28. nov 2012 Følger: 94 Følgere: 215 Hunde: 4 Emner: 287 Svar: 8.239
Forlovelsesring hvor ? :) Forlovelsesring hvor ? :)
Som i kunne læse i min status besked i nat, var jeg så utrolig heldig at min kæreste faldt på knæ.
Han havde ikke købt en ring, da det er noget vi gerne vil gøre sammen, så vi får nogle vi begge kan lide og så selvfølgelig bare fordi det er super hyggeligt at få en dag ud af det sammen.
Vi har ingen planer om at blive gift, da det ikke er noget min kæreste går op i, og egentligt nok ikke rigtig ser fidusen i. Hvilket er okay med mig, for os handler forlovelsen om at vi har givet det løfte som andre giver når de bliver gift, bare uden papiret på det, og uden en stor fest og alt det.
Jeg kommer jo derfor nok aldrig til at skulle have en vielsesring, og derfor er denne ring endnu mere vigtig for mig.
Vi har ikke alverden penge, for jeg er på su og min kæreste har først lige fået fast arbejde, dog nok til at vi kan få et budget på omkring 3000 kr (helst ikke over, men gerne under)
Vi skal have to ringe. Min kæreste kan godt lide noget enkelt. Han største ønske er en sort ring, men sølv er også okay.
Jeg har været forelsket i en billig ring fra Christina jewerly (undskyld stavefejl?) I et års tid, men den kan ikke justeres i størrelse og jeg er lidt i tvivl om den største størrelse er stor nok.
Jeg vedhæfter billede af den.
Lige den er jeg mest til den i rødguld, men jeg kan også godt lide sølv. Jeg er knap så vild med sorte ringe, men hvis man kunne finde noget hvor de passede sammen, f.eks. med sorte sten i en sølv ring og så en sort ring til ham, ville det være helt fint for mig.
Lige med den ring må jeg indrømme at jeg er en rigtig prinsesse pige, det er jeg ellers ikke så meget, men den skal være skinnende og med sten, ved dog ikke om det skal være en eller flere. Det skal ikke bare være dem der hvor stenen sidder i selve ringen alla vielsesringe, jeg kan godt se at det er mere praktisk men jeg går all in på en smuk ring. De ringe er desværre også de dyreste.
Så er der nogen der kan anbefale et godt sted i Esbjerg, Kolding, Odense området ? vi vil gerne kunne komme ind i butikken og se/prøve ringene og så vi kan få hjælp. Selvom jeg godt kan se at der findes et par sider på nettet med rimelig kvalitet og billige priser.
Vi snakker pt om at gå i vibholm først, for det er der jeg har set den ring jeg er lidt lun på. Men tænkte jeg lige ville høre om der mon lige sad en og kendte et virkelig godt sted med god kvalitet, godt udvalg og til en pris vi kan betale
jun 2012
Følger: 39 Følgere: 87 Hunde: 6 Emner: 265 Svar: 5.420
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 215 Hunde: 4 Emner: 287 Svar: 8.239
nov 2007
Følger: 3 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 8 Svar: 81
Du skal ikke vælge den ring på billedet, da den jo ikke er ægte. Den vil hurtigt miste farven når det er en ring du vil bruge hele tiden, som man jo gør med en forlovelsersring
nov 2008
Følgere: 7 Hunde: 2 Svar: 435
Tillykke med det.
nov 2012
Louise den var nu også mest ment som eksempel på hvad jeg godt kan lide
Lars planen er, hvilket jeg ikke fik nævnt. At vi på et tidspunkt om nogle år, vil få lavet et sæt hvor vi selv vil være med til at designe dem, så de bliver helt perfekte. Til den tid tænker jeg dog at min skal være mere praktisk og derfor mere vielsesring. Vi skal jo ikke giftes, så det vil blive som når gifte får en velsignelse i kirken tænker jeg.
Så det gør ikke noget hvis den ikke kan holde forevigt, og jeg vil gerne have den nu. Men jeg vil selvfølgelig stadig gerne have noget ordentligt. Men jeg tænker også det burde kunne lade sig gøre for vores budget. Jeg behøver ikke de dyreste og største diamanter
apr 2007
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 345
nov 2012
Men vi snakker faktisk meget om ikke at få ring i samme materiale, men stadig få lavet noget hvor de passer sammen. At han f.eks. får en sølv streg eller lign på hans, eller at min ring får sorte sten eller lign (det er dog pisse dyrt, da det er sorte diamanter, de er billigere end de klare, men stadig dyre)
Lige nu sidder jeg og sukker over en ring man selv kan ændre på, i hvidguld/rødguld eller sølv, og så med rosenkvarts i, og små hvide sten (de er dog bare sådan nogle billige udgaver, da diamanter stadig er seriøst dyrt) hold kæft hvor er den bare flot!
Men den koster så også lige hele vores budget. Jeg kunne dog måske godt lave den så jeg kunne få den, men det er på nettet, så jeg ved ikke rigtig om jeg tør.
Batdog, jeg kommer ikke til at gå ret meget højere end 3000 nu, så hellere gå på kompromis. vi har en del andre ting at bruge penge på det næste halve år, og jeg har det egentligt fint med at få en fin prinsessering med sten osv. som ikke er vildt praktisk, og jeg så senere kan få lavet en specielt til mig, hvor jeg kan få tekst i osv. lidt som en vielsesring. Jeg kan jo altid gå med en på hver hånd
nov 2012
Det bedste er at man selv kan bestemme stort set alt, hvilket gør ringen så meget mere personlig. Jeg har f.eks ikke set en eneste der er 100% som min.
Jeg er så forelsket i den, og den holder sig indenfor budgettet, hvis min kæreste ikke vælger det dyreste han kan finde, men mon ikke han kan finde noget der ikke koster en bondegård.
Vi skal lige ud og kigge lidt hos nogle guldsmede i weekenden inden jeg bestemmer mig endeligt (jeg venter også på et ringmål så jeg ved hvilken størrelse jeg skal have, dette kan man dog få ændret en gang hvis det alligevel skulle glippe)
Men nu har jeg kigget på den ring siden mandag og jeg bliver mere og mere forelsket i den. Har kigget på et utal af ringe men kommer hele tiden tilbage til den
Derudover har stenen i ringen en ekstra betydning for mig, da det er af rosenkvarts, som er kærligheds stenen. Den bliver også kaldt Rosa kvarts, hvilket Rosa faktisk er halvt opkaldt efter. Så udover at ringen jo selvfølgelig skal symbolisere min forlovelse og kærlighed til min kæreste, får hundene også en plads i den
P.s. den er af 925 sølv og så bliver det ikke diamanter som de små, hvilket er det der gør at jeg kan holde mig indenfor budgettet, med diamanter ville vi overskride det alt for meget. Jeg er dog sikker på at den bliver utrolig smuk alligevel og jeg kan selv mærke at min smertegrænse for hvad den må koste bliver nået her
apr 2019
Følger: 9 Svar: 1
https://castens.com/da/smykker/vielsesringe/
maj 2015
Følger: 53 Følgere: 1011 Emner: 210 Svar: 5.478
nov 2012
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1467 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 30 Svar: 29.991
apr 2008
Følger: 70 Følgere: 77 Emner: 88 Svar: 2.675
nov 2012
Min sten er dog heller ikke nær så pink som på billedet
apr 2008
Hvis du har lyst til at dele, vil jeg meget gerne se billede.. Det lyder utrolig kønt!
nov 2012
Men jeg har fundet det nu
Den er blevet lidt mere slidt, det er jo sølv, men her kan du se den da jeg lige havde fået den hjem. Den er så smuk og lige mig
apr 2008
De er så fine, og passer flot sammen!
Det er fantastisk at finde noget der bare passer perfekt til en
nov 2012
Min kærestes er efterhånden slidt så meget at den er blevet grå, det sorte er blot noget de lægger udenpå, den er dog stadig virkelig smuk og teksten i hans er så flot og tydelig og så skal der virkelig meget til for at ridse den. Så selvom farven har ændret sig, er det en virkelig god og flot ring.
Jeg ville dog gerne have min ikke var så bred, men det er svært at finde til en pris jeg vil betale hehe. Og så kommer jeg hele tiden til at bruge pengene på dyrene xD
Forlovelsesring hvor ? :)