{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.128 visninger | Oprettet:

Fandt en hund! {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har ligesom så mange andre herinde læst alle tråedene om bortløbende hunde hvor nogen heldigvis er fundet igen.

Igår aftes ved 19 tiden var jeg på vej hjem fra min svigermor som bor i Fjenneslev (Ringsted) - da der lige pludselig løber en Golden retriver hund ud foran min bil. Jeg stopper naturligvis og snakker med lys stemme til hunden som ligger sig ned med det samme som om jeg ville straffe den smiley
- Hunden er vældig sød men MEGET træt. Han har heldigvis halsbånd på, så min kæreste ringer til ejeren som er fuldstændig ligeglad!!!
Ejerens svar til at vi stod med hans hund på en traffikeret vej var: "Nå øh jaaa.. så må i bare slippe den igen"!!!!! - ØHH hvad?????????????
ja han kunne ikke komme og hente den...
Vi tilbød selvfølgelig at vi bare kunne køre hunden hjem, men i det samme kom en dame som åbenbart plejer at gå tur med hunden - og hun kørte ham så hjem.
Men sikke en ejer smiley øv øv

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Fandt en hund!
  • #1   29. jan 2012 Ja øv! Ville være bedre hvis den fik et nyt hjem! smiley

• #2   29. jan 2012 Mikael

Elsker dine kommentare smiley

• #3   29. jan 2012 Den har vi også prøvet, det var så i en skov (med linepåbud). Vi havde ikke fået mobilen med, så manden blev nødt til at køre hjem efter den, meget bøvlet. Da vi så ringer til ejer er han også fuldstændig ligeglad, vi tilbød at køre den hjem, men "den kommer hjem alligevel, det plejer den" og hvis hunden generede os, så skulle vi bare skræmme den væk.

Øøøøhh...okay.

• #4   29. jan 2012 Det er da mærkeligt - hvorfor pokker har sådan mennesker hund !!

Efter de utallige tråede om bortløbende hunde, synes man lige at man gjorde en god gerning at indfange hunden og kontakte ejer, inden eventuelle efterlysninger og værestefald påkørsler. Og så får man bare fat i en fuldstændig ligeglad ejer... Jeg har nok håbet på en overglad ejer smiley

• #5   29. jan 2012 Hvor er der frygteligt mange dyreejere der burde have frataget retten til at have dyr!!!!!!!!

Jeg kan blive så vred!!!

• #6   29. jan 2012 EN gang stak Blackie og Lotus af fra haven. Jeg nåede ikke engang at opdage det.

Det ringede på døren og der stod en dame udenfor og spurgte om vi manglede to hunde? "Næææ, de render da i haven?". Nå, men om jeg så kendte en der manglede 2 sorte labradors? Hun havde dem nemlig i sin bil. Så jeg gik med ud og kiggede og der sad mine to Houdinier!! Hold kæft, jeg tudede da jeg så dem. Af glæde. Jeg fik takket hende så meget at hun nærmest blev helt flov.......*G*

Dagen efter købte jeg en KÆMPE æske chokolade og gik hele byen igennem for at finde ud af hvem hun var. Jeg fandt hende desværre aldrig, men jeg vil til evig tid være hende DYBT taknemmelig fordi hun kom ned og afleverede dem!!

• Jette E
    Jette E Tilmeldt:
    feb 2011

Følger: 1 Emner: 14 Svar: 31
    #7   29. jan 2012 Næste gang man finder en hund hvor ejeren er ligeglad - skulle man måske overveje at indlevere den på et internat - så bliver det automatisk registreret om den chippet og er i Dansk Hunderegister, hvis ikke så får ejeren (hvis de kan finde en) en bøde + at skulle betale for ophold. Har hørt om en der kom af med 6000,- ialt.

• #8   29. jan 2012 JA Mette det ville jeg ihvertfald også være, hvis nogen kom med min hund!!!
    Men mon ikke også de fleste ville være taknemmelige som os... håber bare det var en éner jeg ringede til!

• #9   29. jan 2012 Jette

Tror du ikke de så vælger at aflive hunden (altså ejerne) når de er så lige glade?

• #10   29. jan 2012 Jette E:De tager ikke hunden ind på et internat når den har halsbånd på navn adr og tlf nr. - Men ja det ville nok være bedre end at bo hos ejeren i det tilfælde

• #11   29. jan 2012 Jeg forstår på ingen måde, hvad der foregår - eller måske snarere IKKE foregår - i hovedet på nogle mennesker!! Det er mig simpelthen en gåde, hvordan nogen kan være så ligegyldige... Hvorfor anskaffe sig et dyr, hvis man er så ligeglad med dyret bagefter???

Kommentér på:
Fandt en hund!

Annonce