{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
870 visninger | Oprettet:

HJÆLP.. Emma ødelægger ting??? {{forumTopicSubject}}

Vores nye hund Emma på 6 måneder bider i ting.. Alle slags ting, når hun er alene eller når hun bare ligger og slapper af..
Hun er en papillon.. Vi købte hende fra en familie der ikke kunne have hende mere.. (Nu ved vi nok godt hvorfor) d. 31. Oktober, så det er jo stadig meget nyt..

Hun bider i ledninger, tøj, mødler.. Hmm.. Vi prøver at aktivere hende så meget som muiligt.. ??

Hvad kan vi gøre??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP.. Emma ødelægger ting???
  • #1   13. nov 2008 øve NEJ komando
    aktivere hende
    give hende ting hun gerne må lege med og tygge i, måske tænderne kløer, så giv gullerøder og andet hun kan klø dem på

• #2   13. nov 2008 hej ja det er meget normalt i den alder at deres tænder klør min hund var meget glad for at bide i frosne karklude og når hun have sådan en så bed hun næsten ikke i andet. hun noget dog at spise halvdelen af en sofa før hun vokset fra det...

• #3   13. nov 2008 Det gjorde Bolette også men så fik jeg det råd at prøve at smøre tiger balsam på ,og jeg må sige det hjalp, hun skulle ikke nyde noget med den stærke lugt.

• #4   13. nov 2008 opdragelse!!!!

træne "nej" og "dit og mit"

sørge for hun hele tiden har noget at lege med, bide i og giv hende meget opmærksomhed.. giv hende evt. bamser, det er rigtigt trælst at ryde op efter en bamse kamp med hunden, men det er bedre end sofaen eller stole benene ikke...

Kommentér på:
HJÆLP.. Emma ødelægger ting???

Annonce