{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
165 visninger | Oprettet:

Cujo er gået på pension {{forumTopicSubject}}

Ja, det er længe siden jeg har været logget på, så her kommer en kopi af opslag på Yorkiebandens profil:

Den største af de mindste takker af som atlet!

Efter mere end 6 år som K9 Biathlon- og Canicross-hund har Cujo the Yorkie of Yorkiebanden valgt at gå på pension.

Eller, jeg har taget valget for ham efter længere overvejelser.

Den senere tid har Cujo, der fylder 9 år næste gang, sagt Nej tak til løbetræning (han er selvfølgelig blevet tjekket igennem af vet og massør og står stadig knivskarpt) og HPM Dirty Paws Løb K9 Biathlon-løb på Fyn i dag, var lidt et forsøg for at se, om det var tid til pension.

Og det var det.

Forhindringerne, som Cujo altid har elsket og haft som spidskompetence, gad han slet ikke i dag.
Han prøvede at løbe udenom dem allesammen og efter 2 kilometer gad han egentlig heller ikke løbe mere og i stedet for at løbe forrest, løb han ved siden eller bag mig.

Dog gjorde han det supergodt på de første kilometer, for vi slog vist vores personlig rekord ved at gennemføre ruten på ca. 4 km på 25 minutter.

Så Cujo slutter på toppen, med æren i behold, efter en herlig dag i Fyns Sommerland.

Cujo var de første år af K9 Biathlon og Canicross i Danmark den mindste hund og det har været vores mærkesag, at få flere små hunde i sporten - og det er lykkedes!
Der er efterhånden mange små hunde til K9 Biathlon og Canicross i hele landet og det er SÅ fedt.

Tak til Line/ Teamgoldenpower fra Dirty Paws for at udnævne Cujo som ambassadør for "små hundes ret til et aktivt liv".
Det har vi forsøgt at leve op til.

Kære Niels/ Foreningen K9 Run4Fun / M-Touch Scandinavia
Tak for at få K9 Biathlon til Danmark i 2018 og dermed introducere os til sporten.
Det første løb i Danmark; vores første K9 Biathlon.
Det er blevet til utallige løb siden!

Kære DIRTY PAWS - Canicross & Canihike og alle i og omkring klubben.
Tusinde tusinde tak for mange mange løbeture og stævner de seneste år.
Tak for alt det sociale og alt det hund'ede.
Jeg har elsket hvert minut!

Kære Dog Run DK.
Tak for en skøn klub med dejligt sammenhold.
Jeg har nydt at være en del af jer.

Kære K9 Biathlon for alle.
Tak for at lave nogle skønne, skøre og sjove løb med forhindringer vi sent vil glemme.
Det har været en sand fornøjelse.

Kære alle!
Kæmpestort TAK for alt Cujo og jeg har oplevet de seneste 6 år i denne verden.
Tak for kørsel, opmuntring, hep, venskaber, kage og alt det andet.
Jeg har ikke ord der beskriver hvor meget lige præcis denne del betyder for mig.

Kære mand aka Yorkiefar.
Tak for at have bakket op og for at undvære os i tide og utide - og samtidig passe Theo og Håkon, når Cujo og jeg har været på farten.
Elsker dig.

Og så.... Det allersværeste, skrevet med blanke øjne...

KÆRE CUJO
Som skrevet allerøverst, så har du været den største af de mindste!
Den sejeste lille yorkie nogensinde.
En fantastisk maskot og ambassadør for sporten med dit altid glade væsen og gå-på-mod.
Jeg kan slet ikke takke dig nok for alt du har givet mig på denne rejse.
Du er den største stjerne.
Og du er højt højt elsket!

Vi vil selvfølgelig komme ud og heppe til løb ind i mellem, men vil ikke længere være at finde på sporene.

TAK igen fra Cujo og Louise.

Foto efter sidste løb den 22. september 2024.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Cujo er gået på pension

Annonce