{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
964 visninger | Oprettet:

hidsig hvalp?? {{forumTopicSubject}}

Jeg har en griffon hvalp på 15 uger og når han leger med andre hvalpe der er nogenlunde hans egen størrelse bliver han hurtigt rigtig hidsig og knurre hysterisk, gø`r af dem og lægger dem ned og bider dem.. Han er dominerende af natur men vi har godt nok styr på det her hjemme.

Men men men... Han er altid den mindste hvalp og jeg ved ikke om det er godt nok han kan sige fra overfor større hunde, eller om det er noget jeg skal gribe ind i?? det skal lige siges det mest er nogen bestemte hunde han bliver sur på, og han har mere respekt for store hunde...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hidsig hvalp??
  • #1   22. okt 2007 for lyder det bare som almindelig leg, men jeg vil da anbefale dig, at du melder dig/jer til hvalpemotivering smiley

  • #2   22. okt 2007 jeg tror ikke det er almindelig leg, man kan høre han er rigtig hidsig og han angriber simpelthen hvalpen (min venindes mops hvalp der er 1 måned ældre end svenne) han får den til at pive osv hun bliver nødt til at ta den op.... Han er meget velopdragen (af en hvalp t være) og han kan godt opføre sig pænt blandt de fleste hunde.. men der er lige nogen stykker han simpelthen flyver i flæsket på?? kan det være fordi det er ander hanhunde måske?

  • #4   22. okt 2007 inge j
    Jeg tager ham heller ikke op, har nemlig også læst at det forstærker adfæren.. vi har været til hvalpemotivation i shæferklubben og han er meget dygtig der.. kan alle øvelserne og kan godt holde fokus på mig med godbidder selvfølgelig så det er ik noget problem som såden. Men jeg synes det er et problem med især den bestemte hvalp da det er en hund han kommer til at omgås meget fremover... Kan være der bare er nogen hunde han ik kan sammen med eller??


Kommentér på:
hidsig hvalp??

Annonce