Indlæser...
Sortering
18 December, låge 18 Uha så er det 4 søndag i advent, og nu er det snart jul :) Bent skaber ravage i Odense Bare rolig Salla, han vælt...
Off Topic
Oprettet:
18. dec 2016
Visninger:
773
17 December, låge 17 Ak-ke ja, som I ved skulle Tanten på ferie i det fynske :) Over til Bent`s datter og de 4 børnebørn han har der :) ...
Off Topic
Oprettet:
17. dec 2016
Visninger:
792
"Stop med at behandle dyr som mennesker" Afledt af denne artikel: http://ekstrabladet.dk/nyheder/samfund/dyrlaege-stop-med-at-behandle-dyr-som-mennesker/644212...
Generel diskussion
Oprettet:
16. dec 2016
Visninger:
2.041
Gode opdrætter er så vigtig..... Hvis du spørger mig, og oftes skal man lyttet til ens mavefornemmelse ang dem. Jeg vil med dette billede vise hvor god...
Generel diskussion
Oprettet:
15. dec 2016
Visninger:
1.132
12 December, låge 12 IIIIHHH... I dag er der hele 4 af lømlerne der tager hjem :) Dvs her bliver en del fredeliger :D I dag kan vi tage e...
Off Topic
Oprettet:
12. dec 2016
Visninger:
637
10 December, låge 10. Så rundede vi 10`eren, og hvem søren har bestilt regnvejr ?? O_o Men det er jo Lørdag, og det er altid en god dag me...
Off Topic
Oprettet:
10. dec 2016
Visninger:
858
Hvalp med Hjertefejl Hej alle sammen, ved ikke helt hvad formålet med det her er, måske erfarings udveksling, eller historier hvis andre har...
Off Topic
Oprettet:
5. dec 2016
Visninger:
1.659
december, låge 3 Nå da da, så nåede vi nr 3 på kalenderlyset :) Hva for en skal vi tage i dag... bum bum bum.... Joooo lad os tage den ...
Off Topic
Oprettet:
3. dec 2016
Visninger:
746
booke sommerferie ja vi er så småt ved at kigge hvor sommerferien skal gå hen i år, og valget er landet på Kroatien. hundepasningen er ar...
Off Topic
Oprettet:
26. nov 2016
Visninger:
382
stråling fra tråddløse apparater tror I på sådan noget ..... http://www.naturli.dk/artikel/usynlige-straaler-faar-maerkbare-foelger/ man skal jo t...
Off Topic
Oprettet:
20. nov 2016
Visninger:
586
Avl- moral og etik Efter at ha læst/deltaget i et par tråde herinde, omhandlende avl, og en diskussion med en bekendt, har jeg undret mig ...
Generel diskussion
Oprettet:
10. nov 2016
Visninger:
1.464
Aftensmadtråden :-) Ja skal vi ikke lige have sådan en hyggelig omgang, måske man kunne finde lidt inspiration til de kommende dage :-) ...
Off Topic
Oprettet:
31. okt 2016
Visninger:
2.168
Endnu en forargelsestråd? Ja bum bum... http://www.bt.dk/danmark/mette-fik-besked-fra-blikkenslager-jeg-foeler-jeg-blev-kraenket-voldsomt Jeg b...
Off Topic
Oprettet:
31. okt 2016
Visninger:
3.635
Hvor mange penge skal man give en ung pige for en gå-tur med sin hund? Hej alle. Ja, emnet siger jo det hele. Min kæreste er blevet indlagt og skal som minimum være indlagt i 3 måneder, ...
Generel diskussion
Oprettet:
27. okt 2016
Visninger:
3.575
Vaskemaskine kaput Åh ja, bedst som man endelig kan slå benene op og slappe af efter en lang dag, bliver man grumt forstyrret :/ Hall...
Off Topic
Oprettet:
25. okt 2016
Visninger:
668
Totalt OT: uddannelsesforvirring Ja, et totalt off topic-emne sådan en lørdag aften! Tror bare jeg har brug for at dele min forvirring ovenpå en tiltræn...
Off Topic
Oprettet:
22. okt 2016
Visninger:
1.097
ondt i halsen .... gode nemme råd Lad det være sagt med det sammen, jeg har ENORMT ondt af mig selv .... jeg har nogle lidelser der er livsvarige, me...
Off Topic
Oprettet:
13. okt 2016
Visninger:
1.730
Biopsi fra livmoderhalsen ? Ja endnu et emne fra mig, men sidder nu her og er endnu mere panisk og frygter så meget i morgen. Jeg lider af angst, o...
Off Topic
Oprettet:
29. sep 2016
Visninger:
536
Tysk - igen, igen Ja, hej igen :) Jeg vil bare lige hurtigt spørge, hvordan man bruger køn mht. egenavne på tysk? Hvornår skal man sætte...
Off Topic
Oprettet:
28. sep 2016
Visninger:
281
At lære hunden at lege Jeg elsker når min hund vil lege, og selv kommer hen til mig med hans legetøj. Dilemmaet er, at når jeg har kastet le...
Generel diskussion
Oprettet:
25. sep 2016
Visninger:
1.385

Annonce