{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  amr. bulldog tilbydes til avl.
  • #1   8. aug 2005 jeg giver jer ret i noget.. Man SKAL sætte sig ind i ens hunds sundhed, og andre alvorlige fejl for at bevare en race sund og rask (så meget som det nu er muligt) og bør heller ikke vælge alle racer, da man skal vide hvad man går indtil. Også selvom man "bare" låner sin hanhund ud har man et ansvar.

Meen.. I bør ikke dømme folk pga. deres alder..
    jeg er 15 år gammel. Jeg har mine egne to Amerikanske Bulldogs, som jeg passer, plejer, træner og evt avler med..
    Mine hunde betyder meget for mig, og jeg studerer på livet løs sygdomme og diverse ting.

Een af mine dyrlæger jeg bruger kommer fra Spanien, og har speciale i hudsygdomme, som AB´er har tendens til at få, da de generelt er meget hvide.. Ham har jeg snakket meget med om allergi, da vi var så uheldige at nogen af vores hvalpe fra vores kuld (samme forældre) havde fået allergi..
    Begge mine hunde bliver udstillet. HD-fotograferet og får tjekket forfædre mht. sygdomme og temperamentestet
    ..
    Så det med at en ung person ikke har nok erfaring/viden tror jeg ikke på. Jeg hører konstant om folk der tror at man skal have en vis alder for at have nok viden om hunde..
    Selvfølgelig er min mor her også, men jeg står for størstedelen af tingene og har endda også det meste viden..

Nu fik i lige et lille refereat om mit liv, og det er på ingen måde noget jeg "skælder ud" over. Jeg ville bare lige pointere det..

Med Venlig Hilsen
    Maria

• #2   8. aug 2005 Til Maria