1.263 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Mad til diende mor... Mad til diende mor...

Hej -

Som nogle måske ved - har vores Kass fået hvalpe - lidt hovsa...

Nu er sagen den - at hun ikke kan holde vægten - og allerede på en uge er begyndt at tabe sig ALT for meget -
dyrlægen siger at hun ser fin ud - og at det kommer på igen efter et par uger - at det bare er her i starten det tærer sådan på hende - Og at jeg ikke kan gøre andet end jeg gør -

Men jeg spørger alligevel herinde - da jeg ikke kan holde ud at fx kunne mærke hendes rygrad - ( for meget ) efter min mening - smiler...

Nogen der har nogle råd - ekstremt godt foder til diende mor eller lign...

Hun får HENNES PET FOOD - som er lavet på laks... Og hun får ikke rationeret sin mad lige pt - men spiser som hun har lyst til - Udover at hun får raps olie i maden - og ekstra mad ved siden af... Fx en bolle til morgenmad etc...

Har ikke oplevet et vægttab før på denne måde - og jeg kan ikke lide det - smiler...
Selvom hun er rask og rørig og fuld af energi - løber i timevis dagligt på markerne med de andre - og får en masse motion -
Kan selvfølgelig godt se at så er der BÅDE den daglige motion - OG hvalpene til at tære på hende - Meeen - Hvis nu nogen havde GULD-RÅDET... Smiler... Så tager man det jo gerne til sig - smiler... !!

Mine hunde løber generelt dagligt mange kilometer hver dag - og spiser langt mere end andre hunde jeg kender - ( uden at blive tykke af dette - ) - Hmm udover Anna som er lidt for kugle lige pt - ) smiler... Men undervægt har altid skræmt mig lidt - bare aldrig haft det indenfor mine hunde - døre - !!

håber at nogen har erfaring med ovenstående - og gode råd... !!

Kærligst

Julie & Company... !! ;O)

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mad til diende mor...
  • #1   3. nov 2005 Mine tæver taber sig altid i starten, men tager som regel på igen. De får, fra de er halvgående, hvalpefoder efter ædelyst.

Håber du kan bruge det til noget

• #2   3. nov 2005 KATHERINE M

Metabolisk - Har du et link eller noget - ????

Hun får allerede ubegrænset mad...

Kh. Julie - !! ;O)

Og tak for lykønskningen - smiler...

• #3   3. nov 2005 Hej Rikke -

Jeg havde tænkt at oprette dem - smiler... Men ville lige vente til de var over Muldvarpe stadiet - Ss... Så tænker at gøre det om et par dage -

Jepz der er styr på hvem faderen er - Han er Greif - som også er herinde - smiler... Da vi har købt Kass af Sabine - og han jo ved et uheld var sprunget på - Vi finder så ud af efter vi har haft hende nogle dage - at der er noget galt - en tur til dyrlægen - som kunne bekræfte at den med næsten 100% sikkerhed var god nok -

- Jeg var dog ikke itvivl - det var meget tydeligt -

Men Dyrlægen frarådede en abort - da han mente at dette havde endnu flere dårlige sider, end at lade hende gennemfører graviditeten - og så hjælpe så godt man kunne -

Det blev der så 5 dejjlige hvalpe ud af - hvoraf den ene jo så måtte aflives - grundet ganespalte - smiler...

Men jeg skal nok få dem oprettet - vores 4 dejlige hvalpe...

Smil og tanker fra

Julie & Company... :O)

Kommentér på:
Mad til diende mor...

Annonce