{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.124 visninger | Oprettet:

Ond dyrlæge.. {{forumTopicSubject}}

Jeg var for nylig ved dyrlægen med Chiko, for at få ham vejet vaccineret og bare generelt tjek.
Han har lige fra hvalp været meget bange for dyrlæger og prøver at komme væk, når han ser bygningen.
Igen peb han og ville ikke være på briksen, så dyrlægen begyndte at råbe helt vildt af ham, så han blev mega bange.
Da han så skulle have klippe negle begyndte han igen at pibe, og så råbte han af ham igen.. Han klippede endda hans negle til blods, så jeg kan da godt forstå han peb...

Jeg bruger aldrig Frederikshavn dyrehospital igen! Jeg synes simpelthen ikke det er i orden!
Jeg skriver det her for at hjælpe andre, der skal bruge bruge dyrlæge i Nordjylland.
Jeg har fremover fået anbefalet Skalborg dyrehospital.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ond dyrlæge..
  • #2   13. feb 2013 Kan ikke finde noget dyrehospital i skalborg?

Men det lyder da som en mega træls tur i havde ved dr dyr. Jeg havde sagt noget til ham! Ingen skal råbe af mine dyr og slet ikke min hunde da!!

• #3   13. feb 2013 Puha, du er ikke den eneste der har meget dårlige erfaringer med dem!! Om så det var den eneste dyrlæge i landet, ville jeg aldrig sende Franco derhen!

Jeg bruger Jette i Dronninglund, og hun er helt igennem fantastisk smiley

• #4   13. feb 2013 hold da op. Det havde jeg ikke fundet mig i. Første gang h*n råbte havde jeg talt med store bogstaver, Anden gang var jeg gået..uden at betale.

• #5   13. feb 2013 Her Karina P. Det ligger ude omkring storcenteret smiley http://www.dhcitysyd.dk/kontakt.aspx

Jeg blev virkelig også sur, og havde min farmor ikke været med, så var jeg gået uden at betale, men nu er hun sådan en nervøs type, der er meget med at man skal opføre sig ordentligt og betale til tiden mv.

• #6   13. feb 2013 Ej, det er da utilgivelig opførsel fra den dyrelæge!

Og hvis din hund har det ubehageligt med dyrelæger, så skån den lidt ved selv at klippe dens negle. Så slipper den for at dyrelægen skal gøre det, og du og hvalpen sparer tid og penge smiley

• #7   13. feb 2013 Når, det er dyrehospitalet city syd, der har jeg dyrlæge smiley Virkelige søde, flinke, smilende og mine elsker at komme derude smiley

• #8   13. feb 2013 Anbefaler Aalborg Dyrehospital da de især er dygtige omkring dyr med angst for dyrlæger. De er yderst kompetente, omhyggelige og har en dejlig ro omkring dyrene. Og så følger de så flot op på alle behandlinger, store som små, så man virkelig føler de går alt igennem HVER gang.

• #10   13. feb 2013 føj altså smiley
    For at afhjælpe din hvalps angst syntes jeg du skal finde en dyrlæge du er tryg ved og så forklarer hvad der er sket (ikke nødvendigvis brubge navne) men så de ved hvad der er sket og så må DU træde til og tage på besøg på klinikken ofte og med masser af godbidder, vi har fra vi stort set fik yoshi besøgt dyrlægen for at sige hej og han ELSKER at komme der smiley det gør det også nemmere hvis nu han skulle blive syg

• #11   13. feb 2013 De er super søde ude i City syd. Vi var derude for knap et år siden hvor den læge der undersøgte Enzo var utrolig rar og forklarede hvad han gjorde og hvorfor. Han havde meningitis og de skulle beholde ham natten over, og jeg er sikker på at han har haft det rigtig godt for det var i hvert fald en glad hund vi hentede.

• #12   13. feb 2013 Jeg vil bruge dem fremover smiley Det er ikke så tit han får klippet negle, jeg går meget lange ture med ham, så han slider dem selv. For det meste bliver han kun vaccineret, kigget på tænderne osv. De kigger selvfølgelig også om hans negle skal klippes smiley

Hans negle er sorte, så jeg ved ikke rigtig om jeg tør selv..

• #14   13. feb 2013 Jeg kan godt forstå, at du ikke vil bruge den dyrlæge igen! Det var dog også en ekstremt ufølsom behandling af din hund smiley

• #15   13. feb 2013 uhh jeg var blevet stiktosset!!! Synes også du skal skrive en klage! Jeg har personligt heller ikke gode erfaringer mer frederikshavn dyrehospital. HJørring dyrehospital har jeg også MEGET dårlige erfaringer med! Men her kommer det meget an på dyrlægen. En af deres dyrlæger synes jeg er god og flink. MEN andre af dem har jeg godt nok ikke meget fidus til

• #16   13. feb 2013 øv for en oplevelse i har været ude, og det er slet ikke i orden, jeg håber i indgiver en klage over den dyrlæge.

Hos vores dyrlæge er hundene trygge, hun er super sød, og bruger tid på at snakke med hundene, inden hun gør noget som helst ved dem.
    Hun anbefaler også at vi kommer med hundene når vi lige er forbi, ikke fordi de skal noget, men det at de lige kan komme og sige hej, få en godbid og gå igen, uden hun skal gøre noget ved dem, det gør hundene mere trygge.
    Det er nok lidt besværligt at gøre på et dyrehospital, men ville lige dele det råd som vores dyrlæge giver, og som virker for os smiley

Jeg håber han kan være tryg det nye sted, og ikke er blevet alt for bange for dyrlæger.

• #17   13. feb 2013 Ude ved dem i syd, kan man bare fortælle om der er noget hunden ikke bryder sig om, så retter de sig ind efter det.

Min ældste hund kan ikke li at stå oppe på bordet derinde, så det har de skrevet i hendes papirer, så vi står altid på gulvet smiley

• #18   13. feb 2013 jeg ville da klage over ham og hans behandling. det ville jeg ikke finde mig og tillige med betale i dyre domme for det.

• #19   13. feb 2013 Jeg er ved at skrive en klage smiley Jeg kan bare desværre ikke huske hans havn, men Chiko er øremærket og registreret hos dem, så kan de ikke finde frem til ham den vej?

• #20   13. feb 2013 har du ikke en kvittering? der må hans navn vel fremgå

• #21   13. feb 2013 Du kigger da bare under klinikkens navn på nettet og så finder du dyrlægens navn der.
    Hvis du indsender en klage uden at kende dyrlægens navn, lander dit brev/mail i skraldespanden...................Du blive i hvert tilfælde ikke taget alvorligt.
    god skik er, først at klage til klinikken, inden du sender klagen til fødevarestyrelsen.
    du skal ikke regne med at få dine penge retur- det får man kun hvis der er påvist fejlbehandling

• #22   13. feb 2013 Okay, kvitteringen ligger i hans vaccinationsbog, så må jeg kigge der.

• #23   13. feb 2013 Blacky... En anden gang, så siger du fra på stedet ...Så kan det være at dyrlægen forstår det ikke er i orden....

• #24   13. feb 2013 Det vil jeg også gøre, hvis det nogensinde sker igen

• #25   13. feb 2013 Du kan gå ind på dyrehospitalets hjemmeside og se de ansatte dyrlæger - så har du vedkommendes navn til din klage.

Jeg kan godt forstå, at du klager, og dyrlægens opførsel har nok ikke gjort din hunds tillid til dyrlæge større!
    Jeg føler selv, at jeg er rigtig heldig, da jeg har en dyrlæge, som både Cody og Viktor elsker smiley

Jeg håber, at du finder en rigtig god dyrlæge, som din hund kan få tillid til med tiden smiley

• #26   13. feb 2013 tak smiley

• #27   20. feb 2013 Til en negleklipning kan jeg anbefale Himmelhunden, en hundesalon i Frederikshavn. De er super flinke ved hundene.

Kommentér på:
Ond dyrlæge..

Annonce