{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
629 visninger | Oprettet:

Slikke på en tudse {{forumTopicSubject}}

Ja, så sidder vi og har en hyggelig aften med et par venner, også siger Bella pludselig mærkelige lyde....vi finder ud af at hun har slikket på en tudse! Hun skummer og savler og det vælter ud af munden på hende. Det var virkelig ubehageligt. Hun kom ind i køkkenet også var det hånden ind i munden på hende og skylle med masser af vand. Hun hostede og hakkede og kunne ikke få luft. Så ringede jeg til Kbh.'s Dyrehospital og spurgte om Bella kunne dø af det og det kunne hun heldigvis ikke....puha super stress og en masse savl over alt. Hun savler stadig...klamt. Dyrlægen sagde at det godt kunne tage det meste af natten...

Nogen andre der har prøvet det????

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Slikke på en tudse
  • #1   29. jul 2005 Det lyder som en grim forskrækkelse i fik jer , godt at høre det ikke var farligt *GG*.... Måske hun lærer ikke at være så slikken i fremtiden c"; )

• #2   29. jul 2005 Trine det var da en forskrækkelse at få.. håber hun får det bedre.. jeg er dog lidt glad for at læse din historie for Fluffy er vild for at fange tudserne når det har regnet og jeg kæmper for at holde hende væk.. Nu er jeg jo så sikker på at det skal jeg altså hver enten hun vil det eller ej...

• #3   29. jul 2005 Ja for f.... da, kunne have lagt en lille pølse i min bedste buks :O) Men hun sover sødt nu, så det har nok været en sindsoprivende oplevelse....
    Ja hold hende endelig væk, for det er absolut ikke rart. Det var en ren tilfældighed at vi vidste at vi skulle skylle med vand, fordi dem på kennelen havde fortalt om at deres hunde havde gjort det nogen gange...ellers var jeg nok kolapset af stress :O)

• #4   29. jul 2005 Trine ja det havde jeg nok også gjort.. altså gået i panik... Det er jo mine børn.. Gizmo har heldigvis intet jagt indstinkt så han vader bare lige forbi!!!

• #5   29. jul 2005 Det er da altid noget at jagt indstinktet ikke bruges :O) Det er især anstrengende da de er i vores have...ved ikke om man kan få noget "gå væk tudse", men vil klart kigge efter det, ellers kan Bella jo ikke være alene i haven når det er fugtigt og når det er mørkt, og det ville være for dumt, når vi lige har købt vores hus!

• #6   29. jul 2005 ja det er ikke nemt.. Jeg bor lige ud til volden i Rødovre og der går jeg jo tur hver dag men ligeså snart det har regnet er der 100 tudser og hun vil bare gerne have fat i dem!!! Så det er meget kort snor det havde været lidt lettere hvis hun gjorde som Gizmo og bare gik videre

• #7   29. jul 2005 Ja, hvorfor kan man ikke forklare hundene at det er farligt for dem? Skide irriterende at man ikke kan tale rigtigt med dem :O) *GG*

• #8   29. jul 2005 Ja man taler og taler og de tænker sikkert Hold nu K... mor!!!!!!

• #9   29. jul 2005 Ja hahahahahahaha :O)

Kommentér på:
Slikke på en tudse

Annonce