{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.276 visninger | Oprettet:

Gode råd søges :S Min hund er utryg og skummer. {{forumTopicSubject}}

Jeg har sagt ja til, at passe to mops; en voksen og en hvalp, og mødet mellem dem og mine to hunde gik ganske fint. Min ene hund Rita var ikke helt tryg, og da hun senere så de var i hendes eget hjem, blev hun utryg og nu ligger hun oppe sengen hos mig og savler og skummer ud af munden. Er det normalt i en stresset situation? Og har I nogle råd til hvordan jeg kan gøre det bedre for hende?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gode råd søges :S Min hund er utryg og skummer.
  • #1   29. aug 2012 Jeg har lige set et afsnit med "the dogwisperer" i dag. Der var en meget bange hund som blev agressiv når han var deres bil (fordi han var så bange) og han savlede og skummede også. Så ville sige det er et meget fysisk udtryk for at han hun er utryg som du siger. det er ihvertfald vigtig at du ikke kæler for hende mens hun er så bange. det kan hjælpe at hæve hendes hale lidt og stryge den i lige vandret position (hvis hun har en hale) men hvad du skal gøre ved problemet kan jeg ikke hjælpe med. Er selv første gangs hundeejer og har lige oplevet at min hund reagerede helt vildt på en hund, og hun er ellers typen der kan lide og vil hen til alle hunde. Så er også selv lidt i tvivl om hvordan jeg skal håndtere situationen når hun knurre og hårene på hendes ryg rejser sig. Har du vist hende hvad du forventer af hende? Har du siddet med de andre hunde hvor hun ku se det, og se at de var fine?

• #2   1. sep 2012 Tak for dit svar smiley Ja, prøvede sådan, at signalere de var søde og velkomne. Men endte med, at jeg de her 14 dage jeg skal passe de andre hunde, lever lidt et dobbeltliv. Mine egne hunde virkede bare ikke glade og trak sig fra deres yndlings-steder i vores hjem. Så det er endt med, at de er meget af dagen hos mine forældre, hvor de alligevel altid bliver passet hvis jeg skal noget, og kommer der hver dag. Nogle timer hver dag, smider jeg gæste-hundene af i deres eget hus, og så kan mine komme hjem og ligge lidt i sengen som de plejer smiley

• #3   1. sep 2012 Det var en god løsning. smiley

Kommentér på:
Gode råd søges :S Min hund er utryg og skummer.

Annonce