2.558 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 32 Svar

"Fejlkøbt" hund... "Fejlkøbt" hund...

Jeg blev i dag, ved 17 tiden ringet op af min dyrlæge, som fortalte at han i går morges blev kontaktet af en mor, som ønskede at få aflivet sin 6 mdr. gamle Dobberman tæve... Årsagen var at den var for stor en mundfuld for familien...den kunne ikke være alene hjemme og den splittede hjemmet ad når den så var det...
Min dyrlæge havde det bestemt skidt med at skulle aflive hunden, så han spurgte ejeren om han måtte forsøge at videreformidle den til et andet hjem., hvilket hun var ok med.
Hunde-pigen har boet hos min dyrlæge siden i går morges, hvor hun har leget med hans 4 hunde. de første 10-12 timer sprang hun rundt og var total forvirret og virkede nærmest som om hun havde DAMP. Hun opsøgte ikke ej heller tog kontakt til mennesker i de timer... Pludselig vendte bøtten...i særdeles positiv retning ! Hun viser nu tegn på at være en rigtig skøn hund, meget ivrig, kvik og glad...
Nå, men jeg kørte op og kiggede på hende....og i guder hvor er hun fin...Hun har det mildeste udtryk i øjnene og fine aftegninger. Der er ingen tvivl om at hun er total understimuleret og ikke opdraget, men hun er top motiveret på indlæring. Hun søgte selv kontakt da jeg kom ...endda også øjenkontakt.
Hvis jeg havde mulighed for det tog jeg hende lige på stedet, men det går ikke i forhold til Eisa og så har jeg ikke den fornødne tid til en ny indflytter. Min dyrlæge håbede at jeg så i stedet kendte til en der kunne ta' hende...en som ved hvad hun har brug for og som kan give hende den tiltrængte stimuli.
Så vidt jeg er orienteret er der ingen bog på hende.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Fejlkøbt" hund...
Kommentér på:
"Fejlkøbt" hund...

Annonce