{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
865 visninger | Oprettet:

Stakkels hund {{forumTopicSubject}}

Øv hvor er jeg træt af jeg ikke vidste det tidligere idag..

Mine svigerforældre bor i en lille by der hedder ullits, i vesthimmerland, vi var der tidligere idag..

Da vi så er kommet hjem igen, får vi afvide at der er blevet efterladt en rottweiler, ejerne er bare flyttet, og ladet hunden stå i en hundegård smiley En af vores venner har været ovre og fodre den osv, men desværre ikke haft mulighed for at ta den med hjem.. Vi har så fået det afvide efter vi er kommet hjem, og var klar til at hente den, enten for at selv at beholde den, eller finde nogen der ville, for sys ihvertfald ikke at den bare sku stå i en hundegård.. den er så blevet hentet af noget der hedder hundenstarv (nogen der ved hvad dette er?) og nu blevet kørt til sjælland, hvor den vil blive aflivet hvis de ikke kommer af med den rimelig hurtigt.. finder de en der vil ha den, sørger de for at den bliver chippet, vaccineret osv hvis den ikke allerede er det, alt dette samt afhentning er gratis.. Det er en kasteret hanhund på 3 år. Håber så meget at den får et nyt, godt og blivende hjem..

Ved ikke lige hva jeg vil med denne tråd, sku bare lige ud med det, synes det er så synd..

Sådan en dejlig hund som efter hva jeg har fået af vide er sød og rar, god med børn osv osv


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stakkels hund
Kommentér på:
Stakkels hund

Annonce