1.080 visninger
|
Oprettet:
P sprøjte... {{forumTopicSubject}}
Da min rotte Kass har fået hvalpe på et tidspunkt i livet hvor hun egentlig er en "anelse" for ung...( ikke i min varetægt hun er parret ) overvejer jeg nu at hun skal have P sprøjte når hvalpene er færdigdiet -
Men jeg kunne godt tænke mig at høre jeres erfaringer om P sprøjten !!!
Jeg vil gerne være 120% sikker på at hun ikke får hvalpe før TIDLIGST 2007... Så hun nu får noget tid til at komme sig i... Efter den oplevelse hun er igennem nu...
Glæder mig til at høre jeres erfaringer... !!
Kærligst Julie - ( & altid Company... )
mar 2005
Følger: 50 Følgere: 47 Hunde: 5 Emner: 172 Svar: 3.019
Så tror du ikke du kunne være efter Kass i hendes løb perioder.. ;o) Det ville jeg vælge.
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.642
METTE W : Jo - slvfølgelig - ville jeg altid være efter hende i hendes perioder - men det ville være rart hvis man havde en 120% sikker løsning - forstår du - ??
Har talt med dyrlægen om sprøjten - og hørte ikke om cancer fra hans side - bare at de ikke syntes det var optimalt - da det ofte heller ikke virkede efter hensigten - ( tæver blev drægtige alligevel - ) så det kunne være en falsk tryghed...
Derfor ville jeg gerne lige høre om andres erfaringer - smiler...
Da godt jeg fik spurgt om det - så jeg lige fik den cancer information - smiler... Takker - Både Rikke og Mette -
Man vil jo kun sine hunde det bedste - Ikk sandt - smiler...
ærligst -
Julie... ;O)
mar 2005
Følger: 50 Følgere: 47 Hunde: 5 Emner: 172 Svar: 3.019
Vi har fået kottet hos Bertram da vi ved at han ikke skal bruges til avl overhoved, også må vi være ekstre efter Cia når hun kommer i løb, har ikke hørt om andre måder at klare problemet på.. ;o)
okt 2004
Følger: 53 Følgere: 61 Hunde: 2 Emner: 121 Svar: 12.333
Vores gamle Zita fik P-sprøjter en del år, og hun havde mange knuder i mælkekirtlerne da hun døde... Vi ved jo ikke om det var kræft, men sandsynligheden er rimelig stor.
jun 2005
Følger: 31 Følgere: 41 Hunde: 3 Emner: 87 Svar: 402
Jeg har selv prøvet det med min tæve Tikki, da hun i sin aller første løbetid, ved et uheld blev parret af en schæfer. Hun vil hendes p-sprøjte, fordi hun jo slet ikk var hverken klar eller voksen nok til det..
der kan ske det at tæven ikk kan få hvalpe senere hen, så det er vi spændt på om vi kan med tikki, da vi har planer om at hun skal parres nu her når hun kommer i løbetid..
knus Mia
apr 2005
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 4 Emner: 146 Svar: 1.591
mvh. Sabrina og Diva
okt 2004
Følger: 78 Følgere: 76 Hunde: 4 Emner: 172 Svar: 1.265
Knus Inge
maj 2005
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 4 Svar: 33
P sprøjte...