke bare sidde en hund udenfor min dør en dag...

• #2   12. apr 2006 hehe, hvem? Jeg kender ingen der sælger gravhunde!!!!!!! *lukker øjnene og ørerne*

• #3   12. apr 2006 Hej pia og Rasmus , selfølgelig skal i have en hund mere !! hvis du allerede har fået " lov " så er der da ingen vej tilbage og slet ikke når det er hunde i den størrelse . Vi fik vores anden hund da han var 10 måneder og vejede 65-70 kg , der skal der overvejelser til !!! , der har ikke været problemer overhovedet , vores gamle hund er 9 år og der gik ikke lang tid før han havde fundet sin plads !! Så lige til sidst vil jeg være den første til at ønske dig tillykke med din kommende hund .

• #4   12. apr 2006 åhh ja....jeg kunne jo bare låne nogle hunde og få stillet mig "sult" eller jeg er sq nok skruk!

• #5   12. apr 2006 Heidi & Carsten ( køge ) . --> ahh du skal netop skrive at du ikke synes det er en god idé *G*....min mor synes ikke jeg skal, hun mener kun der er bøvl, men det mener jeg jo der kan være, hvis vi vælger at få en tæve. En tæve vil jeg ikke have (medmindre der pludselig er en der skal "reddes" fra nogle der ikke kan have den), da vi kun har haft "knude-problemer" der har medført at de måtte aflives med alderen :'((((((

Jeg ved jeg vil elske den lige så højt som Rasmus (brugte gladelig 500 kr på ham igår, han er mit barn *LOL* indtil de "rigtige" kommer)....

Mon jeg bare er skruk? altså, elsker alle hvalpene....og dåner og de skønne nye gravbasser der kommer ind på HG. Rasmus ser jeg stadig som hundevapsen i huset selvom han er 1 år....

• #6   12. apr 2006 Maria - er dine rotter indenfor?

• #7   12. apr 2006 Marie - ja selvfølgelig, men jeg synes bare, hvis vi skulle vælge en rottweiler, hvilket min kæreste meget gerne vil (fordi han kender den fra barndommen af), at den skal jo også være inde, men vores hus er ikke stort nok, altså, jeg tror den ville vælte alt på bordene *LOL*
    Tak for linket.....Hvis vi får nr. 2 skal de jo begge være alene hjemme hver dag fra morgen til sent eftermidag, minus tirsdage (jeg har fri) og hver weeekend....

• #8   12. apr 2006 De ser rigtig dejlige ud, men de har også et stort rum at opholde sig i`? Vores forgang er ikke så kæmpe igen, men en fordel, at der går ruder helt ned til gulvet (døren), så kan den bette stå og kigge ud, og holde vagt smiley

• #9   12. apr 2006 Hvad med en hund fra et internat? Lige nu er der en ruhåret gravhund på et af dyrenes-beskyttelses internater. Det kan jo også være at i finder en helt anden hund, som bare er perfekt.

• #10   12. apr 2006 Marie - jeg vil have gravhund. kæresten kunne tænke sig en rotte. Men jeg bestemmer, forstået sådan, at de er mine og han har sine biler *G* har set to herinde der har en rotte og en gravbasse sammen, og det går fint.

Bm - har godt nok set det, men vil helst have en langhåret smiley

• #11   13. apr 2006 Hej

Havde jeg muligheden, havde jeg to hunde.. Nu bor jeg desværre et sted, hvor jeg kun må have en:-(

Jeg ville ikke tøve et sekund. Jeg er også væk hver dag.. jeg er enlig og arbejder på Amager (bor i Køge), så det er lange dage.. Tænk hvis Luna kunne have selskab imens.. Så ville jeg ikke føle mig lige så skyldig som jeg gør.

Så ud og find nr 2;-)

Jeanette og Luna

Kommentér på:
ung hund..

Annonce