{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
922 visninger | Oprettet:

Flytte med hund, fra lejlighed til hus :) {{forumTopicSubject}}

Vi har solgt vores lejlighed og har lejet et lille hus på landet. Lige ved skoven og 1,5 km til vandet. Jeg tror nok at jeg får nogle glade hunde. Det er første gang de skal bo i hus, siden de var hvalpe hos opdrætterne. Jeg ved at de bliver vilde med haven. De flæser mine forældres have op hver gang vi besøger dem. Jeg er mere spændt på hvad de siger til hønsene smiley Men hvor bliver det fedt at slippe for saltede fortov her til vinter og vi kan gå i skoven hver dag. Og nytår bliver forhåbentlig stille og rolig uden for mange brag. Jamen jeg kan slet ikke få armene ned smiley Så hele weekenden kommer til at gå med at pakke smiley
Hvad skal I lave I weekenden?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Flytte med hund, fra lejlighed til hus :)
  • #1   8. nov 2013 Præcis det samme, faktisk! Eller rettere.. Jeg skal forære ting væk, som mine forældre har fundet frem fra gemmerne, så det ikke går til spilde ^^

Vi skal nemlig også flytte i hus! ^^

• #2   8. nov 2013 lidt det samme, har købt gård på landet så vores hunde går fra 20 kvm græs til 4 hektar ukrudt smiley og en 100 kvm hundegård vi skal færdiggøre i weeknenden, Django kommer til at elske at være udendørs i dagtimerne smiley

• #3   8. nov 2013 Fedt smiley Jeg glæder mig så meget til at se hundene i haven smiley

• #5   8. nov 2013 Vi får min moster og onkel på besøg i morgen, så der skal laves lækker mad. Ellers har vi ingen planer, så den står nok bare på afslapning og hygge med hundene smiley

• #6   8. nov 2013 Lørdag:
    Skal jeg ikke til hundetræning, for min vuf er højløbsk og så er man ikke velkommen på træingspladsen smiley Nej nej, jeg er ikke bitter! Jeg syntes da ikke, folk med hanhunde bare kunne få en ekstra forhindring i deres træning den dag og så ligesom lære det!! Slet ikke..
    Nå, men når jeg så er færdig med det, skal jeg hente mine forældre i lufthavnen og så tager jeg med dem hjem.

Søndag:
    Skal jeg holde FØDSELSDAG smiley
    Jeg glæder mig! smiley SÅ meget smiley

Kommentér på:
Flytte med hund, fra lejlighed til hus :)

Annonce