Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Har prøvet alt
  • #2   28. jul 2016 Det er jo et problem, der gerne genopstår i modningsfaserne.
    Som regel gør tiden meget ved problemet.
    I mellemtiden må du finde pasning og selv træne stille og roligt med hunden. Den skal aldrig ud hvor den bliver utryg, da træningen så er tilbage til start.

Har du haft hjælp ude for at se situationen? Der kan være så mange forskellige årsager til adfærden.

• #6   28. jul 2016 Har du prøvet at skabe "kunstigt liv"?
    Ved at have radioen kørernede, eller fjernsynet på en kanal med dyr?

• Ditte R
    Ditte R Tilmeldt:
    jun 2016

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 11
    #18   29. jul 2016 Okay det er sådan at jeg er skilsmisse barn, og det er basically min hund - selvfølgelig hjælper mine forældre meget til, men det er mest mig der tager mig af hunden (Charlie) og det fungerer fint.
    Det er både min, og mine forældres første rigtige hund - hvis i forstår, så vi er alle lidt forvirret.

Jeg har læst i ved ikke hvor meget om alene træning, og som sagt har jeg prøvet det alle teksterne anbefalede, men efter som han stadig piver, spurgte jeg jer til hjælp.

De af mine forældres venner, og mine venner som lige har været igennem alt det med hvalp, sagde at man bare skulle starte stille og roligt med 2 min, og så langsomt bygge op, hvilket jeg har gjort.

Det skal lige siges at jeg er 15, meget sofistikeret og moden af min alder, så en "voksen" bog ville ikke være svær - der er trods alt kun 2 et halvt år til jeg bliver myndig, så en bog med svært sprog er intet problem - og da slet ikke efter man er blevet trukket gennem diverse tekster af Hermann Bang, eller Hans Scherfig (er ikke sikker på navnene er stavet rigtigt tho) i original sprog.

Men jeg vil meget gerne have e-bogen, men ville blive gladest for hvis du gad skrive nogle af tipsene her;)

Har ikke været så meget ved min mobil, og derfor har det her ikke været det første jeg tjekkede da jeg så brugte den.

Mange tak for tipsene, men er ved at få så småt styr på det nu

• Ditte R
    Ditte R Tilmeldt:
    jun 2016

#19   29. jul 2016 Desuden vil jeg gerne lige sige tak til Zarah for at tale min sag, og ikke bare låse sig fast ved et synspunkt med det samme, uden at høre den egentlige forklaring;-)

• Ditte R
    Ditte R Tilmeldt:
    jun 2016

#20   30. jul 2016 Og endnu et desuden - Birgitta L, så virker du meget du meget fordomsfuld, og drager hurtigt til konklusion.

Jeg har en hel reol, kun med hunde bøger, og hver bog har jeg læst mindst 3 gange... Jeg er rimelig informeret omkring det med at have hund, men igen så er hver hund jo forskellig, så det er ikke altid bøger kommer med løsningen.

Jeg ville aldrig aldrig aldrig kunne finde på at få mig en hund, hvis jeg ikke vidste hvad jeg gik ind til!
    Jeg har jo en masse, men min hund har jo kun mig, og derfor er det min opgave at sørge for den har det godt.

Og det er jeg godt klar over i en alder af 15, selvom du ikke virker til at tro at en på den alder kan det smiley

Desuden får du mig til at stå meget dårligt frem, når du skriver ting som "konfirmations hund" eller "plaget sig til hund" - du havde måske ikke overvejet at det var en første familie hund?

Lige et lille tip med på vejen, så drop de hurtige konklusioner, og prøv at se på sagen fra forskellige synsvinkler smiley

• Ditte R
    Ditte R Tilmeldt:
    jun 2016

#24   30. jul 2016 Hej allesammen, Birgitta har ret i at jeg skylder jer andre et svar, mange tak for tipsene, vil helt klart anskaffe mig en kong!

Men Birgitta
    Hvor har jeg ikke svaret i mine andre tråde?

Og igen en hurtig konklusion - jo jeg deltager i andre tråde smiley

I min besked til dig svarede jeg på spørgsmålene du stillede, og følte lidt du angreb, så prøvede at svare på en fin måde for at ende en kamp der ikke er der - desuden gav jeg dig et lille tip med på vejen, så et møgfald er måske at overeagere bare en lille smule, hvilket jo selv er barnligt.... Så måske er du ikke meget bedere selv....

Jeg forstår skam godt hvad de andre skriver, og jeg har endda taget kontakt til nogle af dem smiley

Så spørger jeg bare lige, på hvilket tidspunkt har jeg sagt at i er her for at tjene mig? Er det endnu en hurtig konklusion, eller orkede du bare ikke se det fra et andet perspektiv?
    Det jeg netop synes er så mega fedt ved HG er at man ikke kun får svar fra eksperter som man alligevel kan læse sig til, men også svar fra personer ligesom en selv, der muligvis har stået i samme situation. Man får et personligt svar, og måske en kreativ løsning ingen havde tænkt på.

Jeg skal også til hvalpe træning, men det starter i august smiley

Mange tak, intet af det her er ment som et møgfald, surt, negativt eller angribende... Men bare et svar tilbage;)
    Håber du fortsat får en god sommer smiley

• #25   30. jul 2016 Da jeg begyndte at lære Bella et være alene hjemme, gjorde jeg faktisk alt for meget ud af det. Jeg sagde farvel, og da jeg "kom hjem" fik hun altid kæmpe ros. Hun endte med at ville have den ros, og derfor blev hun utålmodig og gøende, så snart jeg gik.
    For mig hjalp det at det var "naturligt", at jeg bare gik og kom tilbage. Bella kan sagtens være alene nu og det ændrede sig i det sekund, jeg holdt op med at gøre det sjovt og spændende.

• #26   30. jul 2016 Det er meget voksent at kunne sætte grænser og på en rigtig pæn og moden måde sige til når de bliver overskredet og sætte ord på sine følelser...Slet ikke når det faktisk er rigtig nedladende og grimme gisninger man får smidt efter sig. Men Ditte..lad være med at beskæftige dig med den slags fantasier hvis de ikke er realistiske smiley nogle elsker bare at bygge deres helt små scenarier op....og det skal de have lov til....men man kan selv lade være med at tillade de får dem presset ned over hovedet på en...ved egentlig bare blot at ignorere det smiley

Ditte prøv at tage udgangspunkt i det Lenschow sender dig smiley det er ret godt og virker....nogle gange skal hunde også lige startes forfra og "nulstilles" med ny træning så de ikke forbinder det med nogle dårlige ting fra det forrige smiley

Det skal nok komme -kommer det fra en hvis hund var virkelig seperationsangst smiley tålmodighed smiley

• #27   30. jul 2016 Jeg ved selvfølgelig ikke, om det hjælper dig og din familie, men tænkte det var værd at give videre alligevel ^^

• Ditte R
    Ditte R Tilmeldt:
    jun 2016

#28   30. jul 2016 Alexandoria - Mange tak for tippet.
    Nu du siger set, gør jeg nok for meget ud af det når jeg kommer hjem, prøver at skrue ned for det næste gang.
    Mange tak

• Ditte R
    Ditte R Tilmeldt:
    jun 2016

#29   30. jul 2016 Mange tak Oberstnasing - tænker også på at gå tilbage til den mængde tid han ikke peb, og så bare bygge det langsommere op - men selvfølgelig i hans tempo

• Ditte R
    Ditte R Tilmeldt:
    jun 2016

#31   30. jul 2016 Sjov lille historie, her forleden var jeg faktisk på jagt efter en hund som var hoppet ud af et bilvindue, da den ikke gad være alene...
    Desværre slap den fra mig, men fik fat på ejeren på vej tilbage til den bil den var hoppet ud af - og nu er den hjemme i god behold.

• #33   30. jul 2016 Den er ellers god...og hjalp mig rigtig meget med Minion smiley

Og det er da klogt men man kan jo godt oprette en mail bare til det enkle formål smiley

Kommentér på:
Har prøvet alt

Annonce