Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
hund vs. andre dyr med stamtavle Jeg har gået og fundret over hvordan vi dyrejer forholder os til stamtavler på dyr. Det er meget normalt at hr. og f...
Avl
Oprettet:
4. nov 2005
Visninger:
697
Mad til diende mor... Hej - Som nogle måske ved - har vores Kass fået hvalpe - lidt hovsa... Nu er sagen den - at hun ikke kan holde ...
Avl
Oprettet:
3. nov 2005
Visninger:
1.251
hundedagpleje/pension vi går og venter svar fra det hus, vi har kigget på og jeg er ved at blive tosset. hvis vi får det hus skal vi starte ...
Avl
Oprettet:
2. nov 2005
Visninger:
2.097
stamtavle studie til amstaff folk hvis i går ind på denne side http://www.lamasko.com/pedigrees/index.html kan i studere stamtavler og evt sende jeres in...
Avl
Oprettet:
30. okt 2005
Visninger:
548
Er det arveligt ??? Jeg ville lige høre om der er nogle kloge hoveder herinde til morgen. Cia var inde og få opereret for cherry eye her e...
Avl
Oprettet:
28. okt 2005
Visninger:
657
Seriøs begrundelse for at avle??? Hmmmm, lad os få en debat om grunden til at avle hunde. Jeg fandt lige følgende begrundelse hos en kennel som opdrætter...
Avl
Oprettet:
28. okt 2005
Visninger:
516
P sprøjte... Da min rotte Kass har fået hvalpe på et tidspunkt i livet hvor hun egentlig er en "anelse" for ung...( ikke i min varet...
Avl
Oprettet:
27. okt 2005
Visninger:
1.110
Kass er i fødsel... Så er vores nye Rottweiler - trods forhåbninger om andet - gået i fødsel... For en time siden kom den første lille dren...
Avl
Oprettet:
26. okt 2005
Visninger:
837
Tillad mig at dele en lille skræg historie med jer... Vores hund nr.3 var bestil og dermed vores buller nr2. Jeg havde nøje udvalgt en opd...
Avl
Oprettet:
25. okt 2005
Visninger:
840
Yeah baby;D Heej allesammen, jeg har oprettet et emne, men da der ikke rigtig er nogle der reagerer, valgte jeg denne overskrift(de...
Avl
Oprettet:
25. sep 2005
Visninger:
527
Mine frustrationer Jeg er er nødt til at komme af med lidt frustrationer, og så synes jeg egentligt at dette er et godt sted at gøre det, ...
Avl
Oprettet:
5. sep 2005
Visninger:
865
Linjeavl ??? Er der nogen der kan fortælle mig lidt om det ???? Jeg har en kammerat der vil have et kuld hvalpe på hans tæve (lab...
Avl
Oprettet:
4. sep 2005
Visninger:
488
Hittehunde Vs. Stamtavlehunde! Kære hundeejere. Nu har jeg haft en profil her på et par uger og luret på rædi rædi mange profiler. Og wauw hvor er ...
Avl
Oprettet:
31. aug 2005
Visninger:
1.780
Yorkshie Han SØGES... AVL vi kunne rigtig godt tænke os at få et kuld valpe på coco, derfor søger vi en lille yorksie han omkring december hvor v...
Avl
Oprettet:
30. aug 2005
Visninger:
453
Hvalpetid!!!!!!! Nu har putte og manse Hygget igen , dejligt putte venter hvalpe til oktober. Så kommer der liv i det gamle hus igen..
Avl
Oprettet:
27. aug 2005
Visninger:
720
amr. bulldog tilbydes til avl. Jeg søger en tæve/ tæver til min "lille" dreng. hvis der er nogle der er interreseret i avl så er i velkommen til at k...
Avl
Oprettet:
8. aug 2005
Visninger:
871
Hvalpe...!! HeeJ min mor og far har en "lille kennel" og vi har sådan nogle små søde hvalpe.. det er shetland sheepdog, hun har få...
Avl
Oprettet:
1. aug 2005
Visninger:
622
mastino han tilbyder tjeneste... hej, vores mastino han bliver (hvis alt går vel med HD & co.) avlsgodkendt til efteråret. dem der har interesse i en ...
Avl
Oprettet:
15. jul 2005
Visninger:
394
en kommentar til parring hej. jeg vil have hvalpe med 2 af mine hunde.. (Bella) kommer i løbetid inden for en måned og så skal Max på hende.. ...
Avl
Oprettet:
30. jun 2005
Visninger:
547
2 tæver med hvalpe i samme rum?? hej jeg har 2 tæver som skal i løbetid snart.. og har også en dejlig hanhund til dem :) de 2 tæver har gået op og ne...
Avl
Oprettet:
29. jun 2005
Visninger:
586

Annonce