{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.759 visninger | Oprettet:

Hidsig / aggresiv hvalp {{forumTopicSubject}}

Hej.
Jeg har for 14 dage siden fået mig en papillon hvalp og han er li blevet 10 uger igår.
Han er frygtelig hidsig/ agressiv når han møder andre hunde / mennesker.
Han gøer og knurre helt frygtelig og det er så slemt at de andre hunde er ved at flyve i flæsket på ham. Hvilket jeg jo iik vil ha skal ske og han snakker kun med søde hunde jeg kender i forvejen.
Idag var det i stalden det skete hvor den anden blev så chokkeret den sprang ud efter ham. :S

Er der nogen der har en god ide til hvordan jeg får ham til at stoppe med at gø af andre mennesker der kommer gående når vi går tur ? Det samme gælder med hunde ?

Ville være frygtelig ked af hvis han skulle få flere dårlige oplevelser med andre hunde.
Der ingen problemer med Kenzo min far og stedmors chihuahua.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hidsig / aggresiv hvalp
  • #1   5. jun 2013 Glemte lige og skrive at jeg selvfølgelig selv tænker det fordi han er usikker.

  • #2   6. jun 2013 Du er nødt til at gå til hvalpe træning, og evt finde hunde legepladser, det er en ekstrem vigtig periode for din hvalp at blive trænet, så den lærer at omgås andre hunde .
    Du skal vælge steder hvor de udelukkende bruger positiv forstærkning, som fx. klikkertræning !

    Din hvalp er sikkert fræk, og prøver kræfter af !

    Pøj pøj med træningen !

    Dansk Kennel KLub har et hav af træningssteder, hvis den altså har stamtavle der.


  • #3   6. jun 2013 Glemte og skrive vi er startet til Hvalpe træning i mandags. Der gjorde han det os bare iik så slemt, men han er nysgerrig nok til sidst. Men ellers så står han henne ved mig når de andre leger. og så til sidst bevæger han sig lidt ud og leger.

  • #5   6. jun 2013 Mange tak for svar smiley

Kommentér på:
Hidsig / aggresiv hvalp

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce