sund mad/snacks/kom med alt :p sund mad/snacks/kom med alt :p
hejsa
for jer der ikke gider at læse hele indlægget men bare vil komme med mad ideer: jeg søger en masse sundt, det må både være nemt men også svært (tidskrævende) men også helst billigt eller at man kan lave meget af det (så det alligevel "bliver billigere") og spise i op til flere dage hvis det er lidt dyre at lave (jeg får kun su såå der er ikke voldsom mange penge til mad)
jeg vil gerne tabe mig! jeg har gjort det før men da jeg dengang gik på efterskole var det svært ved maden da vi ikke selv kunne vælge hvad vi fik, og tja, det gik heller ikke rigtigt. lad os bare lige at jeg tit endte med ikke at spise noget pga. enten var alt det sunde taget ellers var der kun det man helst ikke skulle spise for meget af. NU vil jeg gør det på den rigtige måde! og da jeg er flyttet hjemmefra er jeg herrer over hvad jeg spiser og hvor meget, det går også godt har tabt lidt over 7 kg på 2 måneder, og ved at tænke mere over hvad jeg spiser og ikke overspise.. men jeg mangler lidt inspiration til nye sunde retter/snack og lign. så kom med alt i kender!
p.s jeg træner også ved siden af, da jeg har mulighed for motions rum, pt. har jeg trænet 5 gange om ugen i mine 3 uger jeg har haft adgang (træningen har jeg styr på)
feb 2013
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 11 Svar: 128
er det en gruppe herinde?
feb 2013
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 11 Svar: 128
jun 2017
Følger: 43 Følgere: 260 Hunde: 2 Emner: 67 Svar: 2.921
Når jeg kontrolvejede, var den sød at fortælle mig hvor godt det er gået.
Det bedste var, at den gjorde mig opmærksom på en masse ting jeg godt vidste, men jeg ikke rigtigt vidste. fx hvor mange kalorier, der egentlig er, i den ekstra rugbrødsmad man smørre, fordi det er hyggeligt og ikke fordi man er sulten, selvom den er sund. Hvor hurtigt man kan spise sig tyk i sunde snacks. Der skal holdes godt øje med dem! Lige så meget de sunde, som de usunde. Det gik op for mig, at der var stress mønster i min spisning, jeg ikke selv havde lagt mærke til.
Jeg synes ikke du skal bruge den indtil du når din ønskevægt, men jeg tror at alle, ville have godt af at bruge den i en måned. Den er en enorm hjælp til en større selvforståelse, og en større forståelse for hvor nemt det hurtigt at indtage 300 kalorier, helt uden du ligger mærke til det.
Jeg spiser gerne et æg eller en avocado, men har aldrig gået efter sunde snacks, da jeg erfarede de indeholder mange kalorier, så har aldrig undersøgt markedet. Min søster var dog glad for hjemmelavede dadel-kakao kugler som dessert. Jeg er mere bare typen til at anrette hvad jeg kan finde i grøntafdelingen pænt.
dec 2015
Følger: 12 Følgere: 1 Hunde: 1 Emner: 2 Svar: 15
Riskiks med mørk chokoladeovertræk (ca. 85 kcal pr. stk)
Hjemmelavet humus (uden olie) med grøntsagsstænger
Skåret frugt (æble og appelsin med lidt kanel på er virkelig lækkert)
Skyr med Zero-topping
Easys is
Light sodavand
sund mad/snacks/kom med alt :p