{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.192 visninger | Oprettet:

Mad til diende mor... {{forumTopicSubject}}

Hej -

Som nogle måske ved - har vores Kass fået hvalpe - lidt hovsa...

Nu er sagen den - at hun ikke kan holde vægten - og allerede på en uge er begyndt at tabe sig ALT for meget -
dyrlægen siger at hun ser fin ud - og at det kommer på igen efter et par uger - at det bare er her i starten det tærer sådan på hende - Og at jeg ikke kan gøre andet end jeg gør -

Men jeg spørger alligevel herinde - da jeg ikke kan holde ud at fx kunne mærke hendes rygrad - ( for meget ) efter min mening - smiler...

Nogen der har nogle råd - ekstremt godt foder til diende mor eller lign...

Hun får HENNES PET FOOD - som er lavet på laks... Og hun får ikke rationeret sin mad lige pt - men spiser som hun har lyst til - Udover at hun får raps olie i maden - og ekstra mad ved siden af... Fx en bolle til morgenmad etc...

Har ikke oplevet et vægttab før på denne måde - og jeg kan ikke lide det - smiler...
Selvom hun er rask og rørig og fuld af energi - løber i timevis dagligt på markerne med de andre - og får en masse motion -
Kan selvfølgelig godt se at så er der BÅDE den daglige motion - OG hvalpene til at tære på hende - Meeen - Hvis nu nogen havde GULD-RÅDET... Smiler... Så tager man det jo gerne til sig - smiler... !!

Mine hunde løber generelt dagligt mange kilometer hver dag - og spiser langt mere end andre hunde jeg kender - ( uden at blive tykke af dette - ) - Hmm udover Anna som er lidt for kugle lige pt - ) smiler... Men undervægt har altid skræmt mig lidt - bare aldrig haft det indenfor mine hunde - døre - !!

håber at nogen har erfaring med ovenstående - og gode råd... !!

Kærligst

Julie & Company... !! ;O)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mad til diende mor...
  • #1   3. nov 2005 Mine tæver taber sig altid i starten, men tager som regel på igen. De får, fra de er halvgående, hvalpefoder efter ædelyst.

    Håber du kan bruge det til noget


  • #2   3. nov 2005 KATHERINE M

    Metabolisk - Har du et link eller noget - ????

    Hun får allerede ubegrænset mad...

    Kh. Julie - !! ;O)

    Og tak for lykønskningen - smiler...


  • #3   3. nov 2005 Hej Rikke -

    Jeg havde tænkt at oprette dem - smiler... Men ville lige vente til de var over Muldvarpe stadiet - Ss... Så tænker at gøre det om et par dage -

    Jepz der er styr på hvem faderen er - Han er Greif - som også er herinde - smiler... Da vi har købt Kass af Sabine - og han jo ved et uheld var sprunget på - Vi finder så ud af efter vi har haft hende nogle dage - at der er noget galt - en tur til dyrlægen - som kunne bekræfte at den med næsten 100% sikkerhed var god nok -

    - Jeg var dog ikke itvivl - det var meget tydeligt -

    Men Dyrlægen frarådede en abort - da han mente at dette havde endnu flere dårlige sider, end at lade hende gennemfører graviditeten - og så hjælpe så godt man kunne -

    Det blev der så 5 dejjlige hvalpe ud af - hvoraf den ene jo så måtte aflives - grundet ganespalte - smiler...

    Men jeg skal nok få dem oprettet - vores 4 dejlige hvalpe...

    Smil og tanker fra

    Julie & Company... :O)


Kommentér på:
Mad til diende mor...

Annonce