Indlæser...
Sortering
|
|
---|---|
Oprettet:
1. feb 2024
Visninger:
850
|
|
Pros y contras del comercio
El trabajo físico nunca ha hecho que nadie sea financieramente independiente, por lo que si dedica tiempo al trabajo co...
Gruppe diskussion |
Oprettet:
29. jun 2022
Visninger:
937
|
SU hunde gave fødselsdag
Hej piger og drenge, skal København til hundevuffen... (han har fødselsdag) men skal lige vide hvad tid su går ind, ska...
Generel diskussion |
Oprettet:
30. jul 2021
Visninger:
864
|
SU test dig selv
kan du?
https://www.dr.dk/mitliv/test-dig-selv-kan-du-faa-et-su-budget-med-byture-og-husleje-til-gaa-op
jeg ku ikke m...
Off Topic |
Oprettet:
9. maj 2020
Visninger:
2.013
|
Hvilken hunderace?
Hej HG!
Som de fleste af jer herinde nok allerede ved, har jeg længe været forelsket i den irske ulvehund, og på det...
Generel diskussion |
Oprettet:
7. jun 2019
Visninger:
1.465
|
Erfaring med hund og kollegie søges
Godaften herinde
Jeg er gammel bruger herinde og har ikke brugt min profil i mange år, men jeg tænkte at jeg måske k...
Generel diskussion |
Oprettet:
16. jan 2019
Visninger:
858
|
SU spørgsmål
Okay, alle studevejledere er åbenbart i langbortistan idag... Så giver dette et skud :P
Er startet på udannelse i ...
Off Topic |
Oprettet:
26. sep 2018
Visninger:
1.031
|
|
|
Ressourceforløbsydelse
Hej derude. Nu sidder der jo en del forskellige mennesker herinde, så vil høre jer: Når man går fra uddannelseshjælp m....
Off Topic |
Oprettet:
17. feb 2018
Visninger:
1.152
|
Forlovelsesring hvor ? :)
Som i kunne læse i min status besked i nat, var jeg så utrolig heldig at min kæreste faldt på knæ. :)
Han havde ikke ...
Off Topic |
Oprettet:
1. jan 2018
Visninger:
2.164
|
Aniplan
Jeg er lige kommet hjem fra dyrlægen (Rosa skulle til tandrensning) og min dyrlæge har lige fået det der aniplan. Det e...
Generel diskussion |
Oprettet:
5. dec 2017
Visninger:
1.464
|
Kalder alle æble-eksperter!
... Eller noget :P
Jeg står og skal vist rimelig snart have en ny oplader til min macbook. Den er halvt knækket og j...
Off Topic |
Oprettet:
14. sep 2017
Visninger:
316
|
sund mad/snacks/kom med alt :p
hejsa :)
for jer der ikke gider at læse hele indlægget men bare vil komme med mad ideer: jeg søger en masse sundt, de...
Off Topic |
Oprettet:
10. sep 2017
Visninger:
353
|
Optagelse af lån som 18 årig?
Hejsa
Jeg står i den situation, at jeg skal betale 1600kr (studenterkørsel) hvilket er det 700kr mere end min SU.
M...
Off Topic |
Oprettet:
25. aug 2017
Visninger:
1.183
|
|
|
billig "luksus" ferie - alene og hvor til?
Luksus og luksus, det skal ikke være det vilde. Men lidt velness på hotellet eller svømmepool.
Mit budget er ca. 2000k...
Off Topic |
Oprettet:
4. jun 2017
Visninger:
860
|
Bryllupsgave, pris?
Hej med jer!
Min kæreste og jeg er inviteret til bryllup i juli, og vi (nok mest jeg) har en forespørgelse omkring pri...
Off Topic |
Oprettet:
23. maj 2017
Visninger:
8.351
|
Lejlighed i Odense med hund, hvor? :)
Hej søde dejlige (og savnede) Hg'ere..
Sagen er den at jeg er begyndt at tænke mere alvorligt på uddannelse, og min ...
Off Topic |
Oprettet:
7. apr 2017
Visninger:
1.396
|
Spørgsmål til SU
Jeg har nu siddet og forsøgt at sætte mig ind i reglerne omkring SU og SU satserne, men er kun endt med at blive mere f...
Off Topic |
Oprettet:
5. mar 2017
Visninger:
829
|
SU i januar måned..
Åh jeg er sgu så forvirret!... :/
Sagen er den at jeg afsluttet skole her i december og starter så ny uddannelse h...
Off Topic |
Oprettet:
3. jan 2017
Visninger:
585
|
Flytning - søge SU igen?
Jeg står og skal til at flytte og bliver pludselig i tvivl om min SU følger med?
Flytter fra egen lejlighed i Frede...
Off Topic |
Oprettet:
25. sep 2016
Visninger:
249
|
Manglende løn
Hvor lang tids frist vil i give en arbejdsgiver til at udbetale løn? Og hvad gør man når der ikke sker noget?
Jeg ve...
Off Topic |
Oprettet:
13. sep 2016
Visninger:
701
|