{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
676 visninger | Oprettet:

Skummer om munden når han spiser {{forumTopicSubject}}

Ja nu må jeg altså lige høre..

Min lille Ozzy (golden/lab) på 14 uger skummer om munden når han spiser.. Har investeret i en anden slags madskål, så han ikke bare sluger maden mere.. (det går dog stadig pænt stærkt)

Men hvad kan det være?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skummer om munden når han spiser
  • #2   26. feb 2014 Linda L

Vi smider foder ud over gulvet indimellem.. Men han er som en støvsuger.. Det ser lidt vildt ud når han går ret hurtigt med snuden nede i gulvet og nærmest suger dem ind smiley Men vi har to hunde, og min tæve har meget svært ved at koncentrerer sig om sit, hvis vi smider foderet ud..

• #4   26. feb 2014 *Krumme*

Okay super smiley Tak for svar smiley :)
    Er ikke vant til at have en grovæder smiley Min tæve er herre langsom til at spise.. Det er en af gangen og så skal den tygges godt og grundigt smiley

• #6   26. feb 2014 cecilie s

Det tror jeg at jeg vil prøve her en af dagene.. Synes bare det er lidt synd for min tæve.. Men så må de få en hver smiley

• #8   26. feb 2014 cecilie s

Hun elsker i hvert fald sådan nogen aktivitetbolde smiley

• #9   26. feb 2014 Krumme -altså lige bortset fra at hunde der virkeligt sluger maden ofte kaster det op undervejs eller bagefter.. så for evt gulvtæpper har det betydning smiley

Gaia skinner osse. Både når hun spiser, når hun forventer mad, når hun stresser og når hun går spor

• #11   26. feb 2014 Ikke her -Reiki har fået sig en "spis langsomt skål" for en del år siden, ellers kan jeg nemlig dagligt få lov at gøre rent efter ham smiley
    Det kan godt anbefales -han spiser stadig hurtigt, men det tager lige toppen af så han ikke kaster op bagefter.

Kommentér på:
Skummer om munden når han spiser

Annonce