{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
808 visninger | Oprettet:

fandt en bårtløbene hund.. {{forumTopicSubject}}

her for en lille time siden så jeg en hund løbe rundt på vejen i vores lilel landsby, gik ud for at fange den, fløjtede bare en gang, så kom den glad løbende... fik ringet til ejeren, og han var da glad for jeg ringede, og ville komme med det samme... mens sad jeg så og snakkede med denne her stakkels hund, som rystede volsomt, og var enorm tynd.. men sød og rar...
da ejeren så kom i sin traktor, gik den pænt om bag mine ben, og ville bestemt ikke frem... da ejeren fik den, krøb den med halen mellem benene....

syntes squ ikke det er nemt at aflever en hund der virker så bange for sin ejer... det var med det samme den så traktoren den blev bange.... tør ikke tænke på hvad han kunne finde på at gøre ved den, og når man tænker på hvordanden så ud, så syntes jeg det er skræmmene...

var bare lige så fustreret, så skulle lige ud med det....

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fandt en bårtløbene hund..
  • #1   5. jan 2009 Aj, hvor er det trist. Vil helst ikke tænke på hvorfor hunden virker så bange for ejeren. Da jeg i sin tid arbejdede på et internat, fik vi jo ofte hunde ind som tydligvis var misrøgtet eller mishandlet. Når ejerne kom for at hente hundene ( dengang skulle vi udleverer hundene til ejerne, uanset hvad- så ku det godt være at politiet sener ville lave en sag mod ejerne ), sprang hundene altid glade op af deres ejere. Vi var måløse hver gang

• #2   5. jan 2009 Stakkels vovse. Det må da ha været hårdt for dig at tro man gør en god gerning og så finde ud af at hunden er så bange for sin ejer. Hvis den strejfer igen så må du hellere beholde den. Det havde jeg gjort

• #3   5. jan 2009 Nogle mennesker burde ik ha dyr.

• #4   5. jan 2009 Håber du finder den igen ! Og at du så beholder den smiley

• #6   5. jan 2009 Hmm Ærlig talt sidst jeg samlede en hund op fra vejkantet han satte sig også bare ned på numsen lige så snart jeg fik ham ind i deres gårdsplads og kikkede på mig...
    Han gad sq ik hjem...
    Kan være den ved den får skældud når den kommer hjem fordi det er nok ikk første gang den løber...

• #7   5. jan 2009 ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre... rigtig mange hunde som bor hos landmænd, ser sådan ud desvære... og landmændene har jo tit besøg af dyrlægen, hvis de ikke har sagt noget, så hjælper det jo nok ikke at jeg gør...
    men kommer den igen, så tror jeg ikke det er ham jeg ringer til, så bliver det nok db..... så må de tage den, og se om de har lyst til at aflever den tilbage.....

• #8   5. jan 2009 kunne det også meget godt... kender jo hverken hund eller ejer... men tænkte også meget på hvor tynd den var.. den var pænt gl, havde fået fint gråt skæg... men pels, øjn lugt, var bestemt heller ikke pænt hos hende...
    men så længe jeg ikke er sikker på noget, så vil jeg jo heller ikke melde ham, det vil jo være dybt forkert....
    men om hun skal leve et halv dårligt liv hos ham, eller blive kørt ned på vejen, så tror jeg da det er bedst hun er hos ham.....
    men forhør mig nu stadig i morgen i byen hvad han er for en mand... her ude hos os med kun 300 indbygger, kender alle hinanden.....
    vi kender dog ikke så mange endnu.. he he har kun boet her i 1 år...

Kommentér på:
fandt en bårtløbene hund..

Annonce