330 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

hmmm iiiih dyrlægen i dag hmmm iiiih dyrlægen i dag

Vodka var til dyrlæge i dag for at få undersøgt forskellige ting, han har et sår på den ene pote der skal smøres med en creme, han har en let forhudsbetændelse, og ja så er han under mistake for kennelhoste eller hjertelungorm, øv var ikke lige det jeg ville vide, så nu står den på total ro (hvordan fanden man så gør det, med en border unghund *GG*) og så indsamle afføringsprøver. så det var lige en del på en gang

men udover det var han i perfekt stand og meget smuk og dejlig

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix washing machine 750 kr.
  • Havearbejde 1.500 kr.
  • Rengøring 117m2 lejlighed 2.500 kr.
  • Lave garageport, vejer er hoppet af 500 kr.
  • Nedgravning af trampolin og bortkørsel af jord 3.400 kr.
  • Udendørs vandhane 2.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hmmm iiiih dyrlægen i dag
  • #1   11. maj 2006 Øv øv øv det var da træls! Men ja det ved jeg sgu heller ikke hvordan men gør.. Lærer ham 10000 nye tricks so kan udføres mens han sidder stille??

• #2   11. maj 2006 Ej stakkels Vodka :o(
    Held og lykke med at holde en border unghund i ro *GGG*
    Kan kun være svært ;o)
    Ej mon ikke det nok skal gå? :o))

• #3   11. maj 2006 dyrlægen mente at han skulle gå stille ture, og så slappe af derhjemme

øøøøh ja? han fræser derud af når vi går tur og herhjemme drøner han rundt,

men mon ikke jeg skal slippe ham løs i indhegning hvor han så bare går og leger? uden andre hunde, da det jo er forbudt et stykke tid, øøøh glæder mig ikke til det er overstået og han må snakke med andre hunde igen, så går han da først helt smok *GGG*

mors lille glade hund der bare ELSKER alle andre

• #4   11. maj 2006 og jeg kan da bare ikke ramme de rigtige taster nu

skal = kan

smok = amok

*GGG* jeg tager på arbejde det, kan være det hjælper hehe

• #5   11. maj 2006 Det var da ellers en ordentlig omgang. Husk at samle al afføring op når i går ture.. Hjerte-lungeorm smitter jo som bare pokker (har læst at man kan finde op mod 100.000 larver pr cm^3 afføring)...

• #6   11. maj 2006 nej det smitter ikke
    de får det hvis de f.eks har spist en snegl, hvilket han sikkert har, det er kennelhosten der smitter, men hvad han fejler ved jeg ikke

og ja jeg skal samle ind i 3 dage og sørge for at der ikke er græs,blade og jord på det

• #7   11. maj 2006 Janne: sneglene får det bl.a ved at komme i kontakt med smittebærende dyreafføring. Selv sneglenes slimspor kan være smittebærende, så de behøver ikke have lavet mere end slikket på det forkerte græs.

Jag mistede en 4 mdr gammel hvalp til hjerteorm for 14 år siden (da jeg boede i udlandet) og siden det kom frem i danmark har jeg været meget påpasselig med fremmede pøller samt opsamling efter min egen hund.

• #8   11. maj 2006 Altså *hunden* beh'ver ikke ahve lavet mere end slikke på det forkerte græs.. Ikke sneglen.. tihi

• #9   11. maj 2006 aaaaaah ok
    så blev jeg så meget klogere

han slikker nemlig ret tit på græs og såen

• #10   11. maj 2006 min border havde kennelhoste da han var 8-10mdr (pinligt kan ikke huske hvor gammel præcisthehe) den eneste måde jeg kunne holde ham i ro, var ved at gå ture med snor på altid. Det der var værst for ham, var at han ikke kom ud og hyrde i en måneds tid.

myr'n

Kommentér på:
hmmm iiiih dyrlægen i dag

Annonce