665 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Vaskemaskine kaput Vaskemaskine kaput

Åh ja, bedst som man endelig kan slå benene op og slappe af efter en lang dag, bliver man grumt forstyrret smiley

Hallo hallooo... Bliver der kaldt ude fra køkkenet af.. Tanten får kæmpet sig op af sofaen....med et dybt suk smiley

Ude i køkkenet står Adam, den lille stille mand som ellers altid er ganske rolig og aldrig siger ret meget, virker tydelig hændervridende nervøs og får rablet en masse af på både polsk og engelsk smiley
Tanten står og glor undrende på ham smiley
Til sidst peger han på vaskemaskinen og siger :problem!
Tanten går hen og kigger... Tager i håndtaget på lågen og konstaterer med et suk at noget er brækket inde i håndtaget og det sidder nu bare løst smiley
Tanten slår opgivende ud med armene, det her kan hun ikke fixe.
Adam bliver en anelse rød i masken, og peger ind i maskinen smiley
Jo jo tanten kan da godt se at hans tøj er derinde smiley
Heldigvis kommer Grzegorz og i løbet af 1minut har han med en lygte og skruetrækker fået åbnet lågen og Adam løber lettet afsted med sit tøj smiley
Grzegorz undersøger lågen og kan konstatere at noget plastik i låsen desværre er knækket smiley
Men med en fiks lille skruetrækker kan man sagtens vaske tøj, mener han smiley
Men han er nu sikker på at Adam har stået og hevet løs i håndtaget mens den har været låst, og derfor er det knækket smiley
Så nu skal vi have ny vaskemaskine smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg skal have isoleret et skur 12.500 kr.
  • Kogeplade installation 600 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Almindelig rengøring i hjem 430 kr.
  • Bortskaffelse af afklippet hæk 900 kr.
  • Removing old sink and tap, attaching new sink and tap 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vaskemaskine kaput
  • #2   25. okt 2016 Tante Gurli rooooolig nu smiley smiley Du behøver sikkert ikke en helt ny maskine. Du kan med stor sandsynlighed finde et nyt håndtag i stedet for. Søg på google efter reservedele til pågældende mærke og der du sparer maaaaange penge smiley
    Med mindre selvfølgelig det aftalt spil for at få Bent til at købe en ny maskine til dig smiley smiley

• #3   25. okt 2016 Det er en vestfrost ikke noget dyrt mærke, hvis jeg skal have ny låge koster det sikkert mere end de 2200 kr jeg gav for den smiley

• #6   25. okt 2016 NO... jeg bruger ikke en formue på en vaskemaskine, som de kan ødelægge på kort tid smiley

Adam, den skændsel har stået og hevet i lågen, der er jo den sædvanlige sikring på, så den åbner først 1 minut efter maskinen er færdig. Børnesikring har vi altid kaldt det, og børnesikring virker ikke på voksne mænd, de har desværre kræfter nok til at hive den i stykker smiley
    Som Grzegorz sagde : jeg ved godt hvem der vasker Adams tøj derhjemme smiley
    Hvem spurgte jeg smiley
    Hans mor svarede Grzegorz smiley
    Og sådan er det for en del af de unge mænd, enten er det mor eller også konen der ordner den slags. Og de kan så ikke finde ud af at betjene noget så simpelt som en kaffemaskine smiley
    Undtagen Grzegorz og Niski, de har lært at gøre tingene selv.
    Grzegorz er gift med et smukt nips, smaddersød, men hun varter ham dælme ikke op i hovede og røv, han kan godt være med derhjemme smiley
    Og Niski er singel, så han må vaske selv smiley

• #7   29. okt 2016 OG nu er der købt en ny vaskemaskine, nu vil den gamle sørmer ikke vaske mere, den påstår at lågen ikke er lukket, selv efter at have åbnet og lukket den ca 20 gange smiley

Så jeg købte en siemens hos Skousens, den kommer på Torsdag smiley

Kommentér på:
Vaskemaskine kaput

Annonce