Fandt en hund! {{forumTopicSubject}}
Ja jeg har ligesom så mange andre herinde læst alle tråedene om bortløbende hunde hvor nogen heldigvis er fundet igen.
Igår aftes ved 19 tiden var jeg på vej hjem fra min svigermor som bor i Fjenneslev (Ringsted) - da der lige pludselig løber en Golden retriver hund ud foran min bil. Jeg stopper naturligvis og snakker med lys stemme til hunden som ligger sig ned med det samme som om jeg ville straffe den
- Hunden er vældig sød men MEGET træt. Han har heldigvis halsbånd på, så min kæreste ringer til ejeren som er fuldstændig ligeglad!!!
Ejerens svar til at vi stod med hans hund på en traffikeret vej var: "Nå øh jaaa.. så må i bare slippe den igen"!!!!! - ØHH hvad?????????????
ja han kunne ikke komme og hente den...
Vi tilbød selvfølgelig at vi bare kunne køre hunden hjem, men i det samme kom en dame som åbenbart plejer at gå tur med hunden - og hun kørte ham så hjem.
Men sikke en ejer øv øv
aug 2004
Følger: 15 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 96 Svar: 1.497
aug 2004
Elsker dine kommentare
aug 2008
Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 104 Svar: 5.012
Øøøøhh...okay.
jul 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 99
Efter de utallige tråede om bortløbende hunde, synes man lige at man gjorde en god gerning at indfange hunden og kontakte ejer, inden eventuelle efterlysninger og værestefald påkørsler. Og så får man bare fat i en fuldstændig ligeglad ejer... Jeg har nok håbet på en overglad ejer
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.141 Svar: 38.615
Jeg kan blive så vred!!!
maj 2007
Følger: 43 Følgere: 144 Hunde: 5 Emner: 1.141 Svar: 38.615
Det ringede på døren og der stod en dame udenfor og spurgte om vi manglede to hunde? "Næææ, de render da i haven?". Nå, men om jeg så kendte en der manglede 2 sorte labradors? Hun havde dem nemlig i sin bil. Så jeg gik med ud og kiggede og der sad mine to Houdinier!! Hold kæft, jeg tudede da jeg så dem. Af glæde. Jeg fik takket hende så meget at hun nærmest blev helt flov.......*G*
Dagen efter købte jeg en KÆMPE æske chokolade og gik hele byen igennem for at finde ud af hvem hun var. Jeg fandt hende desværre aldrig, men jeg vil til evig tid være hende DYBT taknemmelig fordi hun kom ned og afleverede dem!!
feb 2011
Følger: 1 Emner: 14 Svar: 31
jul 2010
Men mon ikke også de fleste ville være taknemmelige som os... håber bare det var en éner jeg ringede til!
aug 2004
Tror du ikke de så vælger at aflive hunden (altså ejerne) når de er så lige glade?
jul 2010
aug 2011
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 345
Fandt en hund!