Indlæser...
Sortering
dyrlæge Aarhus og omegn jeg bruger oftest Anicura Viby, men jeg synes de er mega dyre, og så føler jeg hvis man skal have en akut, samme dags k...
Generel diskussion
Oprettet:
19. dec 2021
Visninger:
1.192
Hvad ville du ønske du havde lært din hvalp? Jeg er lige gået totalt i hvalpe-stress :P Hun kommer til verden til sommer, og er klar til at flytte hjem til mig lig...
Generel diskussion
Oprettet:
12. jan 2022
Visninger:
1.237
Olie/sovs til foder Nu kommer emnet som jeg aldrig troede jeg skulle bringe på banen: min hund vil ikke spise. Jeg har en Labrador, ja ...
Generel diskussion
Oprettet:
16. jan 2022
Visninger:
3.697
Hundebøger Jeg har kigget på denne bog https://www.bog-ide.dk/produkt/1859326/karina-rasmussen-hundesprog-hund-og-hvalp-i-harmoni-...
Generel diskussion
Oprettet:
2. feb 2022
Visninger:
938
GPS tracker nogen der har erfaring med det ? Altså Nova er 12½ år og stokdøv .. jeg er snart 62 og dårligt knæ, og har det med...
Generel diskussion
Oprettet:
11. feb 2022
Visninger:
1.027
Date en pige med hund - det er ikke uden problemer Jeg har brug for et godt råd. Jeg er klar over at her i forummet er der mange, for hvem hunden er nærmest som et hellig...
Generel diskussion
Oprettet:
28. feb 2022
Visninger:
6.939
Hvordan har I to hunde? Jeg er nysgerrig på at høre fra jer, der har to hunde - og som [i]ikke[/i] har kørekort/bil, og ikke har nogen til at k...
Generel diskussion
Oprettet:
9. mar 2022
Visninger:
2.111
Hundeforsikring prioriteter og valg? Hej :D Inspireret af en tråd herinde begyndte jeg at kigge lidt på hundesygeforsikringer. Og så kom jeg til at tænke p...
Generel diskussion
Oprettet:
16. mar 2022
Visninger:
1.561
Stueopdræt eller ej…? Brugshundeejer, hvad tænker du? Jeg sidder jo og kigger på forskellige opdrættere i forhold til at indsnævre både valg af racer og steder. <3 I den f...
Generel diskussion
Oprettet:
31. mar 2022
Visninger:
2.760
Racetråden Efter jeg har snakket med flere om det her emne, er jeg simpelthen nødt til at oprette en tråd på HG. Jeg lover jeg ska...
Generel diskussion
Oprettet:
23. apr 2022
Visninger:
2.450
Kæmpe dilemma Jeg har været på jagt efter en papillon i knap 2 år nu. (Aktivt) Har stået på venteliste hos en i 1 år, hvor en parring...
Generel diskussion
Oprettet:
25. maj 2022
Visninger:
1.367
Vil du med på tur i morgen formiddag? Som følge af vores overbos ulovlige indtrængen i går og skade på hundene (primært mentalt), er jeg ikke helt tryg ved a...
Generel diskussion
Oprettet:
3. jul 2022
Visninger:
779
Tørfoder. Din favorit? (Staffordshire) Godaften til jer! Efter flere års planlægning og mange overvejelser, står min mand og jeg nu og venter på at få vor...
Generel diskussion
Oprettet:
12. jul 2022
Visninger:
1.189
At have hvalp….. Elvira landede herhjemme for 3 dage siden. Hun er min 4. hund, og min 3. hvalp. Jeg tænkte egentlig, at jeg har temmeli...
Generel diskussion
Oprettet:
23. jul 2022
Visninger:
2.750
Børn og det sidste farvel Louie er nu 16 år, og vi begynder at se, at han ikke varer evigt. Hovedet begynder at svigte, og han skal lige i gang o...
Generel diskussion
Oprettet:
3. aug 2022
Visninger:
1.437
Brækket / forstuvet tå Er der nogen, der har haft en hund med en skadet tå? Hvis, hvad gjorde du så ved den?
Generel diskussion
Oprettet:
27. aug 2022
Visninger:
2.705
Hvilken race (for sjov emne) Emnet er kun lidt i sjov, for som nogle nok ved, måtte vi sige nej tak til den hvalp vi havde valgt, da jeg fik det dår...
Generel diskussion
Oprettet:
21. sep 2022
Visninger:
1.201
Hundefodernørden bekymret - Tak for hende <3 Hundefodernørden har følgende opslag på sin væg i dag: "Se vores nye snacks - de er fedtfattige, ...
Generel diskussion
Oprettet:
13. okt 2022
Visninger:
1.910
Hvalpefoder? Hej Hundegalleri. Jeg har en hvalp på 11 uger. Han er hos opdrætter fodret med Eukanuba Puppy Medium Breed, og det e...
Generel diskussion
Oprettet:
9. nov 2022
Visninger:
1.583
Hvad må en hvalp, uden det bliver for meget? Hej HG, Her til aften dukker der et opslag op på min Facebook i den engelske Ridgeback gruppe, som jeg følger. Det ha...
Generel diskussion
Oprettet:
14. dec 2022
Visninger:
933

Annonce