{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
747 visninger | Oprettet:

Mand efter hvalp forsættelse!!!  {{forumTopicSubject}}

Her for en times tid siden, mødte jeg manden som var meget ond imod sin hund, fordi den stak af fra haven (som ikke er indhegnet)

Han fortale at han havde lige hentet hunden hos dyrlæge, da den have brækket 3 tæer, på det ene bagben, måden han sagde dette på var med et smil på læben, så nu stikker den ikke af foreløbigt.

Han fortale samtidigt hvor dumt et svin jeg er, og at jeg ikke skulle blande mig i hvordan han behandlede sin hund, og hvorfor jeg havde tilkaldet politiet, nu havde han fået en dyrlæge regning på 2500 kr. og en bøde havde han også fået.

Jeg fortalte ham hvad jeg mente om hans opførelse over for sin hund, og så den måde han behandle sin hund på imens jeg så på det.

Han fortalt mig også, at Babett havde bidt (nappe) ham i inderlåret dan han faldt over hende.
Jeg sagde, så kan du jo bare se dig for og behandle din hund på en ordentlig måde. Og at jeg vil gøre det igen.

Han gloede på mig, og han gloede en ekstra gang på Babett, som på sin egen måde fortalte ham hvad hun mente om ham, (smilede med sine blotte tænder.)

Nu havde han travlt med at komme videre, for der var åbenbart andre som havde overværet han opførelse i går.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mand efter hvalp forsættelse!!! 
Kommentér på:
Mand efter hvalp forsættelse!!! 

Annonce