kage/chokolade/gave til dyrlæge og behandlere til hundene? {{forumTopicSubject}}
Er det noget du gør ?
Nogen gange får jeg kaffe hos dyrlægen, jeg er super glad for servicen hos dyrlægen generelt samt måden de behandler mine hunde og jeg på, så Ind imellem køber jeg en kage og tager med til dyrlægen (klinikken).
Forleden dag havde jeg behov for at tale med en reproduktionsdyrlæge, jeg havde ikke behov for et besøg hos vedkommende, bare en samtale hvor jeg kunne stille spørgsmål. Var så heldig at en villigt stillede sig til rådighed, vedkommende ville ikke opkræve konsultations honorar, så her indkøbte jeg noget mundgodt til hele klinikken og skrev et takkekort.
Hundenes kropsbehandler har gluten allergi, her har jeg haft smagsprøve med på hjemmelavet kage, da jeg skal udvide mit horisont på dette område p.g.a. syg søster. skal afsted i dag til hende, har en tæve der p.t. har et forløb i waterwalker og hvor jeg har fået lov at presse en af de andre hunde ind akut, jeg har indkøbt en ny variant vingummi glutenfri fra Biltema til hende. (Bare fordi jeg opdagede den sidst jeg var i Biltema) Her får jeg også kaffe og indimellem smagsprøver.
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.598
feb 2013
Følger: 9 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 81 Svar: 7.409
okt 2023
Følgere: 92 Emner: 25 Svar: 2.802
Dit sidste afsnit er jeg ikke helt sikker på, at jeg forstår. Du har en syg søster, der har en hund, der waterwalker, og hun/nogen skal have vingummi fra Biltema
sep 2020
Følgere: 27 Emner: 42 Svar: 905
Vores vanlige dyreklinik er stadig en selvstændig dyreklinik Tror heller ikke han spinder guld på os, men f.eks. med titertest, som de ikke udbyder vanligt, men som der er lavet aftale om, at hvis jeg og en anden veninde bestiller samtidig, så bestiller de hjem og udfører det for os
Reproduktionsdyrlægen er desværre blevet en Anicura dyreklinik, men der ydes stadig god service
Isabelle: Din fortolkning ud fra min dårlige formulering er helt ude i skoven
Hundenes kropsbehandler har gluten allergi, her har jeg haft smagsprøve med på hjemmelavet kage da jeg skal lære at lave flere kager da min søster er syg og har brug for anden slags kage end det man kan købe.
Har en tæve der skal til kropsbehandleren i dag, hun går i et forløb med waterwalker. En af vores andre hunde, har jeg fået lov at tage med akut og som hun så gør plads til, at den kan få behandling i dag.
Forleden dag var jeg i Biltema og opdagede, at de havde fået en ny variant glutenfri vingummi. Købte fluks og tager i dag en pose med til kropsbehandleren.
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 23 Hunde: 5 Emner: 107 Svar: 6.155
Er det noget akut, noget med at rykke en tid (hvilket kan være svært) eller et sted der har gjort noget ekstraordinært, så kan jeg godt finde på det.
Men absolut ikke fordi jeg skal betale 13000 kr for at få vaccineret, chippet og lavet pas til et kuld hvalpe, eller vaccineret mine hunde hvert 3.-4. år. Ej heller når bilen får skiftet dæk eller pære.
okt 2023
Problemet er ikke formulering. Problemet er (manglende) tegnsætning
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 48 Hunde: 10 Emner: 78 Svar: 7.958
Hos min tidligere, nu pensionerede dyrlæge, gjorde jeg det ofte, jeg har ikke tal på de gange hun hjalp med et eller og andet uden at tage en krone for det. Syning af flænge søndag eftermiddag, efterfødselstjek af tæve, tjek af rødt øje bare for at nævne nogle enkelte ting.
nov 2024
Følger: 14 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 81
Jeg arbejder et sted med hjælpemidler. Vi får indimellem hjemmebag, chokolade eller noget fra bageren bare fordi de gerne vil takke og sætte pris. Vi bliver da mega glade
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 215 Hunde: 4 Emner: 283 Svar: 8.327
Jeg overvejer dog pt. Om hundenes fys skal have en lille julegave i år, da hun virkelig gør meget for både mig og hundene. Teemo skræmte livet af mig for en uge siden, hvor hun fandt en akut tid til ham, og efter 2 behandlinger er han igen hans normale skønne jeg
sep 2020
Følgere: 27 Emner: 42 Svar: 905
okt 2023
dec 2008
Følger: 20 Følgere: 55 Hunde: 2 Annoncer: 9 Emner: 224 Svar: 10.281
Vil til enhver tid gøre det, når jeg føler at nogen gør noget ekstra for mig.
okt 2019
Følger: 149 Følgere: 188 Hunde: 5 Emner: 20 Svar: 329
dec 2012
Følger: 36 Følgere: 261 Hunde: 2 Emner: 34 Svar: 3.435
Vi har også en gang givet en gavekurv til dem der bortopererede Minions øje, jeg var så glad for behandlingen og tænkte de skulle have lidt lækkert til pauserummet.
Min nye dyrlæge er en veninde, men jeg tænker også de skal have noget (eller jeg forkæler hende med noget andet udenfor klinikken)
Jeg ved ikke hvorfor, men vi er nok bare givere... vores postdame har også lige fået en gavekurv med chokolade og en god rødvin -fordi hun er skøn og altid har godbidder med til hundene...
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 417 Svar: 31.396
Men det afhænger jo af det forhold man har til sin dyrlæge.
Da jeg var sekretær i almen praksis fik vi tit kage, slik, kurve o.l. fra patienter - jeg har også en lille samling hæklede figurer som en ældre dame delte ud til sekretærerne, når hun kom - det var super hyggeligt. Ikke forventet, men meget værdsat
apr 2018
Følger: 19 Følgere: 661 Emner: 121 Svar: 6.958
Vi får af og til en kage på klinikken og hver gang bliver alle bare så glade. Du ved det måske allerede men jeg kan også fortælle at et lille kort fx eller en tegning altid kommer op at hænge
Det er tanken der tæller:)
En tegning eller et foto af dyret der siger tak gør os også glade
Så det behøver ikke være en kage.
okt 2023
kage/chokolade/gave til dyrlæge og behandlere til hundene?