Mand efter hvalp, {{forumTopicSubject}}
Da denne hvalp (Coccer spanier) løbrt uf af haven, ( inden havelåge) og løber hen og begynder at snuse op af buske og smutter så inden i en anden have.
Jeg dækker Babett af, da jeg er sikker på at den anden hund vil kommer ud af den fremmede have, og ganske rigtigt, det gør den, og så løber den ned til Babett, Babett bliver liggende, og den anden puffer til hende - (skal vi lege) ..
Nu kommer hundens ejer løbende og råber og skriger med viftene arme, at nu skal du bare se at komme, den lille hund, begynder at pive og klynke, og smutter om bag Babett, (for ligesom at sig "hjælp mig") .
Nu er manden nået hen til mig, og jeg fortæller ham at han skal tage det roligt, men det overhører han, og forsætter frem mod Babett og hans hund..
Jeg får sat farten lidt op, for jeg ved at der kan ske ubehageligheder, hvis han kommer for tæt på Babett, især med det kropsprog han fører sig frem med.
Da manden får fat i hvalpen, i nakkeskindet og træder et skridt tilbage, vælter han over Babett, men han holder fast i hunden, da han kommer på benene igen, klynker og hylder den lille hund,.
Jeg fortæller ham at sådan behandler man ikke en hund, og han glor bare på mig, og går videre, da jeg kommer hjem, ringer jeg ind til politiet, og sætter dem ind i hvad der var sket.
Der gik 10 min, så var de her, og var inde for at tale med manden, da de kom ud igen, havde de hvalpen med..
Hvad går der af folk, det er helt ubegribeligt, hvad man kan finde på… Stakkels hund ..
(Sorry jeg slette den første tråd, men det kom ikke med det hele)
maj 2006
Følger: 25 Følgere: 25 Hunde: 2 Emner: 11 Svar: 1.404
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.691
Sådan et skvaderhoved.
feb 2006
Følger: 19 Følgere: 29 Emner: 123 Svar: 5.525
apr 2005
Følger: 46 Følgere: 47 Hunde: 1 Emner: 52 Svar: 1.237
Stakkels hvalp, der egentlig bare var hvalp.
jan 2006
Følger: 49 Følgere: 59 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 8.388
jan 2005
Følger: 161 Følgere: 154 Hunde: 3 Emner: 300 Svar: 30.883
Kanongodt at politiet kom.. Og reddede den bette hvalp. Håber den får et rigtig godt hjem
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 18 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.691
jun 2005
Følger: 80 Følgere: 81 Emner: 145 Svar: 1.100
Hvor er det bare dejligt, at politiet for en gangs skyld tænker på de kære hunde....!
Mand efter hvalp,