252 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Kreatråd Kreatråd

Vi skal da have en kreatråd. NU har jeg nemlig været en lille smule kreativ. Engang var jeg megakreativ og tegnede en hel masse, men så var der andre ting der blev prioriteret. Så nu er tegneriet lidt rustent. Til gengæld så fik jeg prøvet noget jeg aldrig har prøvet før igår aftes. Jeg har drejet i træ smiley Noget jeg altid har synes var vildt fascinerende så da gemalen ønskede sig trædrejegrej i julegave slog jeg til smiley Igår tænkte jeg så at NU måtte jeg altså prøve og gik i værkstedet og fik instrukser af gemalen. Så TAAADAAAA mit første forsøg ud i trædrejning. Det fik en enkelt lidt dyb ridse jeg ikke helt kunne slippe af med efterfølgende, men synes selv det blev OK ellers smiley Men elsker altså det der med at man inde i et råt stykke træ kan finde noget der kan blive så glat og fint og silkeblødt at røre ved. Det er asketræ for de interesserede smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Stort og tungt spejl og 4 billeder 550 kr.
  • Rengøre træterasse 1.500 kr.
  • Installer 3 pendel lamper 500 kr.
  • Ophæng af spejl på badeværelse 500 kr.
  • Rodfræsning 1.500 kr.
  • Slibe et gulv bøge parket 2kvm 1.700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kreatråd
  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

Følgere: 102 Emner: 27 Svar: 3.228
    #1   21. mar Det er super flot smiley

• #2   21. mar Tak smiley

• #3   21. mar Sejt, det gad jeg godt kunne - min bedstefar var god til træarbejde og min bror har arvet hans drejebænk og kan også den slags, men det er helt sikkert ikke et talent jeg går og gemmer på smiley
    Jeg synes det er ganske fascinerende, hvad nogen kan få ud af et simpelt stykke træ.

Jeg har gang i et strikkeprojekt - deltog i en knit along der startede i slut januar. En trøje, hvor der hver uge er blevet frigivet en ny bid af mønsteret, og så ved man jo først den sidste uge, hvordan den kommer til at se ud - nogen er lige blevet færdige, men så er der mig (og heldigvis også andre), der kom lidt bagud. Jeg har vist for lidt strikketid, når man også skal arbejde og Sten og jeg træner til at vandre Bornholm rundt til maj = lange weekendture mm.
    Så jeg har nok ca 3 ugers strikkearbejde tilbage

profilbillede
  • #4   i går kl. 06:18 phewww det ser kompliceret ud smiley Strikning er så bestemt ikke et talent jeg har smiley

• #5   i går kl. 07:00 Jeg strikker i øjeblikket et halsrør i fair Isle. Jeg kan desværre ikke få lov at poste billeder. Der kommer hele tiden en fejlmelding.

• Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#6   i går kl. 07:12 Det er vildt flot, Michelle. Jeg kan desværre kun strikke ligeud i én farve ad gangen smiley

• #7   i går kl. 13:07 Efter ikke at have strikket i flere år (mistede simpelthen lysten noget tid efter min mor døde for snart 6 år siden) er jeg kommet igang efter en kreaeftermiddag på mit arbejde for 2-3uger siden smiley
    Tror måske jeg skal til at være "sådan en der strikker" igen, er glad for resultatet er hvert fald:)

profilbillede
  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

#8   i går kl. 14:08 Jeg er vildt imponeret over, at du har fået strikket nærmest en hel sweater på 2-3 uger smiley smiley

• #9   i går kl. 16:50 A-S hvor er den fin. Hvilken model er det?

Kommentér på:
Kreatråd

Annonce