{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.263 visninger | Oprettet:

Fandt lige en hund {{forumTopicSubject}}

Kommer kørende hjem efter arbejde ved 15.30 tiden, og 50 meter fra mit hjem drejer jeg ned af en gade hvor jeg næsten må klodse bremsen da der går en bette hund midt på vejen og snuser.
Jeg holder stille og kigger lidt rundt, for hvor er ejeren? Der er ingen at se og hunden flytter sig ikke så jeg må åbne bildøren og inden jeg når at sige noget skynder den sig hen og hopper op i bilen.
Nåh ja, så sidder man der træt, næsten hjemme med en fremmede hund i bilen, har jeg sgi ikke lige prøvet før.
Da den ikke har halsbånd på må jeg vende om og køre 20km ind til byen igen før at få checket chippen.
Men den har desværre hverken chip eller tattoo, men dyrlægen beholder hende indtil de finder ud af om hun skal videre på internat, så det var alligvel heldigt at de ville det.
De ringede også til politiet men den var ikke meldt savnet.

Så hvis nogen mangler en lille tæve, noget welsh corgi(bare mindre) blandet med en anden lille race vil jeg gætte på, black/tan farvet og lidt gråskæget, så er den afleveret hos Aalborg dyrehospital.
Den har ikke været ude længe tror jeg, den var ikke sky og ikke underernæret eller uplejet.

Husk nu at chippe jeres hunde folkens, så kunne jeg have kørt den lille dame hjem i stedet for.

Snakkede bagefter med min mor som mente jeg skulle have ladet den gå da den sikkert var vant til at gå ude selv og nok bille finde hjem. Men jeg kunne skisme ikke få mig til at køre fra den.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fandt lige en hund
Kommentér på:
Fandt lige en hund

Annonce