{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skummer ud af munden??
  • #1   18. jan 2009 Jeg ville ringe eller tage til dyrlægen med det samme. Det kan være en forgiftning!!!!!!

• #2   18. jan 2009 efter et minut var det ovre, og han opfører sig som normalt.. og der er også gang i maven.. kan ikke mærke der skulle være noget. men kan skrive til min svigerinde som er på aalborg dyrehospital... ville bare høre om nogle havde prøvet det samme.

det er som om det bare er hans spytkirtler der går amok

• #3   18. jan 2009 Vores hund skummer ud af munden hvis han har løbet meget og brændt en MASSE krudt af (overanstrangt sig) eller hvis han har spist noget han ikk kan lide, noget surt eller stærkt smiley

• #4   18. jan 2009 okay, måske kan det var det med at fyre for meget krudt af smiley det skete hos min mor, og han fiser altid rundt efter hendes kat.. smiley

• #5   18. jan 2009 Ja det kan jo sagtens være smiley Når Cosmo gør det, så løfter vi ham lige op så han kan falde til ro igen.. Men jeg blev oss lidt nervøs i starten da han skummede, men er sikker på det er fordi han er så vild. det er kun hvis vi er i skoven eller ude på en stor mark hvor han kan slå sig løs.. Så kan han godt skumme lidt ved munden smiley

• #6   18. jan 2009 Jeg har mødt rigtig mange mops i min tid, men aldrig nogen som skummede ud af munden uden at de var syge....

• #7   18. jan 2009 Cosmo er sund og rask !! smiley Han får bare meget spyt i munden når han bliver forpustet og så skummer det lidt smiley

• #8   18. jan 2009 kan bare ikke forstå han skulle være syg når han på alle måder virker normal.... hvis det var forgiftning skulle man vel også kunne mærke det på ham ellers..

og han har ikke kunne komme i nærheden af noget han skulle kunne blive forgiftet af..?

• #9   18. jan 2009 det er heller ikke sådan noget han går og gør.. smiley det er sket en enkelt gang..

• #10   18. jan 2009 Han har oss kun gjort det 2 gange, så tror bare det er overanstrangelse og ikke spor andet smiley

• #11   18. jan 2009 Det eneste jeg har oplevet er hvis de har slikket på en frø/skrubtudse....
    De har et sekret de udskiller, og hundene mister derfor også hurtigt interessen... Jeg har aldrig oplevet at de er blevet syge af det, men det er nok ikke det allerbedste. Der er dog ikke den store sandsynlighed for at der er skrubtudser i spil lige i øjeblikket, hvorfor dette må være noget andet. Normalt forbinder man jo fråde/skum ud af munden med sygdom...men bør selvfølgelig altid vurdere den almene tilstand.
    /Anja

• #12   18. jan 2009 Jeg har prøvet det med at hunden slikker på en frø og han fik en masse skum om munden. Dyrlægen sage at det ikke var farligt, jeg skulle give ham en masse at drikke og så holde øje med at han ikke virkede syg.
    Han var heldigvis frisk igen med det samme. :O)

• #13   19. jan 2009 Jeg har heller aldrig hørt om en rask mops der skummer.. Heller ikke ved overanstrengelse.. Lyder ikke rart....
    Derimod har jeg hørt om det ved hunde der slikker på/spiser frøer, eller snegle.....
    Og så tænker jeg lidt sygepleje, mennesker skummer hvis hjertet er dårligt og vand staser op i lungerne...... Men hvis hunden virker ok, så er det nok mere en frø eller en snegl eller andet. Og der bør man lige være lidt obs på hvordan hunden bliver bagefter..

• #14   19. jan 2009 han har det stadig fint i dag..

og har fået hans hjerte tjekket mange gange, sidste gang i torsdags hvor han var til dyrlæge.. så det skulle helst være i orden. efter sidste gang tager jeg ingen chancer!!

men vil prøve at spørge min svigerinde om det...

• #15   19. jan 2009 camilla: sclerose patienter skummer også nogle gange ud af munden. det igen sygdom..

Jeg har dog også set schefer hunde gå med savlende skummende ad, når de har løbet og trænet, men har da ingen anelse om det normalt det har jeg nu altid troet faktisk..

Julie: har du været på netdoktor om du kan finde noget om det?
    det kunne jo godt ske eller google..

en hund kan virke frisk men stadig være syg indeni. det er svært..

Håber bare det er noget ufarligt:)

• #16   19. jan 2009 Mopsejer der er meget forskel på savelende og skummende i min verdenen. Men det kommer jo self så an på øjenene der ser, hvad man vurdere det til at være

• #17   19. jan 2009 vores dreng kan finde på det, når han kan lugte en tæve
    så kan det hænge helt ned på brystkassen af ham

men ved overanstrengelse kan det sagsen forekomme , jeg ser det ved Tølfi hvis han ved svømning har svømmet for langt, og det er ganske normalt

bare tænk på Bjarne Riis hehe han skummede om munden

• #18   19. jan 2009 Har snakket med en dyrlæge i dag, og hun siger at det sagtens kan være overanstrengelse/stress..

hun siger det kan være fordi han er så overskruet, at han næsten får stress symptomer og at jeg skal prøve at berolige ham lidt, hvis det sker igen..

• #19   22. jan 2009 Ronja har skummet ud af munden en gang, hun havde været hos min papfar i en uge hvor jeg var på ferie, og da jeg kom hjem og hun så mig belv hun jo vildt glad og overgearet, og der skummede hun...

• #20   22. jan 2009 Jeg har også oplevet Cosmo har gjort det et par gange, når vi har været ude og gå, men har ikke helt fundet sammenhængen.

Kommentér på:
Skummer ud af munden??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce