693 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Alt den snak om pits - må lige høre Alt den snak om pits - må lige høre

Måske jeg bliver haglet ned, men jeg må bare lige høre noget.

Jeg har nemlige hørt, at der bliver hentet pits hjem fra Polen, men at opdrætteren dernede lader dem registrere som amstaf eller hvad de nu hedder.

Er der andre der har hørt om det?

Jeg spørger bare, fordi alt den snak om pits og at man kun er sikker på, at hunden ikke er en pit, hvis der er stamtavle på den.... men hvis det her er sandt, så kan man jo ikek engang med en tavle (fra Polen måske), være sikker på, at det nu virkelig ikke er en pit.

Var det for snørklet? Håber I forstår det alligevel :o)

/Maja

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Empty a pond, remove the fishes and stones around it. 4.500 kr.
  • Brusearmatur 1.000 kr.
  • Montering af stikkontakter til hvidevarer 1.650 kr.
  • Udskiftning af 6 fliser i et toilet. Budget 1500,- 1.500 kr.
  • Rengøring, klipning, oprydning mv af lille gårdhave 1.780 kr.
  • Lagt fliser 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alt den snak om pits - må lige høre
  • #1   11. maj 2008 Burde man ikke være RIMELIG sikret, hvis man køber en med FCI tavle??

• #2   11. maj 2008 du kan også købe en pit i sverige omregistrere den i svergie til amerikansk staffordshire terrier og så lovligt indføre den til dk
    men i bund og grund er det næsten stadig den samme kommer bare an på om det er 19 årige muhammed eller 42 årige åse der har den.
    syndes at det er noget pjat at visse racer er forbudt blot fordi at de ofte falder i forkerte hænder

• #3   11. maj 2008 Jørgen: Åse kan da os være en dårlig ejer? Kan faktisk være at muhammed på 19 har læst og studeret denne race INDEN han køber den....

• #4   11. maj 2008 Tak for svar... men hvis Jeg forstår visse ret, så kan man ikke sikre sig imod pits (også blandt andre racer) på trods af stamtavle?

I så fald, så vil det da være helt umuligt, at håndhæve loven om forbud mod pits.

• #5   11. maj 2008 Jeg er bare så naiv, og jeg tror på det bedste i folk. Og regner med, at alle er lige så ærlige som jeg, og jeg føler mig skyldig bare jeg køre over grænsen, ser en politibil el.lign. selvom der intet er at føle sig skyldig over, så for mig virker det bare helt vildt, at folk ikke overholder loven.

Jeg så noget jeg er 99% sikker på var en pit i Vejle gågade i går, og det undre mig, at hvis folk skal have en ulovlig hund, så er det da virkelig at skilte med det og leve livet (for hundens vedkommene) på grænsen, når man skal vise den frem sådan et sted, med alle de mennesker der er en dag som i går.

Kommentér på:
Alt den snak om pits - må lige høre

Annonce