Fandt en hund ved slagelse. {{forumTopicSubject}}
Ja, vi har været nede og besøge én idag herinde fra HG, og det var super hyggeligt, nå, men vi vender næsen hjem af, og lige pludselig siger kæresten.... Hov, se... Og jeg vender og drejer mig for at kigge, og ser så en hund stå ved landevejen, imens bilerne suser forbi. Jeg siger STOP.. Vi skal da lige se om der er en ejer. Vi vender dytten, og holder ind til siden, hunden er nysgerrig, og kommer over, men er MEGET skræmt... Ville gætte på det var en blanding af amstaff og rottweiler. omkring 1 år gammel. plus, minus... Nå, men vi slukker bilen og jeg åbner vinduet, sku lige se hvad den sagde til at vi var der. den logrede lidt med halen, men lagde sig så, stille og rolig, og rullede om på ryggen med halen mellem benene... Den underkastede sig... Jeg åbner døren stille og roligt, og finder nogle tørrede fisk frem som vi heldigvis havde i bilen. Først løb den væk, mit hjerte sad i halsen.. Bare den nu ikke løb ud på vejen...
Vi sætter os på græsset og snakker stlle og roligt, og kaster guffer hen til den, den kommer nærmere.. Vi kan jo ikke være helt farlige når vi tilbyder mad. Så den kom krybende og tog nu gufferne fra hånden.. vi fik stille og roligt skabt tillid til hunden, og den hoppede forsigtigt med ind på bagsædet af bilen, hvor den lige skulle undersøge det hele. Da vi sad i bilen, blev den straks en glad hund, den kyssede og slikkede hele tiden.
Vi kørte ned til slagelse politi station med ham, og de tog imod hunden, og ville få den undersøgt for chip osv.
Så hvis nogen mangler en amstaff blanding, hanhund, omkring et år ville jeg gætte på, så kontakt slagelse polit.
Håber ejeren bliver fundet....
Vi fandt ham ved vejen op til antvorskov kasserne.
Håber ellers i har haft en god dag...
Lea
nov 2006
Følger: 62 Følgere: 63 Hunde: 6 Emner: 84 Svar: 6.996
Håber da at hans ejer melder sig
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 22 Svar: 318
sep 2004
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 289 Svar: 2.462
Jaa, jeg kan simpelthen ikke slippe ham.... Han sidder i mine tanker.. Nok fordi han var så skræmt... Og jeg tænker det værste, om det kommer fra hans hjem af... Og har jeg nu sendt ham hjem igen.... Argh...
Kan du ikke prøve og forhøre dig om der er nogle som kender en bibi der har en hundepension og hjælper slagelse politi???
nov 2005
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 10 Emner: 69 Svar: 238
Se lige efter på Dyrens beskyttelse under efterlyst.
Hvis den ikke er der så sæt den ind under fremlyst.
nov 2006
Følger: 62 Følgere: 63 Hunde: 6 Emner: 84 Svar: 6.996
Ellers så prøv at ring til dem imorgen og spør til ham
At han er skræmt,behøves ikke at være fordi han har et dårligt hjem,men han er alene og ikke ved hvor han er
Selv tak for idag
sep 2004
Følger: 36 Følgere: 35 Hunde: 2 Emner: 289 Svar: 2.462
Stine det er også rigtig... Man tænker bare det værste..... Håber han er hjemme i trygge rammer
Fandt en hund ved slagelse.