fandt en bårtløbene hund.. {{forumTopicSubject}}
her for en lille time siden så jeg en hund løbe rundt på vejen i vores lilel landsby, gik ud for at fange den, fløjtede bare en gang, så kom den glad løbende... fik ringet til ejeren, og han var da glad for jeg ringede, og ville komme med det samme... mens sad jeg så og snakkede med denne her stakkels hund, som rystede volsomt, og var enorm tynd.. men sød og rar...
da ejeren så kom i sin traktor, gik den pænt om bag mine ben, og ville bestemt ikke frem... da ejeren fik den, krøb den med halen mellem benene....
syntes squ ikke det er nemt at aflever en hund der virker så bange for sin ejer... det var med det samme den så traktoren den blev bange.... tør ikke tænke på hvad han kunne finde på at gøre ved den, og når man tænker på hvordanden så ud, så syntes jeg det er skræmmene...
var bare lige så fustreret, så skulle lige ud med det....
aug 2008
Følger: 18 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 127 Svar: 3.628
nov 2008
Følger: 14 Følgere: 11 Hunde: 2 Emner: 144 Svar: 5.214
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.944
apr 2008
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 1 Emner: 601 Svar: 8.322
maj 2007
Følger: 39 Følgere: 37 Hunde: 6 Emner: 149 Svar: 2.516
Han gad sq ik hjem...
Kan være den ved den får skældud når den kommer hjem fordi det er nok ikk første gang den løber...
maj 2005
Følger: 18 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 267 Svar: 1.919
men kommer den igen, så tror jeg ikke det er ham jeg ringer til, så bliver det nok db..... så må de tage den, og se om de har lyst til at aflever den tilbage.....
maj 2005
Følger: 18 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 267 Svar: 1.919
men så længe jeg ikke er sikker på noget, så vil jeg jo heller ikke melde ham, det vil jo være dybt forkert....
men om hun skal leve et halv dårligt liv hos ham, eller blive kørt ned på vejen, så tror jeg da det er bedst hun er hos ham.....
men forhør mig nu stadig i morgen i byen hvad han er for en mand... her ude hos os med kun 300 indbygger, kender alle hinanden.....
vi kender dog ikke så mange endnu.. he he har kun boet her i 1 år...
fandt en bårtløbene hund..