{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.298 visninger | Oprettet:

HJÆLP EMMA ER BLEVET STJÅLET !!! {{forumTopicSubject}}

JEG HAR STÆRKT BRUG FOR JERES HJÆLP LÆS VENLIGST HELE TEKSTEN, DA EMMA ER BLEVET STJÅLET!

Hun er en helt igennem fantastisk hund og noget så glad og imødekommende overfor alle der gider kæle lidt..smiler..

Desværre er Emma blevet solgt af min ekskæreste. Han tog hende og fik hende solgt uden jeg vidste noget og bildte mig i første omgang ind han havde aflivet hende. Nu har jeg derefter af folk fra hans vennekreds snuset mig frem til at hun vist skulle være blevet solgt. Det er alt jeg ved efter han stjal hende fra min lejlighed, lørdag for 2 uger siden – altså den: 18/09-2010.

Derfor vil jeg bede jer om at hjælpe mig med at finde hende. For det gør så ondt ikke at vide hvad der er blevet af hende?? om hun har det godt?? og om "de nye ejere" evt. er villige til at lade mig købe hende tilbage.

Savner hende utroligt meget, og min eks kæreste er som forsvundet i jorden efter han stjal hende fra min lejlighed. Desværre nåede jeg ikke at chippe hende inden. Men hvis nogen måske kender nogle, som syntes det kunne lyde som noget de kender til - eller kan skaffe mig nogle oplysninger, vil jeg være evigt taknemmelig.

OBS. Hvis de nye ejere ikke vil stå frem af den grund de ikke vil af med hende igen så læs venligst videre:

JEG forlanger jeg IKKE at i vil sælge hende tilbage til mig. Alt jeg ønsker er virkelig bare at se hun har det godt, trives og har nogle kærlige "forældre" som har den tid, overskud og kærlighed at give hende som hun fortjener. Kan da ikke komme udenom der ikke er noget i hele den hvide verden jeg ønsker mig mere end at få min søde kære lille Emma hjem igen. For det er mit største ønske, MEN vil hellere have ejerne kontakter mig uanset hvad så jeg kan få lov i det mindste at se Emma lever og har det godt og er en glad og kærlig hund, ligesom jeg kender hende. Tusinde mange tak på forhånd! –

Al information er mere end dyrebar for mig!!

Med Venlig Hilsen Jeanette Christensen, en meget ulykkelig og bekymret mor til Emma <3.

kan kontaktes på telefon-nummer: 25301428 alle tider på døgnet...

Emma du tog mig med storm, og blev på så kort tid det bedste i mit liv. Du fik mig altid til at se positivt på tingene selvom alting ramlede..
Kommer til at savne dig så ubeskriveligt meget :'///
vil gøre alt bare for at vide med sikkerhed, at du har det godt &#9829;. Elsker dig, gid man kunne bytte liv - så ville jeg uden at blinke give dit dit igen &#9829;.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP EMMA ER BLEVET STJÅLET !!!
Kommentér på:
HJÆLP EMMA ER BLEVET STJÅLET !!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce