{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
737 visninger | Oprettet:

skummer om munden?? {{forumTopicSubject}}

hej gh! jeg har lige været ude og gå en lang tur med malou. vi plejer også at lege lidt og idag da vi havde leget i 2 min. fik hun skum rundt om munden? er det normalt ? jeg har aldrig set hende gøre det før idag... hun virkede slet ikk som om at hun havde det dårligt på nogen måde.. håber der er nogen der har et svar! h rose og malou : )

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  skummer om munden??
  • #1   1. mar 2008 hvis det bliver ved kan det jo tyde på astma eller hjertet.

men mon ikke hun bare var kåd

• #2   1. mar 2008 jo jeg tror bare hun var kåd! men ville gerne lige høre hvis det nu også kunne være noget andet... men hvis det er astma så ville hun hoste ikk?

• #3   1. mar 2008 det behøver hun ikke men typisk skummer de ved anstrengelse. men hold selvfølgelig øje med det

• #4   1. mar 2008 Det kan jo også være at hun har gumlet lidt på en frø eller en snegl - det giver skum om munden, men ikke noget jeg tror du bør bekymret for - ser bare drabeligt ud ;o)

• #5   1. mar 2008 ok..! jeg holder lige øje med om hun skummer ved anstrengelse for en sikkerheds skyld... men det er heldigvis første gang jeg har set det så jeg håber bare at hun havde spist en snegt eller noget hehe! : )

• #6   1. mar 2008 Kirsten, så skal man da være bange hvis det er en frø eller snegl.. de er jo hjerteorme bærer de kræ.. det er dem der er "farlige". så hvis det er det de har tygget på så skal man søge læge! for det er livsfarligt på kort tid det hjerteorm!

• #7   1. mar 2008 uha... så ikke om hun faktisk havde en snegl i munden... men holder lige et ekstra øje med hende!

• #8   1. mar 2008 Ninna - jeg talte faktisk med dr. dyr på et tidspunkt om det. Og han sagde at det var ikke noget vi skulle være nervøse ved (i hvert fald i vores området - Bjerringbro og Omegn). Årsagen var at de undersøger hundene og er der hjerteorm så bliver det vist indberettet og man kan så, som dyrlæge, føllge med i hvor problemet er - og der var ikke konstateret hjerteorm i meget, meget lang tid hos os. Så jo - jeg kender godt til hjerteorm og den medfølgende risiko - men er blevet beroliget af dr. dyr (måske naivt, men alligevel .. )

• #9   1. mar 2008 okay.. jeg har bare fået at vide af vores læge at man alrdig må løbe risiko fordi der ikk er registrert noget itlfælde.. for en ræv kan altså komme vidt omkbir .-) som jo også er en bærer af det, og videregover smiley

• #10   1. mar 2008 Ninna - du har så inderlig ret, og jeg er da også selv obs på det. Men skal den have hjerteorm, så vil der jo først gå en periode, hvor den taber sig meget - og en opmærksom hundeejer ville hurtigt kunne se, at alt ikke var som det burde være (det er i hvert fald min trøst). Den dør jo (heldigvis" ikke indenfor de første par døgn ;o/

• #11   1. mar 2008 det er fordi at de spiser mange pinde og sådan smiley det betyder nook ikk noget, det kan os være skum fra vandkanten hvis det er..

• #12   1. mar 2008 Hvis Karlo snuser til et sted, hvor der er en rigtig lækker tæve, der har tisset, så får han også skum om munden. Tror også bare det er kådhed eller form for ophidselse. Er hun evt. ved at komme i løbetid?

• #14   1. mar 2008 Min tæve skummer også hvis hun løber løs i et område med mange gode dufte, det er ganske normalt...

Kommentér på:
skummer om munden??

Annonce