{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.333 visninger | Oprettet:

Han var ond:( øv! {{forumTopicSubject}}

Kom med Emma på en villavej hvor der er en park lig ved siden af. Emma kravler langt ind i buskene ved parken og prutter.
Overfor bor en mand i fint hus som er yderst kendt for sin aggresivitet!
Og ja det fik lille mig a føle!!!!
Han kommer ud (pumpet gut) og gakker helt a og råber syns du ike du ska samle din hunds svineri på?!!!' jeg svare pænt jo men må jeg lige få chance for a gå rundt om hjørnet og hnte høm høm pose? Han skriger dem skal du kraftedme da altid ha på dig!!! Jeg siger pænt ja men jeg kan os glemme i ny og næ!
Han fortsætter og råber han ofte har set min hund svine der og jeg siger det bestemt ikk kan være sandt da dette er 2 gang jeg går der! Og at jeg iøveigt ikk bryder mig om at bli angrebet på denne måde! Det ville han satme skide på!

Jeg havde slet ikk lyst til a gå tilbage og samle op!!!!
Men gjorde det og han stod rigtig i sit vindue og tjekkede!
Jeg viftede med lorte posen og råbte sådan hr majstæt!!!

Øv en nar! Jeg får helt lyst til en dag at sætte mig personligt og skide på hans trappe!!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han var ond:( øv!
  • #1   16. jun 2011 Du skulle bare have kastet lorteposen ind i hans have haha...

  • #2   16. jun 2011 Et eller andet sted har han jo ret... At hans måde, at konfrontere dig på så er helt hen i vejret, er så en anden ting...;0)

  • #3   16. jun 2011 Det var da træls.

    Vil indrømme at jeg tit glemmer poser, men Tess plejer at lave langt inde i skoven før vi går ud til vejen.

    Det er sket en gang før, hvor jeg har glemt posen og en hund jeg passede lavede på fortovet foran et hus.
    Ejeren af huset så det, og kom lige så fint ud med en skralde pose til mig smiley


  • #4   16. jun 2011 Og ja, han har ret - men kunne have sagt det på en pænere måde.

  • #5   16. jun 2011 Hvis du nu var nummer 10 der kom forbi den dag og alle andre også har sagt, jeg skal bare lige hen og hente poser, så var du måske "dråben"....ikke at det godtgør hans råberi....

    Men herude er der et svineri uden lige og kan ærlig talt godt forstå mange husejere er trætte af os hundemennesker.

    For mange er desværre ikke gode til at rydde op efter deres hund !


  • #6   16. jun 2011 Min eks kæreste og deres familie havde aldrig samlet op i de 19 år de havde haft deres hund. Så spurgte jeg hvorfor?
    "Jamen folk må da bare se hvor de går"

    Så stod jeg bare og lignede et spørgsmålstegn.


  • #7   16. jun 2011 Han skulle ikke have råbt men det har jeg altså også gjort et par gange.
    Jeg bor i stuen og mit køkken vindue vender ud til græsset.
    Jeg kan blive så æder spændt rasende over dag ud og dag ind at side og glo på lort når jeg spiser.

    Forkert måde men gud hvor jeg dog forstår ham. Du skal have poser med der er ingen undskylding. Sorry.


  • #8   16. jun 2011 Her den anden dag, da min datter var ude og lufte sin hund stødte hun på to piger der pænt satte signed og sked i græsset.

    - datteren var dybt chokeret da hun kom ind(mest over at de bare gjorde det sådan i højlys dag, men også fordi deres efterladenskaber nu bare lå der og flød)

    Havde det været mig, havde jeg udleveret en pose til dem hver og pænt stillet mig op og ventet på, at de havde samlet op for magen til svineri...altså !!

    Har altid ekstra poser med, så jeg kan dele ud til andre hundeejere, der har glemt for det kan jo ske....eller også har hunde skidt mere den dag end den normalt gør og man er løbet tør for poser(been there done that).

    Nu skal jeg åbenbart også til at uddele poser til menneskerne herinde på det dunkle Nørrebro*suk*


  • #9   16. jun 2011 Heidi: Var det to piger der sked i græsset?

  • #10   16. jun 2011 Simone : Jeps smiley


  • #11   16. jun 2011 Ej undskyld mig, men f*ck hvor klamt.

  • #12   16. jun 2011 Simone : Nemlig !!

  • #13   16. jun 2011 Jeg glemte en pose det kan ske for alle! :€
    Og så tvivler jeg på den herre kravler rundt i buske inde i en park væk fra stien mellem træerne:/
    Jeg enig i a poser ska jeg ha men ville jo lig hen om hjørnet hvor der står et skilt med disse poser og hente en! Hvor i den situation gir det ham ret til a te sig sådan?
    Og nej han er sådan med alt! Han smadrede sin nabo s bil fordi hans tre rakte ind over hans hæk ! Såååh nej jeg mener ik han har ret!


  • #14   16. jun 2011 Vil nu holde på at han har ret(i at du skal have poser med, hvilket du jo også selv indrømmer), men det giver ham ikke ret til at opføre sig som han gjorde overfor dig.

    - slet ikke når du forklarede ham situationen smiley

    Lyder som en af verdens mange tosser...


  • #15   16. jun 2011 Jeg glemte en pose det sker for alle smiley

    Men rent juridisk skal hunde ejere ikk samle op på fortove!
    Det skal husejeren! Ligesom med sne osv. Det os husejers skyld hvis en glider i lorten. ( at det så er direkte flabet ikk a rydde op er en helt anden sag) jeg samler altid op


  • #16   16. jun 2011 Jeg glemte en pose det sker for alle smiley

    Men rent juridisk skal hunde ejere ikk samle op på fortove!
    Det skal husejeren! Ligesom med sne osv. Det os husejers skyld hvis en glider i lorten. ( at det så er direkte flabet ikk a rydde op er en helt anden sag) jeg samler altid op


  • #17   16. jun 2011 Jeg glemte en pose det sker for alle smiley

    Men rent juridisk skal hunde ejere ikk samle op på fortove!
    Det skal husejeren! Ligesom med sne osv. Det os husejers skyld hvis en glider i lorten. ( at det så er direkte flabet ikk a rydde op er en helt anden sag) jeg samler altid op


  • #18   16. jun 2011 Jeg glemte en pose det sker for alle smiley

    Men rent juridisk skal hunde ejere ikk samle op på fortove!
    Det skal husejeren! Ligesom med sne osv. Det os husejers skyld hvis en glider i lorten. ( at det så er direkte flabet ikk a rydde op er en helt anden sag) jeg samler altid op


  • #19   16. jun 2011 Forstod godt hvad du skrev første gang*GG*

    - ej, spøg tilside....ja, det er flabet ikke at samle ens hunds efterladenskaber op.


Kommentér på:
Han var ond:( øv!

Annonce