Alt den snak om pits - må lige høre Alt den snak om pits - må lige høre
Måske jeg bliver haglet ned, men jeg må bare lige høre noget.
Jeg har nemlige hørt, at der bliver hentet pits hjem fra Polen, men at opdrætteren dernede lader dem registrere som amstaf eller hvad de nu hedder.
Er der andre der har hørt om det?
Jeg spørger bare, fordi alt den snak om pits og at man kun er sikker på, at hunden ikke er en pit, hvis der er stamtavle på den.... men hvis det her er sandt, så kan man jo ikek engang med en tavle (fra Polen måske), være sikker på, at det nu virkelig ikke er en pit.
Var det for snørklet? Håber I forstår det alligevel :o)
/Maja
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.490
sep 2005
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 32 Svar: 220
men i bund og grund er det næsten stadig den samme kommer bare an på om det er 19 årige muhammed eller 42 årige åse der har den.
syndes at det er noget pjat at visse racer er forbudt blot fordi at de ofte falder i forkerte hænder
okt 2007
Følger: 34 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 170 Svar: 767
dec 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 16 Svar: 122
I så fald, så vil det da være helt umuligt, at håndhæve loven om forbud mod pits.
dec 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 16 Svar: 122
Jeg så noget jeg er 99% sikker på var en pit i Vejle gågade i går, og det undre mig, at hvis folk skal have en ulovlig hund, så er det da virkelig at skilte med det og leve livet (for hundens vedkommene) på grænsen, når man skal vise den frem sådan et sted, med alle de mennesker der er en dag som i går.
Alt den snak om pits - må lige høre