28. nov 2012 Følger: 94 Følgere: 215 Hunde: 4 Emner: 287 Svar: 8.294
Lejlighed i Odense med hund, hvor? :) Lejlighed i Odense med hund, hvor? :)
Hej søde dejlige (og savnede) Hg'ere..
Sagen er den at jeg er begyndt at tænke mere alvorligt på uddannelse, og min fremtid sådan generelt. Og som flere af jer ved fra tidligere har jeg fået mig en sød kæreste ovre i Odense. Det er stadig ret nyt, så det er ikke fordi jeg står og skal flytte i morgen. MEN det er så heldigt at den uddannelse jeg kraftigt overvejer at tage, eller planlægger at tage er det vel rettere også er i Odense (ja nogle gange er man bare heldig at alt går op i en højere enhed)
Men jeg ved jo godt at lejligheder hvor man må have 2 hunde ikke hænger på træerne, og især når man ikke har så mange penge, jeg kommer jo forhåbentligt på su. Jeg er dog ikke interesseret i en studiebolig som det er lige nu, da jeg simpelthen ikke tør løbe an på det pga min angst. (det kan være jeg ændre mening senere)
I følge min plan vil jeg gerne begynde uddannelse til næste sommer, så jeg har altså lidt over et år til at finde en lejlighed. Og nu kommer i så ind i billedet. Hvor er det bedst at melde sig ind og søge efter lejligheder med 2 hunde tilladt? Jeg er meldt ind i Kristiansdal, så ved ikke om der er andre gode?
Jeg søger primært efter en 2 værelses lejlighed til maks 4000 kr, 2 hunde tilladt og gerne i Odense S, SV eller SØ, men bare det er til at komme rundt så må det da sådan set også gerne lægge et andet sted, men jeg har ikke bil og vil helst ikke alt for langt væk fra min uddannelse som kommer til at være i S.
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 215 Hunde: 4 Emner: 287 Svar: 8.294
nov 2012
Æbleparken er hunde-frit område
Pr. 1 april 2008 er det forbudt at anskaffe hunde samt at passe hunde. Tilflyttere må ikke medbringe hunde. Dette gælder både ejere og lejere. Hunde som har været anskaffet og registreret hos os før denne dato, må gerne beholdes. Disse skal have ansvarsforsikring og føres i snor. Man skal opsamle efterladenskaber.
http://www.aebleparken.dk/
Jeg kender slet ikke Odense eller omegn, så kan være jeg har fundet det forkerte?
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.197
Det er altså den billigste og nemmeste måde at få en bolig på, hvis du ikke har et tudsegammelt boligbrev
nov 2012
Jeg står som sagt ikke og mangler en lejlighed akut og jeg er skrevet op til en del allerede. Dem jeg kender siger at det ikke burde være helt umuligt på et år når jeg nu gerne vil lidt væk fra centrum, gerne ude omkring hjallelse.
Jeg er på ingen måder desperat. Og jeg skal nok finde en løsning i tilfælde af at boligen udebliver.
Men vi snakker altså på ingen måder (de steder hvor jeg har søgt) Århus tilstande, så det er ikke fordi jeg står som en milliard på ventelisten. Jeg kan også se de har flere boliger (dog ikke lige noget jeg kan bruge) der slet ikke er venteliste på, så som det er lige nu forsøger jeg lige med en rigtig lejlighed og så må jeg tage studiebolig op igen hvis det slet ikke går.
De lejligheder jeg søger koster i øvrigt ikke mere end en tilsvarende studiebolig.
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.197
maj 2015
Følger: 53 Følgere: 1011 Emner: 210 Svar: 5.510
maj 2015
Meld dig ind i kristiansdal. De har mange boliger hvor hund er velkommen
nov 2012
Tusind tak salla, det er rigtig sødt af dig.
nov 2012
maj 2015
Der bliver nævnt at det bliver svært til prisen.
Vollsmose bliver nævnt, men der synes jeg ikke du skal bo, som du har det
aug 2014
Følger: 1 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 13 Svar: 100
nov 2012
Maja tusind tak, men begge selskaber køre desværre med 1 hund, og jeg har 2, så det duer desværre ikke. Sksl selvfølgelig ikke kunne sige om de har boliger med 2 tilladt udenfor mit prisleje.
nov 2012
Men det er jo ikke så nemt når man ikke kender dem og så bare søger og det så ikke kommer frem hehe..
Rosa burde kunne gå under burdyr og slet ikke tælle med, men jeg må jo hellere holde mit på det rene, man ved aldrig hvor uheldig man er med naboer der klager over det mindste.
Det er for mig lige meget om det er rækkehus eller lejlighed (egentligt ville jeg jo selvfølgelig helst have noget med en have, men jeg ved også godt det er dem der er 20.000 års ventetid på
nov 2012
Og hvis der ikke er en bolig indenfor et år, skal jeg nok finde ud af det med skole osv. Der er f.eks. skolehjem der hvor jeg skal gå.
Men jeg vil ikke pendle, og der er der flere årsager til som jeg ikke vil ind på her, men den største grund er min angst. Jeg vil gerne give mig selv de bedste odds for at klare en uddannelse og en af de ting er at bo så tæt på min skole som muligt.
Det er på ingen måder umuligt at få en billig lejlighed med 2 hunde i Odense, specielt ikke når man som mig gerne vil bo ude i udkanten af Odense S. Så jeg ser ingen grund til at søge så langt væk som Fredericia, så kan jeg ligeså godt flytte til Kolding eller middelfart, men nu vil jeg altså bo i Odense.
nov 2007
Følger: 76 Følgere: 111 Hunde: 6 Emner: 552 Svar: 4.180
nov 2012
nov 2007
Følger: 76 Følgere: 111 Hunde: 6 Emner: 552 Svar: 4.180
nov 2012
Lejlighed i Odense med hund, hvor? :)