893 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 50 Svar

Når der så endelig sker noget.... Når der så endelig sker noget....

Godmorgen alle sammen...

Ja, nu har jeg jo lige siddet og kigget eftermiddagens og aftenens tråde igennem fra igår, og må ærligt indrømme jeg blev faktisk lidt skuffet.

Jeg er fuldt ud klar over at man må forvente en vis adspredelse i folks forståelse og interesse for en god sag - men at lade janteloven spille ind og være vigtigere end dét at hjælpe de hunde der trænger til det? Ja - det går altså over min forstand...

Måske er emnet uddebatteret - men derfor vil jeg alligevel udvise min dybeste respekt for Bebe og CE (Og Bebe jeg havde så OVERHOVEDET ikke luret at det var dig der gemte sig bag den "lone j profil"... *gg* - og jeg troede jeg kendte dig...) for det arbejde de laver for de stakkels hunde, som ellers ikke ville have en chance...

Ja - måske er det ikke alle der har opfanget de informationer de synes de har ret til... Men hvis de leder lidt i gemmerne, vil de jo finde svar...

Ja - måske er der nogen som ikke vil have noget med projektet og gøre fordi de har en eller anden personlig mening om Bebe.... Men skal det gå ud over de hunde som får mulighed for at blive reddet?

Ja - der er risiko for at nøglen bliver "drejet om"... Men hvad så med de hundeliv de når og redde inden da? Allerede tre hundeliv på så kort tid... *ss*

Nej, jeg har ikke selv doneret penge til projektet endnu - men det skal nok komme, når jeg har lidt penge til overs...
Og ellers vil jeg tilbyde den fysiske hjælp jeg nu engang kan... Sig endelig til - I to dejlige mennesker der hjælper hundene...

Det jeg egentlig vil frem til er, at jeg er blevet meget skuffet over at se, nogle af brugernes reaktioner herinde. Heldigvis har mange været positive overfor det hele - men jeg har dælme også set det modsatte synes jeg...

For at komme til pointen med overskriften - ja, så er den at vi sidder alle sammen herinde og kæfter op om at der ikke bliver gjort nok for hundene her i landet... Jamen når der så endelig sker noget... Ja så sidder vi her på vores selvretfærdige bagdele og begynder og trække i land... Det er nu vi har chancen for at hjælpe... Ikke sandt?

Nej ved I nu hvad.... Selvfølgelig har I ret til at stille kritiske spørgsmål... Men er der nogen grund til at køre tingene i sænk før det overhovedet er kommet op og stå? Som CE så flot skrev igår: Rom blev ikke bygget på én dag - og hvis det gjorde, ja så må den der gjorde det sgu være lige så træt som Bebe var i tråden igår!

Hvis emnet er uddebatteret - tja så beklager jeg, men om ikke andet fik jeg givet udtryk for min holdning til det... *ss*

Hav en dejlig søndag...

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når der så endelig sker noget....
  • #1   16. apr 2006 Nu har jeg ikke læst trådene igennem miniaturøst - kun ledt efter de ting jeg gerne ville læse, - men da synd his nogen nedgør et så¨flot projekt - !!

Synes da hellere at folk skulle lægge sin støtte - enten i danotaioner - eller reelt hjælpe...

Vh. Julie -

• #2   16. apr 2006 Julie A: Som jeg også skriver er der heldigvis mange der har været positive - og ja overvejende har det været positive... Og der er absolut intet galt i at stille spørgsmål - og da slet ikke kritiske - men handler det ikke om tonen det bliver skrevet i?
    Men som jeg også skriver, er min pointe egentlig mere princippet i at så mange har råbt om hjælp til de danske hunde - og så bare læner sig tilbage i stolene og bliver kritiske over for arbejdet... (ikke mht de kristiske spørgsmål - men decideret kritiske)

• #3   16. apr 2006 Krusedullen: jeg kunne virkelig ikke være mere enig!!!

• #4   16. apr 2006 Mie: Tak... *ss*

• #5   16. apr 2006 Krusedullen -

Jeg kan da virkelig ikke forestille mig at der er nogen der er decideret kritiske overfor det, at nogen lægger et kæmpe arbejde i at redde hunde fra aflivning...

Har hørt en del kritik omkring at hente hunde hjem fra andre lande - for at redde dem - men det jeg har hørt, har mest gået på, at de syntes vi skulle redde alle de danske hunde først -
    At de syntes det var lidt absurd, at vi sad med et land fuld af hunde på div. internater, samt at så mange hunde blev aflivet årligt, - og at nogen så hentede endnu flere nødstedte hunde til landet -

Det er der jo netop nogen der gør noget ved nu, - nmelig hjælper de hunde som er i DK i forvejen - som har brug for hjælpen -
    Så nu må en masse mennesker da juble over dette... !!

Vh. Julie -

• #6   16. apr 2006 Julie A: Dit fingerspiel gefühl???? *LoooL* Men ja, det er måske pengene... Men så sidder folk jo faktisk og siger herinde: Der skal gøres noget - men bare ikke for mine penge...???!!! Dobbeltmorale??? Jeg ved det ikke...

• #7   16. apr 2006 Julie & company: Det er også helt fint - altså at der nu bliver gjort noget... Men hvem skal betale for det? Ja bare det ikke bliver dem der råber højst om hjælp herinde - så kan alle andre bare redde alle de hunde de har lyst til... Sådan virker det i hvert fald...

• #8   16. apr 2006 Krusedullen -

Forstår ik helt hvad du skriver. Betalingen sku jo netop komme fra de donationer der kommer ind...

henter lige et citat :
    "Men hvem skal betale for det? Ja bare det ikke bliver dem der råber højst om hjælp herinde"

- for måske har jeg ikke set den / de tråde du evt henviser til her - men mener du at der sidder folk og råber om hjælp. til deres hunde - eller noget - og at de så forventer at andre betaler for hjælpen ??

Det ville da virke lidt... !! Hmrg...

Men nej - håber da virkelig at projektet vil vokse - og være med til at nedbringe tallet af årligt aflivede hunde her´hjemme... og håber at det får den støtte der er behov for... !!

• #9   16. apr 2006 Tanja AA :

Det citat jeg lige tog - det er skam fra denne her tråd - lige ovenover... smiler...

• #10   16. apr 2006 Julie & Company: Det jeg mener er, at dem der har siddet herinde og råbt højt om at de danske hunde skal have hjælp, jo desværre ikke er dem der er først til at støtte projektet og arbejdet bag... Gav det mere mening? *ss*

Tanja: Jeg personligt blev skuffet over en del brugere, som sagt - fordi de efter min mening er kritiske over projektet bla. pga den ene af bagmændene... Ja, selvfølgelig er det forståeligt at Bebe var træt - har intet med det her at gøre... Men at folk vil vide hvad det handler om - selvfølgelig... Men hvis de gad lede lidt på forum, ville de kunne læse sig frem til det...

• #11   16. apr 2006 Nope... smiler... var ude af døren meget af dagen igår - så nåede ikke at nærlæse dem alle.
    Ledte blot efter det der var interessant - som jeg skulle bruge - smiler...

• #12   16. apr 2006 Julie A: Nej selvfølgelig ikke - men så må man jo selv ud og lave noget arbejde ikk? Det jeg vil frem til er, at det er så nemt og sidde bag en skærm og gemme sig... Der sker bare aldrig mere end store ord...

• #13   16. apr 2006 Julie A: Okay -tak... *ss* Hav en god dag...

• #14   16. apr 2006 Krusedullen -

Jeg spurgte om nogle "?" som jeg hvade ledt efter i Forum - uden held - og ja de virkede måske kritiske -
    De gik blandt andet på om der fx årligt blev fremlagt dokumentation for pengene -
    Det gik absolut ikke på kritik - men på folks sikkerhed for deres donationer -
    Jeg kender ikke de folk der sidder bag det projekt - og ville derfor gerne høre lidt mere -

Jeg havde forstået projektets idé - og havde også rost det - til skyerne...

Ved hvor hårdt det er at få andres ødelagte hunde ind af døren - hvor meget arbejde der er med dem - og hvor svært det reelt kan være at finde det helt rette hjem til hunden -
    Så hatten af for det de gør - Det var ikke det mine ( i nogles øjne ) kritiske spørgsmål gik på... smiler...

Men som vi også var inde på, at sidde her i cyberspace, uden mulighed for kropssporg og mimik, - det kan hurtigt give anledning til misforståelser -
    Og jeg tror det er vigtigt at spørge ind til folk, hvad de reelt mener - hvis man er det mindste itvivl... !!

Det var blot lidt herfra...

Vh. Julie -

• #15   16. apr 2006 Tanja A A :

Ja - følger dig fint -
    Havde hørt kort om det for lidt tid siden - og spurgt ind til det - men ik fået svar -
    Så kan det jo godt være at svaret er kommet 7 timer efter - og jeg er kommet på igen næste eftermiddag -
    Men til den tid vil der GODT NOK være mange indlæg at kigge igennem - og ikke alle overskifter fører en direkte på rette vej... ss -

• #16   16. apr 2006 Tanja: Ikke helt - da jeg personligt er meget stædig hvis der er noget jeg vil finde... Og vil så søge på alt hvad det KUNNE hedde - altså skriver man i "søg": Red en hund - da det jo er det der bliver skrevet om i de omtalte tråde... Men det er nok et temp. spørgsmål... Men det er heller ikke det der er min pointe med den her tråd - men bare det der lige som leder op til pointen... Hvis du forstår hvad jeg mener?

Julie & Co. : Det er fint du stiller kritiske spørgsmål - det skal du have lov til... Igen - det er ikke det der er pointen her... Men jeg mener stadig at der er nogen som har udvist en vis unødvendig skepsis - ikke at man skal være naiv - slet ikke..

Men igen igen - det jeg vil frem til er at jeg synes det er for dårligt at folk har haft så travlt med at der skal ske noget - og når der så endelig gør, tja så trækker folk sig tilbage... ???????

• #17   16. apr 2006 Krusedullen - : Kan da kun give dig ret i sidstnævnte - hvis man har råbt efter - og efterlyst action - så må man også tage del når den kommer -

• #18   16. apr 2006 Julie & Company: nu bruger jeg lige et af dine spørgsmål som eksempel, for jeg synes i stil med Krusedullen at det er helt urealistik hvad der allerede forventes af projektet "red en hund". Du stiller pørgsmålet om en årlig redegørelse for hvad pengene bliver brugt på. Fair nok, men projektet har været igang i 14 dage, og tre hunde er foreløbigt reddet, og allerede er der forspørgsler om årlige redegørelser??? Jeg synes at de to ting hænger overordentligt dårligt sammen, for hvor skal de vide fra hvordan tingene ser ud et års tid fra nu?? Jeg vil støtte dette projekt til min sidste blodsdråbe, også selv om projektet endnu er ganske usammenhængene, men hvad er der at forvente når det er få personer der kæmper i døgndrift.

Jeg synes istedet at folk burde tænke noget kreativt og så tilbyde hvad der tilbydes kan. Det kan være lige fra spidsfindigheder ud i flyerlayot så budskabet blev udbrdet, til hjælp med hjemmesiden, donationsansøgninger, kørsel efter hunde i nød - you name it.. Men istedet gør "vi" hvad der er nemmest; sætter os bag en tryg skærm og fortæller hvad vi synes der mangler......

• #19   16. apr 2006 Mie: TAK! Lige nøjagtig min pointe... *ss* Vi er bare på bølgelængde idag... *ss*

• #20   16. apr 2006 You're welcome, Krusedulle!!

• #21   16. apr 2006 Mie :

KRÆVER ingenting - spørger til konceptet - og ideen - og hvordan man påtænker at køre projektet -
    Ingen . det var ingen kritik - Og igen - Jeg synes det er et kanon projekt -

Har skam tilbudt at hjælpe med at gøre hjemmesiden færdig - men at tage det i hånden kan jeg jo ikke - før folkene bag siger ja tak...

Vh. Julie -

• #22   16. apr 2006 Og Mie : NOPE... sætter mig ikke bare bag en skærm og fortæller hvad jeg mener der er af mangler...
    Erik spurgte til det - til mig - direkte - og vi havde en snak omkring det - ganske kontruktiv faktisk -
    Hvori jeg tilbød min hjælp...
    Smiler... Personligt mener jeg nemlig også at der skal gøres noget for alle de hunde - der årligt mister livet - pga menneskers manglende omtanke - og manglende tænken sig om - smiler...

• #23   16. apr 2006 Julie: du misforstå.. tog bare udgangspunkt i et spørgsmål jeg mente var stillet af dig.. Ingen kritik.. Mener bare at "man" skal kigge på relevansen af de stillede spørgsmål på givende tidspunkt (igen, ingen kritik), for mange af de stillede spørgsmål gennem de sidste 14 dage er mange spørsgmål som reelt ikke kan besvares på nuværende tidspunkt.. Men når dette bliver sagt får folkene skudt i skoene at der er uigennesigtighed og mangel på information.

Jeg prøvede bare at sige at informationskravene kan være ganske svære at opfylde når projektet ikke er ældre end det nu engang er og så ville jeg da ønske at folk istedet for at kritisere ville have lyst til at hjælpe hvor der hjælpes kan!!

• #24   16. apr 2006 Du misforstå.. *GGG* misforståR

• #25   16. apr 2006 Tanja A A :

God idé - Dog vil en sådan indsamling kræve tilladelser etc - hvilken igen nok vil kræve at man er en forening - en organisation eller lign -
    Hvilket igen vil blive et MEGET større arbejde - og arbejdet er stort nok i forvejen - smiler... så hvis det er de tanker der er igang - Tror jeg bestemt at det kræver flere kræfter, og at flere går IND i arbejdet -

Jeg ved ikke hvem der er folkene bag projektet - udover Erik og Bebe - og jeg har meddelt dem at jeg gerne deltager i arbejdet -
    Så det er vel, Tanja A A, blot at sende dem din idé som besked -

Så vidt jeg har forstået ønsker de hjælp, ideer - etc etc...

Vh. Julie -

• #26   16. apr 2006 Tanja: så er den misforståelse da ryddet af vejen!
    Og lige netop sådanne initiativer er hvad jeg mener med hjælpen... Og det er ikke sikkert at Bebe og CE lige nu kan overskue at stå for det, men lur mig om der så ikke er en anden der kan være primus motor! De jeg bare prøvede at sige var at ting tager tid, og med tiden vil dette projekt også være meget mere gennemsigtigt end det er nu, men hvor starter man lige sådan et prjekt? Når alt er pakket og klart eller når man ser en hund i nød man kan hjælpe og tager det derfra? Det første ville sikkert være det mest nytige, men det sidste det der skete i dette tilfælde!

• #27   16. apr 2006 Mie : Kan da kun give dig ret - HJÆLP HVOR VI KAN -

Men samtidig - vi pumpes dagligt fra medierne med info om organisationer der har brug for en skærv -
    Ligesom vi dagligt pumpes med info om organisationer der IKKE bruger de donerede penge som oplyst -
    Og det tror jeg gør folk MEGET kritiske når det kommer til at sætte deres penge i noget som helst -

Tror det er de færreste af os, der lever i en sådan overflod - at vi kan være ligeglade med hvor vores penge havne r- og hvordan de bruges - Desuden tror jeg at de fleste folk er så bevidste - at de ønsker det rette ud af de kroner de så vælger at donere -

Og derfor mener jeg jo også at ihvertfald dokumentation for pengene skal være på plads meget tidligt i processen -

Spørgsmål til fremtiden om hvorvidt der senere vil komme medlemsblad - hvilke hunde de vil redde i næste uge - hvor længe hver enkel hund skal være i pleje / træning etc etc - det er jeg udemærket godt klar over - det er spørgsmål som ingen kan svare på lige nu og her - smiler... !!

Og syns man at årlige offentlige regnskaber er for langt ude i fremtiden - så kunne man aflægge månedlige regnskaber - så folk også ser hvad deres penge bliver brugt til -

Når man står med sådan et projekt - skal men jo have i tankerne at man rent donationsmæssigt - kæmper med MANGE andre - der også har brug for den skærv folket har i overskud -

IGEN : dette skal ikke forstås som kritik af Projekt Red en hund ( som jeg ser som en kæmpe opgave og en rigtig rigtig godt projekt - ) men blot lidt feed back på dit indlæg - og mine tanker omkring mit "?"

Vh. Julie -

• #28   16. apr 2006 Fortsat - :

Og jeg er slet ik i tvivl om at de kritikere - som lige pt holder på deres penge - vil have lettere ved at slippe med tiden - Hvis de ser at pengene reelt går til de hunde som alle ( mange ) ønsker at redde - smiler...

Jeg tror bestemt at et sådan regnskab - vil få endnu flere penge op af lommerne på folk... smiler...

Hvis du forstår hvor jeg vil hen

Vh. Juile -

• #29   16. apr 2006 orker ikke lige at læse hele ovenstående tråd, undskyld..
    Jeg har været meget fraværende den sidste tid og har desværre ikke fulgt debatten omkring den nyopstartede organistation. Synes det er et super initiativ og glæder mig til at se hvad fremtiden bringer.har været inde på hjemmesiden, men kunne ikke finde kontonummeret for jeg vil ihvertfald gerne give en skilling. Er der nogen der har det her??

• #30   16. apr 2006 Sorry min fraværenhed - hvis der er noget der hedder det - men der er nogen der påstår at éns job også skal passes når man er på arbejde... *gg*

• #31   16. apr 2006 Tror det var i den tråd der hedder
    Projekt red en hund - eller noget i den stil - der har CE lagt det ind - Prøver lige at finde link...

• #32   16. apr 2006 Nytilkomne, som har lyst til at støtte foreningen, kan donere på:

Reg. nr. 9351 konto nr. 0000950815

• #33   16. apr 2006 Krusedullen -

Sikke en arbejdsplads - Du må da staks søge et andet job - de krav er da HELT hen i vejret - LOL...

God arb lyst -

• #34   16. apr 2006 tak for det.. måske man skulle lave en annonce på annoncemarkedet som besvarerv ens spørgsmål og som man kan henvise til hvis man vil have noget info, bare til hjemmesiden er helt oppe at køre

• #35   16. apr 2006 det er trods alt nemmere at finde en annonce end en tråd..

• #36   16. apr 2006 Julie & Co.: Ja helt ærligt - jeg er også lidt skuffet... LoooL Men jo tak... *ss*

Sille: En annonce udløber jo alligevel efter 30 dage.... Så er man jo lige vidt.

• #37   16. apr 2006 Julie & company: jeg kan sagtens se din pointe og er enig et langt stykke hen af vejen! Jeg er også enig i at for at dette projekt bliver bæredygtigt i fremtiden og flere end "et par hunde" kan hjælpes, så skal der en eller anden form for gennemsigtighed ind i projektet, for ellers får man, som du siger, heller ikke folk til at punge ud og slet ikke i den størrelsesorden som sikkert kræves på lang sigt!

Det var egentlig heller ikke min mening at skabe en debat om hvordan fremtidsudsigterne for projektet ser ud eller hvad der kræves, men mere at hvis dette virkelig skal lykkes med at kæmpe for nogle af alle de mange aflivninvstruede hunde i Danmark, så kræver det mere end et par livssjæle som CE og Bebe, og hvor bedre at starte end et råb om hjælp i et hundeforum med over 6000 brugere?

• #38   16. apr 2006 Mie : helt sikkert -

Er du selv en del af projektet ?

Julie -

• #39   16. apr 2006 FF : Nope - tror jeg bestemt heller ikke - men tror blot at folk ønsker sikkerhed for at det reelt er hundene pengene går til -

Nogen kender de personer der er bag projektet - og føler sig jo dermed sikre i sin donation - men andre har jo ikke den samme sikkerhedsfølelse under fødderne...

Julie -

• #40   16. apr 2006 *FF*: Det var bestemt heller ikke det jeg mente - altså at det var negativt at folk søgte info om projektet - overhovedet... Man er nødt til at spørge før man lærer noget - men jeg vil samtidig mene at hvis man har en sand interesse i det, ville man først søge tråde for at se om de spørgsmål man har allerede tidligere er besvaret... Det er trods alt en informations-verden vi lever i... *ss*

• #41   16. apr 2006 Og jeg kan måske også godt forstå at Bebe igår var lidt træt af at skulle redegøre for sin egen troværdighed... Ved jo godt at ikke alle kender hende og ved hvad hun står for - men det må være trist gang på gang at skulle overbevise folk om at man er troværdig...

• #42   16. apr 2006 Krusedullen -
    Men fx mine "?" var ikke svaret i tidligere tråde -
    Så bliver man jo nødt til at stille dem igen - ss -
    Julie -

• #43   16. apr 2006 Julie & company: nej, er ikke en del af projektet, andet en med en donation.. Men tanken om at involvere mig vokser mere og mere, så hvis folkene bag kan finde på noget at bruge mig til, så er jeg der på en spids!

• #44   16. apr 2006 Krusedullen -

Ja - og for os der ikke kender omtalte Bebe - og ikke vidste at hun er personen bag Lone J - ja - så kan det hele da godt virke lidt mystisk -

Jeg har da fx tænkt tanker som : hvorfor har hun ikke en profil der beskriver hvem hun er - ?
    Hvorfor taler hun til mig - som Lone J - uden at fortælle mig hvem hun er ?
    Hvorfor opretter hun ikke sine hunde - og giver os et indblik i hendes liv - hvis hun ønsker vores støtte ?

Der er ikke sat ? bag disse sætninger for at nogen skal svare - smiler... Blot de tanker jeg sad med i starten af dagen igår -

Dagen afklarede nogle af dem - og resten kan jeg jo henvende mig ti hende selv om - smiler... !! Hvis hun ønsker den kontakt - ss -

• #45   16. apr 2006 er med på at den udløber men den er jo nem at genoprette.. det var også bare et foreslag, der findes sikkert bedre løsninger

• #46   16. apr 2006 Julie: hvis jeg m¨svare på dine spørgsmål omkring Bebe, så er det fordi at hun er fundet uønsket på HG og de gange hun har oprettet sig er hun enten blevet stemt ud af en række brugere der ikke ønsker hendes tilstedeværelse eller blevet slettet af admin. Jeg skal ikke gøre mig klog på hvad der er grund til dette, synes blot at det er ærgeligt at hun ikke med navns nævnelse kan fortælle om sit projekt uden fare for at blive slettet, for det giver nemlig, som du siger, en helt anden insigt når det er en af personerne bag der udtaler sig om emnet!
    Og derfor lod Bebe jo såogså sløret falde igår.. Så må vi blot se hvor længe der går denne gang for hendes profil bliver slettet.....

• #47   16. apr 2006 Sille: synes også det er en god ide!

• #48   16. apr 2006 Julie: Jamen i så fald er det jo naturligt at stille spørgsmålene - hvis de ikke allerede er besvaret - dette er heller ikke rettet på dig... *ss* Men jeg vil samtidig mene at man måske skulle tænke lidt på hvilken slags spørgsmål det er man stiller - altså tage hele situationen i betragtning... Hvis du forstår hvad jeg mener?
    Men jeg vidste heller ikke at Bebe gemte sig bag Lone J - og jeg kender jo Bebe privat... Så jeg blev lige så overrasket som dig.. *ss* MEN det gør mig ikke mistroisk over for hverken Bebe eller arbejdet bag...
    Jeg har før givet et bidrag til noget hvor jeg overhovedet ikke havde nogen garanti for at pengene blev brugt til det der blev sagt - men de 100 kr. kan jeg godt undvære - jeg må bare ryge de færre smøger. Og hvis der så uheldigvis skulle have stået en i den anden ende af kontoen og grine smørret over alle dem hun/ han havde narret - jamen så fred da være med det... Os der "donerede" penge havde da idet mindste gjort det af en god gerning...

• #49   16. apr 2006 Sille: Jamen det er sikkert også et udemærket forslag - prøv og foreslå det for folkene bag... Det er jo i sidste ende dem der bestemmer... *ss*

• #50   16. apr 2006 *FF*: Ja tænk sig at måtte udgive sig for at være en anden - ikke at kunne være sig selv - bare fordi der er en eller to fjolser der gang på gang sørger for at man ryger ud... Sørgeligt - er det rigtige ord og bruge...

Kommentér på:
Når der så endelig sker noget....

Annonce