Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalp spiser egen afføring??
  • #1   7. aug 2012 Lær din hund kommandoen "nej", vær hurtig og fjern lorten inden hunden spiser den, eller prøv at give hunden ananas. Det skulle vidst hjælpe, har jeg hørt. smiley

• #2   7. aug 2012 Skift foder. Min gjorde det også da jeg skiftede foder stoppede det.

• #3   7. aug 2012 Hvad fodre du med?

• #4   7. aug 2012 Nogle hunde gør det bare, Molly har altid gjort det og gør det stadig. Hun har været på bum bum 3 forskellige slags foder, før hun kom til mig. Og nu får hun noget helt andet, og hun gør det stadig.

Det er en vane nogle hunde ikke kan komme ud af, ved andre hjælper det at skifte foder. Jeg fjerner lort med det samme det er lavet, og hvis hun når at få næsen i det, så får hun dælme af vide at det gør man ikke!

• #5   7. aug 2012 Jeg har oplevet flere hunde der stoppede efter foderskift og aldrig er startet igen. Har den fået ormekur fornylig?

• #6   7. aug 2012 Et fast "nej", og afled med et eller andet spændende. Det er naturlig opførsel - hvalpene ser deres mor gøre det, når de stadig er hos hende, så det giver god mening. Derudover vil der altid være rester af mad osv, så hundene synes det både dufter og smager heeeeeerre lækkert smiley

Nogen siger, at hvis du giver hvalpen lidt ananas, vil den ikke kunne lide lugten af sin bæ smiley

• #7   7. aug 2012 Rigtig tit er det er dårlig vane, og tit noget de har med sig fra deres fødehjem....
    Mine forældres hund spiser også hende´s egen lort, eller andres lort hvis hun kan komme til det.... Og hun har været på flere forskellige slags foder, annanas, asparges, vitaminer osv. osv. osv. ALT hvad man kan gøre har de prøvet!
    De må bare holde øje, og sige nej når hun har skidt, og fjerne lorten med det samme!

• #8   7. aug 2012 Pernille - Det er nemlig ofte noget de har med sig fra deres mor/far... Men er ikke alle hunde/forældrene/moren der spiser lort....
    Men hvis forældrene gør, så får de tit den dårlige vane med sig smiley

• Dorthe S
    Dorthe S Tilmeldt:
    dec 2017

Følger: 1 Svar: 1
    #9   3. dec 2017 Hvor meget annanas må hvalpe få min spiser også siget eget lort

Kommentér på:
Hvalp spiser egen afføring??

Annonce