Indlæser...
Sortering
Hvordan skal en hvalp være? Jeg har hvalpe nu, det betyder mange henvendelser fra interesserede, de spørgsmål jeg oftest får er, er de rolige? Og e...
Generel diskussion
Oprettet:
18. aug 2024
Visninger:
2.057
Ændre en øvelse på 4 uger? Bum bum, jeg er i tænkeboks, og skal tænke hurtigt O.o Vi skal forhåbentlig til DcH DM om 4 uger (4,5 uge, for at væ...
Træning
Oprettet:
20. aug 2024
Visninger:
874
Tucker er syg.. måske Åh ha.. min gamle dreng. Vi tog til alm. sundhedstjek + vaccination i onsdags. Egentlig troede jeg, at Tucker var h...
Generel diskussion
Oprettet:
23. aug 2024
Visninger:
1.216
Yndlings-musik-nummer i to forskellige genrer :-) Jeg har en playliste, der hedder "Syng med", som altid bliver sat i gang på roadtrips - og hvor passageren på turen, al...
Off Topic
Oprettet:
30. sep 2024
Visninger:
560
Cujo er gået på pension Ja, det er længe siden jeg har været logget på, så her kommer en kopi af opslag på Yorkiebandens profil: Den størst...
Generel diskussion
Oprettet:
17. okt 2024
Visninger:
909
Tiltaleformer Hej alle sammen. Dette indlæg er ret off-topic, men det handler simpelthen om at jeg mangler hjælp til mit bachelorp...
Off Topic
Oprettet:
18. okt 2024
Visninger:
626
Hjælp til at finde ny race - En god begyndellse Er altid at gå på denne side: https://www.hundeweb.dk/dkk/public/openIndex?ARTICLE_ID=115 Find den race du påtæn...
Generel diskussion
Oprettet:
3. nov 2024
Visninger:
938
Gaver .. Hvilket slags gave mennesker er du ? grunden til jeg spørger er at jeg i går talte med en veninde, hun er ret gammel...
Off Topic
Oprettet:
29. nov 2024
Visninger:
1.260
Øvelser til hundeejere UDEN hund Hej Jeg har i forbindelse med et kursus lært en ny "leg", øvelse for hundeejere, som jeg selv synes var super sjov ...
Træning
Oprettet:
30. nov 2024
Visninger:
670
Vådfoder hvilket ville du vælge ? Hvis du er til vådfoder Og anbefale mig ? Mine hunde kan gøre brug af alle kødvarianterne. Jeg vil gerne have så meget kødindhold som mulig...
Generel diskussion
Oprettet:
1. dec 2024
Visninger:
3.566
kage/chokolade/gave til dyrlæge og behandlere til hundene? Er det noget du gør ? Nogen gange får jeg kaffe hos dyrlægen, jeg er super glad for servicen hos dyrlægen generelt...
Generel diskussion
Oprettet:
10. dec 2024
Visninger:
2.019
Venner Skal vi være venner…? Jeg er ikke dem beste sociale person, min omgangskreds er lille og tæt, men oplever mange ting ...
Off Topic
Oprettet:
12. dec 2024
Visninger:
950
Mål 2025 - med hund Så er det tid til at kigge tilbage på året der er gået, og frem imod en nyt. Her er tråden fra sidste år - kom du i...
Træning
Oprettet:
14. dec 2024
Visninger:
1.651
Svende har takket af for denne gang <3 Tak for næsten 13 helt fantastiske år med dig ved min side, gamle dreng <3 15-02-2012 til 13-01-2025 <3 Kl 21...
Off Topic
Oprettet:
13. jan
Visninger:
1.528
2 døgn tilbage: Gratis kursus fra Karolina Westlund (online) Gratis online mini-kursus fra Karolina Westlund: “Emotions, learning and animal training” (Består af fire videoer, ca...
Træning
Oprettet:
21. jan
Visninger:
485
Havdrup Dyreklinik idag. Hvem er du? I dag var Laura til øre/øjentjek hos Kirsten dyrlæge. Ude i venteværelset mødte vi en, som genkendte Murphy herfra. Hve...
Generel diskussion
Oprettet:
4. feb
Visninger:
767
Indput Nu har jeg trænet hund i ca 800 år ;) og tænkte at dæk er jo ret så basis. Nu har jeg så et ret nyt (for mig) probl...
Træning
Oprettet:
4. feb
Visninger:
865
Hvorfor købe guld på Dving ændrede min Diablo 4-oplevelse Siden udgivelsen af ??Diablo 4 har jeg været fuldstændig fordybet i denne mørke og spændende verden. Spillet fascinerer...
Gruppe diskussion
Oprettet:
10. feb
Visninger:
133
Gør du brug af selvstændig dyrlæge/Dyreklinik/hospital ? De kapitalfondsejet dyreklinikker/hospitaler bliver flere og flere :'( og de kan være svære at undgå :( Endnu ...
Generel diskussion
Oprettet:
18. feb
Visninger:
1.098
Hvor længe er din hund alene hjemme? Vidste du, at hunde rent faktisk har en tidsfornemmelse?? I Sverige er der en lov, der siger, at hunde max må være alen...
Generel diskussion
Oprettet:
18. feb
Visninger:
1.302

Annonce