929 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Ta' den hund til dig! Ta' den hund til dig!

Jeg synes lige jeg ville lave et lille indlæg her, fordi jeg snart er ved at være godt træt af det emne jeg vil bringe op!

Som overskriften lyder: Ta' den hund til dig!
Jeg er så træt af at man er ude og gå eller også så står man og venter på at det bliver grønt (what ever) og så kommer der en hund - MED EJER - og den skal da lige hen og snuse til ens ben.. ØH! NEJ det skal den ikke!
Jeg er ved at være godt træt af de hundejere som giver hunden lov til at gå hen og snuse til alle mulige folk de møder på deres vej, egentlig fint nok for mig, jeg elsker hunde og vil selv gerne have igen. Men overvej lige hvad der sker hvis den hund en dag snuser til en, som er panisk angst for hunde - stakkel! Synes virkelig I hundeejere (som til tider gør dette, eller altid uden at tænke over det) skal tage jeres hund til jer når i møder folk på jeres vej, med mindre det er nogen i kender!

Det var egentlig bare det.. smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ta' den hund til dig!
  • #1   14. feb 2008 Jeg kan ikke være mere enig.........

men der er alt for mange hundeejere, som tror at alle andre elsker deres hunde lige så meget, som de selv gør.

Men det gør de helt sikkert ikke!!!

• #2   14. feb 2008 Jeg har før undret mig over det samme.....I min verden er det simpel respekt for andre at man holder hunden på plads hvis der kommer nogen eller der er mange mennesker omkring en.

• #4   14. feb 2008 Jamen så SIG det til dem -det gør jeg;o)

Har jeg Møffe med så får de et "pas på den bider", går jeg selv, ja så siger jeg til dem at de venligst skal tage deres hund til sig -kommer der et "den gør ikke noget" -jamen så er svaret "nej, men det gør jeg" *GG*

-det virker her, omend folk bliver lidt sure hehe

Men giver ellers ret -det er møgirriterende, at hunde man ikke kender kommer og snuser uden at man har opfordret til det

• #6   14. feb 2008 Michelle W

Den metode må jeg afprøve nsæte gang smiley

• #7   14. feb 2008 A;h .

Enig! Man kan I DET MINDSTE spørge ejeren først!

• #9   14. feb 2008 A;h .

Jeg kan ikke være mere enig. Synes det er lidt menings løst? Hunden villere da meget hellere gå en lang tur et sted der er mere roligt. smiley

• #11   14. feb 2008 Jeg er mere træt af de folk der bare kommer hen, uden varsel og hilser på ens hund.. De ved da ikke om Aiya er sådan en lille bidsk satan der snapper dem bagi.. Og hvis hun nu gjorde, så er der kun en der kommer til at betale prisen og det er ejeren..

• #13   14. feb 2008 Jeg kan finde på at sige til sådan en hundeejer, når bemærkningen kommer " den gør ikke noget"
    JO, den gør mig bange ( jeg er ikke bange for hunde, men gider ikke at en hanhund letter ben op af mig)
    Og sidebemærkningen om markeder, så kan jeg fortælle, at min unge hund synes det er meget sjovt at komme med. Alt det gamle l... den kan snuse til, og ind imellem hive op af kasserne. Men det kommer jo også an på hvordan hunden tager det psykisk

• #14   14. feb 2008 Kan ikke være mere enig

• #15   14. feb 2008 Ah- det kan jo være det gør det som en del af hundens træning. Og der er jo hunde der sagtens kan håndtere at være med.
    Jeg tar da engang imellem min hund med ned i gågaden for at træne ham i at der er mange mennesker omkring ham.

• #17   15. feb 2008 jeg vil så også sige at med hensyn til markedspladser, så synes min yngste hund altså også at sådan nogle steder er fantastiske. Han elsker at være med, så det er et spørgsmål om, hvordan hunden tager at være sådanne steder...

• #18   15. feb 2008 jeg forsøger at holde Buddy væk fra folk, men det er ikke altid lige nemt

Kommentér på:
Ta' den hund til dig!

Annonce