{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  gå i snor
  • #2   13. jan 2010 masser af godbider, sådan var Zacho også i starten, tro mig, det går over smiley

• #3   13. jan 2010 Oki men nu kan den ik li godbider
    andet end well done ( nogle lange stænger )
    men tak jeg må bare blive ved at øve indtil han gider

• #5   13. jan 2010 hihi... jeg måtte også lokke amon med well done i starten.. dem er han helt vild med, så med dem ku han lokkes fremad (faktisk sprang han som en lille antilope ved siden af mig)
    de er helt vildt nemme at brække i stykker, så de får passende godbids-størrelse...

• #6   13. jan 2010 Louie gjorde det samme. Jeg gjorde det, at jeg smed en flexisnor på ham og når han så satte sig, så gik jeg indtil der ikke var mere snor, satte mig ned og kaldte på ham. Så kom han hen og fik al den ros, som kunne ligge på den lille hundekrop (han var heller ikke fan af godbidder/jeg kendte ikke hans "smag" den gang) Og langsomt gik han bare med mig. Men det tog sin tid, og folk troede jeg var idiot.

• #7   13. jan 2010 Eller et godt stykke legetøj som du kan lokke med .. Og husk endelig at belønne nede, altså så hunden ikke skal hopp op af dig fo ar få det .. Ved at du belønner nede på jorden, forstærker du den i det smiley

• #8   13. jan 2010 Det skal nok komme det er nyt for dem..

7,9, 13 bølle har aldrig haft træning med at gå i snor.. Men da han fik den på første gang var der ingenting..

• #9   13. jan 2010 Jeg gør gerne det, at når hvalpen får sit første halsbånd på, så får den også line på,

Linen får den lov til at slæbe efter sig, så den bliver vant til at der er noget der slæber efter den, når den går.

Jeg lader også line slæbe efter hvalpen, når vi er ude at gå tur, hvalpe har det med at stritte lidt imod, men her er det bare om at være tålmodig,

Hvalpen er et flokdyr, og den skal nok finde ud af hvor flokken er henne, (det er hf.)

Hvalpen få lov til at slæbe line eftere sig, og jeg går videre, vender mig mod hvalpen og sætter mig på hug, her klapper jeg i hænderne, og kalder hundens navn, Nu kommer hvalpen han til een, og man roder den gir den en godbid. rejser mig og går vidrer, nu vil hvalpen som regle følge med, stadig med linen slæbende efter sig.

Sådan bliver jeg ved, indtil hvalpen er helt med på at der ikke sker noget..

På denne måde får man en hvalp som på et senere tidspunk kommer når man kalder på den,

Man får faktisk en del forærende, og skal ikke senere være bekymret for hvordan den kommer når man kalder på den.

• #10   21. dec 2010 skinke tern eller kyllinge tern. er også fantastisk at træne med.

Kommentér på:
gå i snor

Annonce