{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
416 visninger | Oprettet:

Svende har takket af for denne gang <3 {{forumTopicSubject}}

Tak for næsten 13 helt fantastiske år med dig ved min side, gamle dreng smiley

15-02-2012 til 13-01-2025 smiley

Kl 21:12 slog dit corgi-hjerte for sidste gang og jeg skal nu for evigt undvære dig i mit liv smiley

Det føles som om, du altid har været her…min evige kilde til grin, smil og ikke mindst grå hår smiley smiley

Men du var gammel og du blev pludselig dårlig. Dyrlægen mistænkte, ligesom vi, en blodprop eller hjerneblødning pga dine symptomer. Så vi valgte at sige på gensyn og tak for 13 helt fantastiske år med en mindebog fyldt med lige netop det, den skal være fyldt med…glade og skønne minder smiley

Kære Svende smiley

Fra jeg fik dig i armene d. 18-04-2012 til jeg kyssede din mule for sidste gang her til aften, var du min dreng smiley Jeg elsker dig til månen og tilbage igen smiley

Jeg har lovet Sophia, at når vi går ud og kigger op i himlen, så skal vi tage billeder, så vi måske kan få øje på dig…hun synes også, at vi skal prøve fra flyvemaskinen…måske er du nemmere at få øje på der smiley ? Din lille pige savner sin Svende-mand men forstår, at du var syg smiley Så du, at hun sendte dig afsted i bilen med sæbebobler smiley ?

Hils på den anden side af regnbuen, gamle dreng! Du vil blive savnet smiley

Jeg elsker dig!!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Svende har takket af for denne gang <3
Kommentér på:
Svende har takket af for denne gang <3

Annonce