{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
902 visninger | Oprettet:

Drengene og Mis. {{forumTopicSubject}}

Ja så kom Missemor hjem, Missefar er stadig hos Jane, da han ikke havde vist sig til "indfangning" !
Sådan er de mænd vist.. *g*

Anyway så har jeg været hos dyrlægen med missemor, fik en ormekur, og aftalte ang. vaccination at det ville være smartere at gøre det efter hun evt. skal føde, da nogle katte får det skidt af vaccinen, samt den ikke har nogen gavnllig virkning på eventuelle killinger. ( den skal gives så det går i mælken) og hendes mælkekirtler er ikke hævet overhoved.
Og ja i læste rigtigt, det er ikke 100 % sikkert at hun er med killinger, kanske et meget lille kuld, kombineret med hun sikkert har haft en meget udspilet mave i forbindelse med orm. Jane har jo givet hende en kur for en uge siden, og jeg giver her om en lille uges tid.

Hun har jo fået sit eget lille værelse. Hun gider ikke være der !
Een har invisteret i en lille transportkurv, som også kan bruges som "hule" den gider hun ikke være i!
Jeg har investeret i fine skåle til vand og mad, hills killingefoder ! Hun gider ikke !
Kattebakken nope. -Hun gider ikke !

Så jeg er ikke et sekundt i tvivl !
Jeg har fået Kat med stort K.. *ggg*

Tilgengæld er hun vild med at putte, hun er meget kælen !
Ikke een lyd da vi kørte, og sød og kælen over for dyrlægen.. *ss*

Drengene har hilst jow jow.. Og det gik over al forventning, Lilleskiden nåede at få et hak i tuden, så var han kureret for videre nysgerrig kontakt. Agge han tog stand... Hmm og fik i klare vendinger besked på, at det er ikke noget man gør indendørs *gg* !
Og den fattede han åbentbart, han gik hen og lagde sig under mit skrivebord..
Missepigen huggede drengenes ynglingsplads promte, hun kom ind i stuen. Og nu ligger alle 3 i hvert deres hjørne og sover *ss*

Jap, en DAME har invaderet mit hjem *ss*

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Drengene og Mis.
Kommentér på:
Drengene og Mis.

Annonce