{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
967 visninger | Oprettet:

OND FAR!!! {{forumTopicSubject}}

Undskyld, men selvom det er flere år siden er jeg nød til at snakke med nogen om det en gang i mellem og få det ud..

For syv år siden fik vi en brun labrador. Den hed Baloo. Det var en hanhund. Baloo er det bedste der nogensinde har været i mit liv (udover familie). Selv ikke min bedste veninde kunne måle sig med ham. Han gjorde alt for én. Hele familien elskede ham SÅ højt! Virkelig højt! Om vinteren tog han FRIVILLIGT fat i snoren på kælken og trak den af sted med mig på <'3 Jeg glemmer ham aldrig!
Nå.. men efter vi havde haft ham i to år skulle mine forældre skilles. den boede i ca. 2 år hos min far, til vi i sommerferien skulle på langeland med min mo. Hele familien, undtagen min far self. Nå men en uge efter vi havde været der, ca. ringede min far. Min mor vidste allerede hvad det var han skulle fortælle men hun ville have at han selv skulle kunne fortælle det, som den forræder han var! Min far havde på det tidspunkt fået en golden retriever tæve som self. boede sammen med Baloo.
Min far sagde.. Han sagde at han havde solgt Baloo... smiley
Kæft hvor er det hårdt at skrive, men skal ud med det...
alle børnene tudede som gale. Han havde solgt Baloo fordi han havde fået en tæve, og hans nye kæreste havde sagt at han burde sælge baloo, da hun mente at han skulle lave en udstillingshund ud af tæven! Og så skulle der self være fokus på den! Min far er den værste forræder i hele verden! Og nej, lad vær med at modsige mig for i ved ikke hvordan det var! Den hund var familiens ét og alt!
Og han solgte den for sin kærestes skyld, eller i hvert fald noget i den stil..

Jeg har ALDRIG tilgivet ham og det kommer jeg heller ALDRIG til...!

Baloo har været væk i 3-4 år nu og vi fik molly lige efter det skete.. Og så kom bella her sidste år...

Jeg hader min far for det! Har dog stadig besøgt ham, da han jo er min far.. Men lige nu besøger jeg ham ikke for er uvenner med ham.. Over noget andet..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  OND FAR!!!
Kommentér på:
OND FAR!!!

Annonce