{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hidsig Yorkshire..
  • #1   21. nov 2007 Sørge for at din hund ikke går over til den?

  • #2   21. nov 2007 Hehe ja okay! Men tænkte mere det kunne være hyggeligt hvis de blev venner...

  • #3   21. nov 2007 Måske det kunne hjælpe at gå nogle ture sammen først så de kan lære hinanden at kende?

    Nogle hunde reagerer kraftigt i nye "hjem" eller hvis der kommer andre i deres.......


  • #4   21. nov 2007 Den kan jo være usikker, og så er det måske bedst at den får lov til lige at vænne sig til omgivelserne, så her ville jeg personligt holde hundene fra hinanden, og så kommer det måske så småt.

    Hvis den "blot" er aggressiv, så ville jeg også holde hundene fra hinanden


  • #5   21. nov 2007 okay tak:)

  • #6   21. nov 2007 Jeg vil også sige lige som, "Janie F"
    Start med at gå nogle tur sammen med hundene, så de kan vænne sig lidt til hinanden først.....

    Det kan måske skabe lidt mere ro på den lille yorkshire, så den slapper af ofg ser at den ikke behøver at være bange/på vagt......

    Efter et stykke til så kan i evt. slippe den fri sammen (altså på neutral grund) udenfor, for at se om de kan enes.....

    Den metode har vi ofte brugt, hvis der kom hunde på besøg, og de ikke lige kunne finde ud af at finde kammertonen inde i huset......

    Ud og gå tur og lege......Og så var de pot og pande når vi kom hjem i huset igen......


Kommentér på:
Hidsig Yorkshire..

Annonce