{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fandt lige en sjov en!
  • #1   8. feb 2005 Ja det vil jeg da også gerne vide *lol*

Sonia

• #2   8. feb 2005 Hæ hæ... Så kan jeg bedre forstå at Baloo er lidt mærkelig når han ikke engang er med på den liste... smiley (Godt nok er Amerikansk Bulldog ikke "anerkendt" som race i Danmark, måske er det derfor... Meeeeen det giver da Baloo en undskyldning...)

• #3   8. feb 2005 *lol* du mener at

A) han er meget klog eller
    smiley meget blond?

*fnis*

• #4   8. feb 2005 HIHI ja det er jo lige det!

• #5   8. feb 2005 Tja..... Hvis man kendte ham var man ikke i tvivl... Han er i hvert fald ikke MEGET klog.... Han får nogle mindre hjerneblødninger engang imellem.... Med andre ord en gang imellem har han roterende fis i kasketten.... Hæ hæ... Men han er nu snu nok når han skal have os til at gøre noget for ham - eller bare have os op og stå...

• #6   8. feb 2005 Ja jeg ku da også godt tænke mig at vide hvordan en klog forsker har fundet ud af det.. Men klart det vil jo altid vække opsigt, da det handler om vores kæreste eje...

Så jeg må nok konkludere at det for mig er en ubrugelig analyse da vi alle hver især synes at lige vores race er den klogeste, skønneste osv osv... Ha ha ha..Deler nok denne mening med jer alle....

• #7   8. feb 2005 P&A.. Ha ha kender typen... Har selv en...

• #8   8. feb 2005 hmmmm der står vist ikke broholmer! ville gerne vide hvor klog den er.

men jeg er lidt uenig med dalmatineren-jeg ville nok have valgt at placere den længere nede (i bunden) misforstå mig ikke, det er en dejlig glad race, men jeg har mødt nogle total hjernedøde ekslemplarer (min svorgers bla.) deres er så slem/dum så den har forment adgang til gården før dne er kastereret (det er fandemde lige før at han springer på hopperne).

• #9   9. feb 2005 Nu kan jeg jo bare sidde her på min høje hest og glæde mig over at Dobermann står som nr. 5 på listen !!!!. Men men men. Det er vist egentlig alligevel en liste, der kan bruges. Den er jo lavet i samarbejde med hundetrænere rundt omkring. De skulle så vurdere, de hunde, de har haft med at gøre rundt omkring på pladserne. Altså, hvilke hunde, der var nemmest at træne. Ergo: Hvilke hunde der var kloge nok til at forstå en kommando eller ikke skulle have den "ind med skeer".

Kommentér på:
Fandt lige en sjov en!

Annonce