{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.098 visninger | Oprettet:

Puha - fandt en hund tidligere! {{forumTopicSubject}}

Kl 11 gik mig og Bella ned til toget, vi skulle til agility i Frederiksværk.
Vi kommer til stationen 1 minut før toget ca og der stod en mand med en hvalp i snor og lidt væk fra dem gik en uden snor. Troede det var hans, men da vi nærmer os toget, samtidig med, at det kommer kørene, kommer den lille sorte gårdhund-størrelse hund hen og siger hej og Bella er næsten ikke til, at få revet ind. Hunden står lidt og kigger ind i toget. Troede den ville blive ude, men i sidste øjeblik hopper den ind!!
Og jeg står der og ved ikke, hvad jeg skal gøre, for Bella bliver så sur på dem, fordi han bliver ved, at prøve, at parre ham. Jeg lagde Bella på gulvet, tog snoren af hende og satte den på ham i stedet. Vi skulle 3 stationer og da vi stod af tissede han og jeg opdagede, at det var rent blod han tissede! Jeg var efterhånden begyndt, at ryste og vidste ikke, hvad jeg skulle gøre. Men agility lå meget tæt på, så Bella gik uden snor derhen(Heldigvis så vi ingen katte!!!) og jeg prøvede at styre ham i snoren. Og derhenne fik jeg ham sat i et bur og ringede til dyrlæge, som henviste til politi, som henviste til falck. 1 ½ time efter kom falck så og hentede ham.
Fik afvide han blev kørt til Helsinge og at jeg kunne ringe senere, så jeg vil lige ringe nu og høre, hvad der sker med ham...

Jeg synes bare jeg ville fortælle det.
Troede virkelig ikke han ville hoppe med ind i toget!

Måske nogen af jer tilfældigvis kender en, der mangler en hund i Hundested?? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puha - fandt en hund tidligere!
Kommentér på:
Puha - fandt en hund tidligere!

Annonce